آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو فورجی منتشر خواهد شد

منبع: تکراتو

1

1402/9/19

22:27


بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، به زودی شاهد عرضه آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو فورجی خواهیم بود.

آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو فورجی منتشر خواهد شد

بر اساس گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده، به زودی شاهد عرضه آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو فورجی خواهیم بود.

آپدیت رابط کاربری جدید شیائومی یعنی HyperOS به زودی برای گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی منتشر خواهد شد. به گفته GSMChina، تست HyperOS برای Redmi Note 11 Pro 4G در سرور داخلی شیائومی ظاهر شده است. طبق ادعای این منبع خبری، این رابط کاربری در ورژ‌ های OS1.0.0.1.TGDMIXM و OS1.0.0.1.TGDEUXM در Redmi Note 11 Pro 4G فعال خواهد شد. البته این به‌روزرسانی هنوز در دست آزمایش است، اما انتظار می‌رود که در آینده نزدیک رسما عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو فورجی

به‌روزرسانی HyperOS در Redmi Note 11 Pro 4G مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 خواهد بود. علت آن هم این است که شیائومی برای سری ارزان‌قیمت ردمی نوت، تنها دو سال به‌روزرسانی سیستم عامل را ارائه می‌دهد.

از آنجایی که ردمی نوت 11 پرو با اندروید 11 وارد بازار شد و پس از آن دو ارتقای نرم افزار تا اندروید 13 را دریافت کرد، دیگر واجد شرایط دریافت آپدیت سیستم عامل نیست. شاید این موضوع برای برخی از کاربران ناخوشایند باشد، اما باید بگوییم که ارائه به‌روزرسانی HyperOS برای سری میان رده‌ای مانند Redmi Note 11 را باید غنیمت شمرد.

آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو

GSMChina می‌گوید که این به‌روزرسانی در سه ماهه دوم سال 2024 منتشر خواهد شود و پیش از عرضه عمومی در دسترس آزمایش‌کنندگان HyperOS قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر علاقه‌مند به دریافت زودهنگام به‌روزرسانی هستید، بهتر است هر چه زودتر برای ثبت نام در برنامه آزمایشی HyperOS اقدام کنید. در ادامه محض یادآوری مروری بر مشخصات گوشی ردمی نوت 11 پرو فورجی خواهیم داشت.

ردمی نوت 11 پرو دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت است. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو

ردمی نوت 11 پرو

در بخش سخت‌افزار از پردازنده هلیو G96 مدیاتک به همراه حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی (قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی) استفاده شده است. از دیگر مشخصات برجسته نوت 11 پرو  می‌توان به باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی، اسکنر اثرانگشت، بلندگوهای دوگانه، جک هدفون و فرستنده مادون قرمز (IR blaster) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت رابط کاربری HyperOS برای ردمی نوت 11 پرو فورجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو