قابلیت هشتگ به شبکه اجتماعی تردز اضافه شد

منبع: تکراتو

2

1402/9/17

12:41


در چند هفته گذشته، متا (شرکت مادر فیسبوک) به شدت در حال تقویت شبکه اجتماعی تردز بوده است. تردز به عنوان یک رقیب برای توییتر شناخته شده است و آدام موسری، مدیر ارشد اینستاگرام، اکنون اعلام کرده است که برچسب‌گذاری به تردز اضافه شده است. این ویژگی به هشتگ‌ها اضافه شده و تفاوت‌های جزئی با…

قابلیت هشتگ به شبکه اجتماعی تردز اضافه شد

در چند هفته گذشته، متا (شرکت مادر فیسبوک) به شدت در حال تقویت شبکه اجتماعی تردز بوده است. تردز به عنوان یک رقیب برای توییتر شناخته شده است و آدام موسری، مدیر ارشد اینستاگرام، اکنون اعلام کرده است که برچسب‌گذاری به تردز اضافه شده است. این ویژگی به هشتگ‌ها اضافه شده و تفاوت‌های جزئی با آنها دارد.

بر اساس توضیحات موسری، نحوه عملکرد برچسب‌ها در توییتر کمی متفاوت از هشتگ‌ها در پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام و فیسبوک است. وقتی شما یک پست جدید می‌نویسید، می‌توانید با انتخاب آیکون هشتگ (#) یک برچسب جدید بسازید، اما برخلاف هشتگ، شما می‌توانید یک عبارت کامل را تایپ کنید، نه فقط یک کلمه. با این حال، تنها می‌توانید یک برچسب برای هر پست ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: حذف اکانت تردز بدون حذف اکانت اینستاگرام در آپدیت جدید [+ آموزش حذف کاربری اکانت Threads]

موسری درباره‌ی هشتگ‌های Threads می‌گوید: «اگر در Threads فعالیت دارید، برچسب‌ها راهی عالی برای کمک به ارتباط با افرادی است که به موضوعاتی که در مورد آن‌ها صحبت می‌کنید، علاقه‌مند هستند. و همچنین یک راه عالی برای کمک به درک بیشتر علایق شماست.»

شبکه اجتماعی تردز

شبکه اجتماعی تردز

در چند هفته گذشته، شرکت متا تلاش کرده است تا شبکه اجتماعی خود به نام تردز را بهبود بخشد. اضافه شدن برچسب‌ها به پست‌ها نشان از تلاش‌های این شرکت بزرگ در زمینه فناوری است. این امکان همچنین که هر پست تنها یک تگ داشته باشد، از احتمال اسپم شدن توسط هشتگ‌ها جلوگیری می‌کند. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که کاربران چه نگاهی به این ویژگی جدید خواهند داشت و آیا برچسب‌ها برای یافتن گفتگوهای مرتبط با یک موضوع خاص مفید هستند یا خیر.

در ماه نوامبر، متا برای اولین بار آزمایش برچسب‌ها با کاربران استرالیایی را شروع کرد. آخرین پیشرفت‌های تردز نشان داد که متا توانست حساب تردز را بدون پاک‌کردن اکانت اینستاگرام حذف کند، و همچنین شرکت فناوری در حال توسعه API برای شبکه اجتماعی خود است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اضافه شدن قابلیت هشتگ به شبکه اجتماعی تردز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو