ویل چری الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/9/16

10:54


ویلی چری با درخشش در دو بازی گذشته شهرداری گرگان ، امتیاز آورترین بازیکن سوپرلیگ غرب آسیاست.

ویل چری الان کجاست؟ + بیوگرافی

ستاره آمریکایی شهرداری ، امتیازآورترین بازیکن بسکتبال غرب آسیا

به گزارش نم نمک ، پس از جدایی پری پتی ، گارد آمریکایی و ستاره پنج سال گذشته تیم شهرداری گرگان از این تیم ، با نظر مصطفی هاشمی ، ویل چری به عنوان جایگزین او انتخاب شد که اکنون این ستاره آمریکایی ، امتیازآورترین بازیکن سوپرلیگ غرب آسیا به شمار می رود.

ویل چری الان کجاست؟ + بیوگرافی

ویل چری الان کجاست؟ + بیوگرافی

شهرداری گرگان در دو بازی گذشته خود در سوپرلیگ غرب آسیا ابتدا در خانه ساجس لبنان با نتیجه 74 - 86 به برتری رسید و سپس در بازی دومش که در سالن آزادی تهران برگزار شد ، 121 - 70 الاتحاد اهلی سوریه را شکست داد که ویل چری در هر دوی این بازی ها امتیاز آورترین بازیکن نماینده ایران بود. پوینت گارد آمریکایی و 32ساله شهرداری گرگان در بازی اول 26 امتیاز و در بازی دوم 30 امتیاز به دست آورد تا در مجموع با 56 امتیاز ، تا پایان هفته دوم این رقابت ها امتیازآورترین بازیکن باشد.

او آمار 42.9 درصد موفقیت (9 از 21 پرتاب) در پرتاب های دو امتیازی و 47.7 درصد موفقیت (9 از 19 پرتاب) در پرتاب های سه امتیازی را به ثبت رسانده است.

آنتوین ویگینز ، فوروارد آمریکایی تیم النفت عراق ، و پیر دشان جکسون ، پوینت گارد آمریکایی تیم ساجس لبنان نیز به ترتیب با مجموع 40 و 39 امتیاز در رده های دوم و سوم این رده بندی قرار دارند.


بیوگرافی ویل چری(Will Cherry)

ویل چری متولد 8 فوریه 1991 یک بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو