فال ابجد یا همان فال چوب، یکی از مشهورترین فال ها است که قدمت زیادی دارد و در بین ایرانیان به دلیل قدیمی بودن آن، مورد توجه است. فال ابجد براساس 4 حروف الفبای فارسی (ا ب ج  د) انجام می شود. امروز ما در این مطلب سلام دنیا، به نیت شما فال ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر گرفته ایم. می توانید در ادامه فال چوب ابجد اصلی امروز 23 آذر ماه 1402 با توجه به ماه تولد خود بخوانید، تا اتفاقات و از نتیجه نیتی که داری مطلع شوید. با ما همراه باشید.

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین فروردین 

حروف ابجد فال شما: د ب ا

تعبیر: طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد، اگر چیزی را از خدا طلب کردی به ان می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.


حتما بخوانید: فال شخصی امروز پنج شنبه 23 آذر 1402 


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما: ج د ج

تعبیر: فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما: ا ب ا

تعبیر: ایمانت را قوی کن، آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سرو سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت . از آنچه که میترسی ، در امان هستی به خداوند توکل کن.


حتما بخوانید: فال تاروت روزانه پنج شنبه 23 آذر 1402


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین تیر

حروف ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: از این نیت که کرده ای باید صبر کنی تا مرادت حاصل شود. اگر قصد سفر داری برو. نفع خوبی از آن خواهی برد. اگر قصد انجام کار خیری داری ، به آن عمل کن، مراقب باش تا گناه نکنی، برای بهتر شدن کارها به خداوند توکل کن.

فال چوب ابجد روزانه متولدین تیر

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر: طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.


حتما بخوانید: فال ماهانه آذر ماه 1402


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما: ا ج ا

تعبیر: به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. از قصدی که داری دور شو. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین شهریور

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج ا ا

تعبیر: به آنچه نیت کرده ای می رسی، اما باید منتظر بمانی. از اعمال بد دوری کن تا از غم و رنج در امان بمانی. از فکر بد و پول حرام دوری کن. خداوند روزی تو را به تو حواله کرده است. به زودی یک خبر خوشحال کننده به تو میرسد که تغییراتی در زندگی تو به وجود می آورد. اگر در همه ی امور به خداوند توکل کنی به مقصودت می رسی. ان شاالله.


حتما بخوانید: فال هفتگی 18 تا 24 آذر ماه برای همه ماه ها


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین آبان

حروف ابجد فال شما: د ا ج

تعبیر: طالع نیکی داری، کارت به زودی بالا می گیرد و به توفیقاتی دست پیدا می کنی اگر مسافری داری، به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی دوستی داری که در پی راحتی توست با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین آبان

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین آذر

حروف ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: . طالعت نیک است و نیتت بر آورده می شود. رازت را به کسی نگو. باید مراقب بدخواهان باشی. در کارت گشایش دیده میشود. به خداوند رحمان امیدوار باش و با توکل به او به کار و زندگیت ادامه بده. اطمینان داشته باش که روزهای بهتری در پیش خواهی داشت.


حتما بخوانید: متن تبریک تولد آذر ماهی


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین دی

حروف ابجد فال شما: ب ا ا

تعبیر: طالعت نشانگر صحت و سلامت و گشایش در رزق و روزی برای توست. اگر قصد سفر داری یا قصد جابجایی و نقل مکان داری و یا قصد داری تغییر شغل بدهی، به آنها عمل کن. به نفع تو خواهد بود. غیبت دیگران را نکن و به کار خود مشغول باش تا آنچه را خداوند مصلحت میداند برای تو پیش بیاید.

فال چوب ابجد روزانه متولدین دی

فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: نیت خوبی کرده ای ، طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور. اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذار ی داری ، بخت با تو یار است. به شرط آنکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی درگیر هستی، عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.


حتما بخوانید: باکلاس ترین ماه تولدها، چه ماهی هستند


فال چوب ابجد روزانه پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: به آنچه که نیت کرده ای می رسی، ولی باید صبر کنی نه اینکه تعجیل کنی. اگر تعجیل کنی از کارت پشیمان می شوی. از قصدی که داری دور شو. با کسی نزاع نکن. راز دل خود را به کسی نگو. از شخصی گندمگون که قدی متوسط دارد و روی او یک نشان است دوری کن. از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور. به خداوند توکل کن تا از غم و رنج در امان باشی.

فال چوب ابجد روزانه متولدین اسفند

سخن آخر

فال ابجد، دو نوع کبیر و صغیر دارد و یکی از روش های طالع بینی و فال می باشد. فال ابجد، یکی از فال های جالب است که می تواند درباره اتفاقات و وقایع زندگی اطلاعات فوق العاده ای به شما بدهد. ما در این مطلب فال ابجد امروز پنج شنبه 23 آذر 1402 برای متولدین فروردین تا اسفند، به نیت شما گرفتیم. امیدوارم از فال ابجد روزانه خود لذت و استفاده برده باشید. می توانید فال هفتگی، تاروت و فال ماهانه خود را نیز در بخش فال سایت سلام دنیا بخوانید.