آموزش ورود به فارکس با بروکرلند به آسانی

منبع: تکراتو

2

1402/9/19

12:57


فارکس و ترید در آن بی شک آرزوی هر کسی می تواند باشد، به خصوص برای ایرانیان و با توجه به درآمد دلاری که می توانند از این راه کسب نمایند. اما خب همه می دانیم با تمام مزایایی که این کار دارد، ریسک های بسیاری نیز همراه خود داشته که می تواند سرمایه تریدر…

آموزش ورود به فارکس با بروکرلند به آسانی

فارکس و ترید در آن بی شک آرزوی هر کسی می تواند باشد، به خصوص برای ایرانیان و با توجه به درآمد دلاری که می توانند از این راه کسب نمایند. اما خب همه می دانیم با تمام مزایایی که این کار دارد، ریسک های بسیاری نیز همراه خود داشته که می تواند سرمایه تریدر را کاملا از بین ببرد. در این مطلب با آموزش ورود به فارکس همراه شما هستیم.

آموزش فارکس کامل و آگاه و به روز ماندن از مطالب، استراتژی ها، روش ها معاملاتی و مفاهیمی که چه به صورت پایه ای و چه به صورت کاملا جدید هر روز در این بازار به وجود می آیند، از اصلی ترین کارهایی است که هر شخص باید انجام دهد.

دومین موضوع انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان است که همواره امن و مورد اطمینان باشد. مسلما تعداد این کارگزاری ها در دنیا کم نیست، اما با وجود محدودیت هایی که برای ایرانیان همواره وجود داشته، تعداد بسیاری از آن ها به ایرانیان خدماتی ارائه نمی دهند. پس باید هنگام بررسی و انتخاب کارگزاری تحقیق کامل را کرد تا بروکری با امکان افتتاح حساب برای عزیزان ایرانی در کنار خدمات عالی و ایمن پیدا کرد.

در ادامه قرار است یک سایت به شما معرفی نماییم که نه تنها هر دو این خدمات را به شما ارائه می دهد، بلکه سیگنال های معتبر را هم به صورت رایگان می توانید در کانال تلگرام آن‌ها دریافت کنید. از همه مهم تر این است که برای دریافت همه این خدمات نیازی به پرداخت هزینه ندارید و به شکل رایگان هم می توانید هم آموزش فارکس ببینید، هم بروکر مناسب را پیدا کنید و هم از سیگنال های فارکس با بازدهی باور نکردنی بهره مند شوید.

انتخاب بروکر آسان در کنار آموزش فارکس رایگان با بروکرلند

مهم نیست ترید فارکس شغل تمام وقت شما باشد یا به عنوان یک کار پاره وقت در کنار فعالیت های دیگر خود به آن مشغول باشید. حتی چه با سرمایه شخصی خودتان به ترید در فارکس مشغول باشید چه به پراپ تریدینگ علاقه مند هستید، در همه موارد داشتن اطلاعات کامل از مفاهیم فارکس و آموزش دائمی اساسی ترین کار است.

در پراپ تریدینگ درست است که شما بدون نیاز به سرمایه شخصی خود، با استفاده از منابع مالی که یک پراپ فرم یا شرکت پراپ تریدینگ در اختیار شما قرار می گذارد، به ترید می پردازید اما همچنان داشتن دانش و مهارت الزامی است.

چراکه مرحله پذیرش در یک پراپ فرم و استفاده از خدمات آن و گرفتن سرمایه لازم و حساب برای معامله، شامل اثبات مهارت لازم در این بازار است و صرفا با ادعای داشتن مهارت ترید نمی توانید به تیم آن ها ملحق شوید. علاوه بر این، در ادامه با آموزش فارکس کامل و به روز ماندن از مطالب بازار است که می توانید بدون استرس و ترس از ترید، با سرمایه یک پراپ فرم و نه پول شخصی خودتان، در فارکس لذت برده و به درآمدی عالی دست پیدا نمایید.

این نیاز اصلی آموزش صفر تا صد رایگان انواع مفاهیم مورد نیاز در ترید، از الگوهای هارمونیک و نموداری و انواع اندیکاتورها و حتی آموزش نصب آن ها در متاتریدر تا استراتژی های پر استفاده، همه در سایت بروکرلند به صورت رایگان در اختیارتان است. در بروکرلند نه تنها مفاهیمی که مستقیما برای ترید در فارکس به آن ها نیاز است آموزش داده می شوند، بلکه به بسیاری از مطالب مهم و به روز دیگر همچون دنیای ارز دیجیتال و کوین ها و حتی انوع کلاهبرداری ها و دستکاری های بازار پرداخته می شود که به آگاهی شما بسیار کمک می کند.

آموزش ورود به فارکس با بروکرلند به آسانی

سایت بروکرلند به دومین نیاز و دغدغه اصلی هر تریدر نیز پرداخته. کار انتخاب یک بروکر ایمن و مطمئن د رفارکس که مسلما از وقت گیر ترین و اساسی ترین کارهاست را برای شما انجام داده است. به جای سرچ بسیار در گوگل و چک کردن سایت بروکرهای گوناگون که امکان افتتاح حساب براب ایرانیان دارند و سپس بررسی انواع شرایط معاملاتی و همه موارد، می توانید از بروکرلند کمک بگیرید.  برای مثال یکی از کارگزاری هایی که به پیشنهاد Brokerland.io می توانید در آن افتتاح حساب کنید، بروکر معتبر لایت فارکس است.

“سایت بروکرلند” به عنوان یک منبع جامع، تمامی آن بروکرهای موجود برای ایرانیان را که از صافی رگولاسیون و ایمن و مورد اطمینان بودن رد شده اند، به طور کامل بررسی می کند. انواع حساب های معاملاتی، اسپردها و کارمزدها، پلتفرم های معاملاتی، حتی پشتیبانی مشتری و نقاط قوت و ضعف هر کارگزاری را به صورت مشخص برای شما عزیزان جمع بندی کرده است. به راحتی می توانید تمام بروکرها را بررسی و با توجه به ترجیح خود مورد مناسب را برای ثبت نام انتخاب نمایید.

این سایت به شما امکان می‌دهد تا با دقت و آگاهی کامل، بدون نیاز به جستجوهای طولانی و وقت گیر در اینترنت و سایت بروکرهای مختلف توسط خودتان، یک کارگزار مناسب برای معاملات فارکس را انتخاب نمایید

سیگنال فارکس معتبر در کانال بروکرلند

 

استفاده از سیگنال فارکس سایت بروکرلند برای ترید بسیار محبوب است، چراکه کار ما را بسیار راحت تر می کند. این سیگنال ها، توصیه یا هشدار خاصی است که به معامله‌گران ارائه شده و زمان خرید یا فروش یک جفت ارز خاص را پیشنهاد می‌کند. سیگنال فارکس معمولاً توسط تحلیلگران با تجربه یا سیستم‌های معاملاتی خودکار و ربات ها تولید می‌شوند و بر اساس اشکال مختلف تحلیل بازار، از جمله عوامل تکنیکال و فاندامنتال، هستند. با استفاده از آن ها تریدر نیازی به تحلیل طولانی و زمان بر ندارد و می تواند از آن ها برای گرفتن پوزیشن های مختلف استفاده کند.

هر سیگنال فارکس شمال اطلاعاتی مانند جفت ارز برای معامله، نقطه ورود، سطح استاپ لاس و تارگت سود است. تنها نکته مهم این است که تمامی این سیگنال ها مورد اعتماد نبوده و نمی تواند از آن ها استفاده نمود. هر سایت و کانال ارائه دهنده سیگنال فارکس را مطمئن ندانسته و سرمایه خودتان را به خطر نیندازید.

 

در کانال تلگرام بروکرلند، سیگنال های فارکس به صورت رایگان (به صورت موقت) در اختیار شما قرار گرفته و می توانید از آن ها استفاده نمایید. تمامی سیگنال ها به راحتی مورد استفاده است و تمام نکات نقاط ورودی و نوع معامله شورت یا لانگ برای هر جفت ارز مشخص شده، استاپ لاس، تارگت های سود برای شما مشخص شده است.

 

همچنین بازدهی و صحت آن ها نیر دائما پس از فرا رسیدن زمان گفته شده در کانال قرار داده می شود تا بتوانید میزان مورد اعتماد بودن آن ها را نیز بررسی نمایید. در کنار سیگنال ها که هر روز صبح در کانال قرار داده می شود، گاهی تحلیل های اضافی برای جفت ها یا کالاهای مشخص، از جمله تحلیل های مولتی تایم فریم یا امواج الیوت و سایر روش ها، برای شما عزیزان در طی روز در کانال قرار داده می شود که از آن ها نیز می توانید استفاده نمایید.

جمع بندی

در سایت بروکرلند منابع آموزشی کاملی از تمامی مباحث موجود در فارکس، چه ابتدایی و چه پیشرفته، وجود دارد که می توانید از این منابع جامع برای آموزش انواع مفاهیم بهره مند شوید.

همچنین برای تصمیم‌گیری و انتخاب یک بروکر مناسب نیز که از موارد حیاتی در معامله‌گری در فارکس است، لیستی کامل به همراه بررسی تمامی ویژگی های بروکرهای مناسب ایرانیان در این سایت قرار داده شده که معامله‌گران می‌توانند با مطالعه و بررسی هر یک از نظر تمامی شرایط معاملاتی، کارگزاری مورد نظرشان را انتخاب نمایند.

نکته ی بسیار مهم و دلخواه اکثر تریدرها نیز که توسط بروکرلند ارائه می شود، سیگنال فارکس است. سیگنال های فارکس را با بازدهی بسیار بالا و مطمئن و از همه مهم تر، برای مدت محدودی به شکل رایگان، می توانید در کانال تلگرام بروکرلند دریافت و از آن ها استفاده نمایید. در انتهای روز نتیجه سیگنال ها برای اطمینان از آن ها نیز برای شما عزیزان قرار داده می شود.

/

پایان رپورتاژ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو