بهترین بازی های کمپانی سونی

بهترین بازی های کمپانی سونی


منبع: پلازا

2

1402/9/18

08:34


بهترین بازی های کمپانی سونی

سونی نامی آشنا برای گیمرهای قدیمی و جدید بوده که در این مقاله از سایت پلازا قصد معرفی بهترین بازی های کمپانی سونی از زوایای مختلف را خواهیم داشت که پیشنهاد میشود با ما همراه باشید.

با وجود بازی های بسیار در این زمینه شناخت بهترین بازی های کمپانی Sony Interactive Entertainment کار دشواری بوده است زیرا باید بخش های مختلفی از یک بازی نظیر داستان، گیم پلی، امتیاز کاربران، طراحی و صداگذاری مورد بررسی قرار گیرد تا در پایان بتوان بازی خوبی را بدست آورد. در این مقاله برحسب تمام فاکتورهای ذکر شده لیستی مناسب از بازی های برتر سونی را برای شما آماده سازی نموده ایم که در پایان میتوانید با برترین های این شرکت ژاپنی آشنا شوید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های کمپانی سونی

برای آشنایی بهتر شما عزیزان با گزینه های نامبرده برچسب هایی را برای بازی ها درنظر گرفته ایم که با مشاهده آن متوجه خواهید شد بازی مربوط برای چه پلتفرمی منتشر شده است. همچنین میتوانید توضیحات تکمیلی مربوط به بخش های مختلف بازی را از توضیحات قرار گرفته مطالعه کنید. بدنیست بدانید امکان ارسال نظر نسبت به بازی ها و یا ارسال گزینه های پیشنهادی وجود داشته است که برای تکمیل نمودن مقاله میتوانید به ما کمک نمایید.

1. The Last of Us Part I

بهترین بازی های کمپانی سونی

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز

قسمت اول از بازی آخرین بازمانده از ما روایت گر داستانی احساسی و فراموش نشدنی بود که شخصیت های اصلی بازی یعنی الی و جوئل سبب شدند تا تجربه جدیدی از بازی های ترسناک در دنیای بازی به ارمغان بیاید. بدنیست بدانید که بازی The Last of Us تا به امروز بیش از 200 جایزه را به خود اختصاص داده است و همین مورد سبب محبوبیت بازی در سبک های مختلفی شده است.

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بدانید که بازی The Last of Us یکی از بهترین های کمپانی سونی بوده که با برخورداری از گیم پلی مدرن و کنترل های بهبود یافته و گزینه های دسترسی متعدد توانسته گیم پلی خوبی را در اختیار گیمرها قرار دهد. علاوه بر موارد ذکر شده باید بدانید بازی The Last of Us میزبان جلوه های بصری بهبود یافته و زیبایی بوده که به کاوش بهتر بازی کمک شایانی میکند. این بازی از بازی های شرکت سونی برای کامپیوتر نیز شناخته شده است.

2. God of War Ragnarök

بهترین بازی های کمپانی سونی

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴

خدای جنگ رگناروک را میتوان نهمین نسخه از سری بازی های خدای جنگ و دنباله جدیدی از God of War 2018 دانست که در ادامه داستان اساطیری خود جریان داشته است. بازی God of War: Ragnarök با موضوع اساطیر اسکاندیناوی پا به عرصه بازی های برتر سونی گذاشت و همین موضوع سبب شد تا اشخاص بسیاری روی خط داستانی بازی نقش داشته باشند.

بازی در نروژ باستان جریان داشته که شخصیت اصلی بازی یعنی کریتوس که خدای جنگ یونان سابق بوده به همراه پسرش که آترئوس نام داشته تصمیم دارند ماموریت های جدیدی را در بسته God of War: Ragnarök آغاز کنند. پیشگویی جدیدی برای آینده این دو شخصیت شده است و همین امر آنها را مجاب میکند تا به تمام 9 قلمرویی که در بازی وجود داشته سفر کنند. بازی God of War: Ragnarök میزبان باس فایت های بسیاری بوده و همین امر سبب خواهد شد تا به صورت مداوم با مشکلات بسیاری مواجه باشید.

3. Uncharted 4: A Thief’s End

بهترین بازی های کمپانی سونی

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، مایکروسافت ویندوز

آنچارتد 4 را میتوان جزو ماجراجویی ترین بازی های منتشر شده برای پلتفرم های نام برده داست. این نسخه از بازی چندین سال پس از آخرین نسخه منتشر شده جریان داشته که ناتان دریک بار درگیر به دنبال ثروت بوده است تا بازنشستگی خود را اعلام کند. برای رسیدن به ثروتی جدید او قصد دارد به دنیای دزدان دریایی سفر کند. این موضوع مخاطرات بسیاری را برای دریک به همراه خواهد داشت زیرا به صورت ناخوساته باید در یک توطئه تاریخی حضور پیدا کند و گنج های افسانه ای که هیچ دزد دریایی و دولتی موفق به پیدا کردن آنها نشده است را بدست آورد.

عزم جدیدی از سوی دریک برای این بازی درنظر گرفته شده که همین امر سبب شد تا وی برای نجات جان برخی دوستانش و بدست آوردن گنجینه های ارزشمند برای اشخاص را قربانی کند. گیم پلی عالی بازی سبب حضور آن در لیست بهترین بازی های کنسول سونی شده است که در طول مراحل شاهد طراحی دیدنی و صداگذاری کاربرپسند خواهید بود. در ادامه جهت معرفی بازی های بیشتر با ما همراه باشید.

4. Astro Bot: Rescue Mission

بهترین بازی های کمپانی سونی

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۴

بازی Astro Bot: Rescue Mission که به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر شده یک محصول پلتفرمر جدید برای VR یا همان واقعیت مجازی بوده است. داستان و سبک بازی در مورد کنترل یک ربات کاپیتان به نام Astro بوده که او تصمیم دارد به ماموریت حماسی جدیدی برای نجات ربات های همکار برود. در طول مراحل بازی Astro Bot: Rescue Mission با صحنه های تکرار نشدنی و بسیار زیبا مواجه خواهید شد که این موضوع توان جلب نمودن نظر هرگیمری را خواهد داشت. این محصول در میان بهترین بازی های جدید انحصاری سونی جایگاه ویژه ای در میان کاربران داشته است.

5. Ghost of Tsushima: Director’s Cut

بهترین بازی های کمپانی سونی

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴

بازی محبوب و مبارزه ای گوست آف سوشیما یک محصول کامل و گسترده در جزیره ای به نام Iki بوده که روایتگر داستان جدیدی بوده است. دشمنان بسیاری در بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut انتظار شما را میکشند که در بخش کمپین میتوانید به مراحل متعدد و سرگرم کننده بسیاری دسترسی داشته باشید و در حالت کوآپ با وارد شدن به بخش لجندز به دنبال رقابت با گیمرهایی از سراسر جهان باشید. تفسیر کارگردان محبوب و ژاپنی بازی به نوعی Ghost of Tsushima: Director’s Cut را معرفی میکند که تا به امروز نمونه آن کمتر دیده شده است.

این بازی مبارزه ای با برخوردای از حالت های متعدد در مبارزه و طراحی دیدنی میتواند لحظات خوشی را برای دوست داران این سبک به ارمغان بیاورد. همچنین باید بدانید که این بازی با برخورداری از سیستم های نوین توانسته جایگاه ویژه ای را در میان گیمرها کسب کند. نظر شما نسبت به Ghost of Tsushima: Director’s Cut چیست؟ ایا ارزش حضور در لیست بهترین بازی های شرکت سونی را داشته است؟

6. The Last of Us Part II

بهترین بازی های کمپانی سونی

  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴

محبوبیت بسیار نسخه اول بازی The Last of Us Part I سبب شد تا کمپانی سونی با درنظر گیری داستانی جدید که 5 سال بعد از آن جریان داشته به سراغ نسخه جدید یعنی بازی The Last of Us Part II برود. در طول این بازی با داستان های جدیدی از محیط های پسا آخرالزمانی مواجه خواهید بود که این موضوع از میان جنگل ها و ساختمان های بسیاری عبور میکند. سلاح های گرم و بداهه بسیاری در این بازی وجود داشته که با دستیابی به آنها میتوانید به صورت مخفی کاری و یا علنی از جان خود در برابر انسان های متخاصم دفاع کنید.

فارغ از انسان های طمع کار هیولاهای زامبی مانندی که در The Last of Us Part II حضور دارند با جهش های سیستمی همراه بوده و این موضوع سبب پدیدار شدن گیم پلی دشواری بوده است. ماهیت اصلی بازی شما را در نقش یک شخصیت زیرک قرار میدهد که برای رهایی از مشکلات و رویارویی نشدن با زامبی ها حاضر به انجام مخفی کاری های بسیاری خواهد بود. امروزه بازی The Last of Us Part II میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده که پیشنهاد میشود نظر خود را نسبت به حضور بازی در لیست بازی های معروف کمپانی Sony بیان کنید.

سخن پایانی

معرفی بهترین بازی های کمپانی سونی به اتمام رسید و همانطور که شاهد بودید در این مقاله به 6 بازی برتر کمپانی سونی اینتراکتیو اشاره شد. این کمپانی ناشر بازی های بسیاری بوده که تاحد ممکن سعی نمودیم محبوب ترین و بهترین آنها را معرفی کنیم. حال شما عزیزان میتوانید بازی های پیشنهادی خود را با ما به اشتراک بگذارید و با انجام اینکار به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو