بالاخره بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S منتشر شد

منبع: پلازا

1

1402/9/18

14:33


بالاخره بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S منتشر شد

بالاخره بعد از مدت ها انتشار شرکت سازنده بازی Baldur’s Gate 3 یعنی Larian Studios محصول خود را که در ابتدا برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر منتشر شده بود را برای ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر نمود.

این موضوع در حالی به واقعیت تبدیل شده که با گذشت رویداد گیم اواردز 2023 شاهد عرضه بازی بودیم. این خبر بی تردید برای گیمرهای بسیاری میتواند خوشایند باشد زیرا این بازی توانسته عنوان بهترین بازی سال 2023 را به خود اختصاص دهد که حال با برطرف سازی مشکلات برای کنسول های بازی ایکس باکس نیز منتشر شده و در دسترس بوده است. این بازی از دید منتقدین بسیاری توانست امتیاز بالای 90 را کسب کند و میزبان جوایز بسیاری اعم از طراحی تا صداگذرای باشد.

همچنین باید بدانید که بازی Baldur’s Gate 3 در ابتدا در اوت 2023 انتشار یافت که در همان روز های اولیه شاهد نمایان شدن برخی باگ های بازی بودیم که تقریبا تمامی آنها در طی 5 پچ منتشر شده بهبود یافتند. این بازی محبوب و نقش آفرینی به طور کلی برای پلتفرم های اکس‌باکس سری اکس و سری اس، پلی‌استیشن ۵، سیستم‌عامل‌های مکینتاش، مایکروسافت ویندوز منتشر شده است که میتوان آنرا از برترین بازی های تاریخ دانست. نظر شما نسبت به این بازی ویدیویی و نقش آفرینی چیست ؟ باما همراه باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو