نگاهی به مهم‌ترین آثار معرفی شده در The Game Awards 2023

نگاهی به مهم‌ترین آثار معرفی شده در The Game Awards 2023


منبع: گیمفا

1

1402/9/19

16:56


چه آثار مهم و جالبی طی مراسم The Game Awards امسال معرفی شدند؟ با ما همراه باشید.

نگاهی به مهم‌ترین آثار معرفی شده در The Game Awards 2023

چه آثار مهم و جالبی طی مراسم The Game Awards امسال معرفی شدند؟ با ما همراه باشید.

در قالب مقاله‌ی پیش رو، نگاهی خواهیم داشت به مهم‌ترین نمایش‌ها، اتفاقات و معرفی‌های مراسم گیم اواردز امسال. تعداد آثار معرفی شده زیاد بود و در این مقاله، به آثار مهم‌تر و بزرگ‌تر پرداخته شده است.

Marvel’s Blade

با اینکه شایعاتی وجود داشت که آرکین و بتسدا از دنباله‌ی Dishonored رونمایی خواهند کرد، در اقدامی غیر منتظره، شاهد معرفی اقتباسی از شخصیت معروف Blade بودیم. عنوانی که قرار است جاه‌طلبی‌های استودیوی آرکین را به حداکثر برساند و پاریسی متفاوت، سیاه و خونین را به تصویر بکشد که با خطر خون‌آشام‌ها دست و پنجه نرم می‌کند. هنوز خبر قطعی در مورد عرضه‌ی این عنوان بر روی گیم پس و یا پلتفرم‌های خارج از اکوسیستم ایکس باکس منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد احتمالا Marvel’s Blade نیز مانند دیگر آثار چند سال اخیر بتسدا، در انحصار اکوسیستم مایکروسافت قرار گیرد.
سوم شخص بودن بازی، یکی از جالب‌ترین و غافلگیرکننده‌ترین مواردی است که این اثر را از آثار پیشین آرکین، متفاوت می‌سازد.

Brothers: A Tale of Two Sons Remake

یکی از خاص‌ترین آثار نسل هشتم، اولین بازی جوزف فارس یعنی Brothers: A Tale of Two Sons بود که روایت‌گر داستانی احساسی و جذاب دو برادر بود که برای نجات جان پدرشان، راهی سفری پر مخاطره و هیجان‌انگیز می‌شوند. این بازی به سرعت، به عنوانی خاص و دلنشین در میان مخاطبان تبدیل گشت و طرفداران قابل توجهی برای خود کسب کرد. اکنون باید دید نسخه‌ی بازسازی شده‌‌ی این عنوان تحسین شده، می‌تواند از پتانسیل‌های نسل نهم به خوبی بهره بگیرد یا خیر.

God of War Ragnarok: Valhalla

در حالی که برخی شایعات خبر از DLC داستانی برای بازی God of War Ragnarok می‌دادند، مشخص شد که در قالب آپدیتی رایگان، حالت روگ لایک جدیدی به نام Valhalla به بازی افزوده می‌شود و کریتوس و میمیر را راهی سفری جدید اما آشنا می‌سازد. مانند دیگر آثار روگ لایک، مرگ به معنای شروع مجدد است و کریتوس دوباره باید از نو سفر خود را آغاز کند. جزئیات زیادی از این مود نداریم و تنها مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که زره‌ها در این مود فاقد قابلیت هستند و فقط جنبه‌ی ظاهری دارند و همچنین بازی پنج سطح سختی متفاوت برای Valhalla ارائه می‌کند.

Exodus

عنوان جدید Exodus، اولین حضور و همکاری بازیگر معروف هالیوود، متیو مک‌کانهی در دنیای بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که در ساختاری فضایی و علمی تخیلی روایت می‌شود. به نظر می‌رسد بازی حالت اکشن سوم شخص داشته باشد و هم بر روی اکتشاف و هم مبارزه مانور دهد. این اثر، اولین پروژه‌ی استودیو Archetype Entertainment به شمار می‌رود و باید دید آیا این اثر می‌تواند به عنوانی موفق در ژانر آثار علمی تخیلی تبدیل شود یا خیر.

The First Berserker: Khazan

بازی The First Berserker: Khazan، عنوانی اکشن نقش‌آفرینی و سولز لایک است که توسط استودیوی NeoPle توسعه یافته و توسط Nexon منتشر خواهد شد. این عنوان، داستان اولین برزرکر یعنی Khazan را روایت می‌کند که توسط کشورش مورد خیانت واقع شده و رهسپار سفری می‌شود تا از خیانتکارن، انتقام بگیرد. طراحی هنری متفاوت این عنوان قابل توجه است و حداقل روی کاغذ، طرفداران آثار سولز لایک می‌توانند به این عنوان امید داشته باشند تا تجربه‌ای جذاب را ارائه دهد.

Pony Island 2: Panda Circus

عنوان Pony Island 2: Panda Circus، اثر جدید دنیا مالینز، خالق عنوان Inscryption به شمار می‌رود که دنباله‌ی اثری با همین نام است. عنوان Pony Island، عنوانی خلاقانه و متفاوت بود که سبک جدیدی از آثار پازل محور را ارائه می‌داد. جایی که ما به عنوان مخاطب، در داخل دستگاهی آرکید که حکم برزخ را داشت، توسط خود شیطان زندانی شدیم و اکنون باید برای خروج تلاش کنیم. اطلاعات خاصی در مورد Pony Island 2: Panda Circus در دسترس نیست و باید منتظر انتشار جزئیات بیشتر توسط دنیل مالینز باشیم.

Monster Hunter: Wilds

کپ‌کام عنوان جدیدی از سری Monster Hunter، یعنی Monster Hunter: Wilds را جریان مراسم گیم اواردز امسال معرفی کرد. با این که شاهد مبارزات و گیم‌پلی اکشن در تریلر معرفی نبودیم، اما صحنه‌‌های مختلف از حرکت شخصیت اصلی به همراه حیوان همراهش به نمایش گذاشته شد. حیوان یا همان Mount شخصیت اصلی بازی، امکان پرش بین پلتفرم‌ها، پرواز یا حرکات سریع را داراست و به نظر می‌رسد در مبارزات نیز این حیوان یا حیوانات همراه، نقش بسیار کلیدی ایفا خواهند کرد.

OD

بازی جدید کوجیما، OD یا همان Overdose، عنوانی است که کوجیما پروداکشن با همکاری Xbox توسعه می‌دهد و در این پروژه، کوجیما با افراد سرشناس دیگری، مثل جردن پیل، نویسنده‌ی مشهور هالیوود نیز همکاری کرده است. مانند همیشه، اطلاعات زیادی از عنوان OD در دسترس نیست، اما می‌دانیم که تجربه‌ای به شدت سینمایی خواهد بود و احتمالا از المان‌های استریم نیز استفاده خواهد کرد.

Final Fantasy 16 DLCs

در جریان گیم اواردز، شاهد معرفی دو بسته‌ی الحاقی برای Final Fantasy 16 بودیم. دو بسته‌ی الحاقی Echoes of the Fallen و The Rising Tide،  ماجراجویی‌های کلایو و جیل را ادامه می‌دهند. اولین بسته‌ی الحاقی در دسترس است و دومین DLC نیز تا بهار سال آینده عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد Square Enix از همان ابتدا، برنامه‌ای بلند مدت برای ساپورت Final Fantasy 16 تدارک دیده بود و عرضه‌ی دو بسته‌ی الحاقی داستانی، مهر تاییدی بر این ادعا به شمار می‌رود.

Lost Records: Bloom and Rage

عنوان Lost Records: Bloom and Rage، اثر جدید سازندگان Life is Strange یعنی Don’t Nod است که به نظر می‌رسد مانند Life is Strange، قرار است یک آی‌پی دنباله‌دار باشد و آثار مختلفی در دل دنیای آن جریان داشته باشد. داستان Lost Records: Bloom and Rage، پیرامون چند دوست قدیمی است که سال‌ها پس از آشنایی در دبیرستان، به دلایل نامشخص، دوباره مسیر زندگی‌شان، به هم می‌رسد.

The Casting of Frank Stone

بازی The Casting of Frank Stone، اسپین آفی از دنیای Dead by Deadlight است که تجربه‌ای داستانی و تک نفره را ارائه خواهد داد. با توجه به استودیوی Supermassive Games و سابقه‌اش در ساخت آثار مشابه، می‌توان انتظار عنوانی داستانی، با آزادی عمل زیاد در تصمیم گیری و انتخاب را داشت.


دیگر اخبار و اتفاقات مهم The Game Awards:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو