از خانه کیانو ریوز سرقت شد

منبع: فیگار

2

1402/9/18

12:44


خانه کیانو ریوز در لس آنجلس توسط چندین مرد با ماسک اسکی مورد سرقت قرار گرفت. در طی این دزدی، شیشه های خانه‌اش را شکستند و یک اسلحه گرم را…

از خانه کیانو ریوز سرقت شد

خانه کیانو ریوز در لس آنجلس توسط چندین مرد با ماسک اسکی مورد سرقت قرار گرفت. در طی این دزدی، شیشه های خانه‌اش را شکستند و یک اسلحه گرم را دزدیدند.

خانه بازیگر هالیوودی Keanu Reeves در لس آنجلس، مورد سرقت قرار گرفت. به گزارش «TMZ»، ستاره 59 ساله سری فیلم‌های «جان ویک» در خانه حضور نداشت و چند مرد با ماسک اسکی وارد خانه او شدند، یک اسلحه گرم دزدیدند و قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم فرار کردند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


 سرقت از خانه کیانو ریوز

با وجود بازرسی دقیق ماموران، هیچ نشانه‌ای از متجاوزان کشف نشد. همچنین حدود ساعت 1:00 بامداد، پلیس گزارشی مبنی بر فعال شدن زنگ هشدار در محل دریافت کرد؛ اما دوربین‌های امنیتی افرادی را که ماسک اسکی به صورت داشتند و از پنجره شکسته و وارد خانه شدند را شناسایی نکرده است.

حدود ساعت 6:30 بعد از ظهر، گزارشی از وقوع ورود به خانه دریافت شد که واحد هالیوود پلیس لس آنجلس شروع به تحقیق در مورد این سرقت کرد. یکی از سخنگوهای پلیس لس آنجلس گزارش داد که تماس‌گیرنده شاهد ورود چهار مظنون به خانه از طریق یک پنجره در پشت خانه‌ی واقع در تپه بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سرقت از خانه کیانو ریوز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: dailymail

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو