ریلمی C67 5G با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و پشتیبانی از شارژر ۳۳ واتی معرفی شد

منبع: ترنجی

1

1402/9/23

12:32


مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ریلمی C67 5G در کشور هند معرفی شد. این دستگاه، یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه بوده که با Redmi 13C 5G و Redmi 12 5G به رقابت خواهد پرداخت.

ریلمی C67 5G با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و پشتیبانی از شارژر ۳۳ واتی معرفی شد

مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ریلمی C67 5G در کشور هند معرفی شد. این دستگاه، یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه بوده که با Redmi 13C 5G و Redmi 12 5G به رقابت خواهد پرداخت.

ریلمی C67 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد

اگرچه کمپانی ریلمی، C67 5G را به عنوان یک گوشی جدید به بازار عرضه می‌کند، اما همانند Realme Narzo 60x شباهت هایی با Realme 11x 5G دارد. فریم این تلفن هوشمند جدید فلت بوده و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل بزرگ در قاب پشتی آن دیده می‌شود. این دستگاه به یک صفحه نمایش ۶.۷۲ اینچی با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است.

پنل از نوع LCD بوده و حداکثر روشنایی ۶۸۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس به عنوان قلب تپنده Realme C67 5G در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند از رم LPDDR4x و حافظه ذخیره سازی UFS 2.2 بهره می‌برد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۳ بهره‌مند بوده و از رابط کاربری Realme UI 4.0 برخوردار است.

Realme C67 5G

این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین سلفی این دستگاه نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد. از دیگر ویژگی های C67 5G می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اینترنت 5G، بلوتوث ۵.۲، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و کارت حافظه microSD اشاره کرد.

این تلفن هوشمند از درگاه USB type-C و سنسور اثرانگشت برخوردار است. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی جدید ریلمی ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۳۳ واتی SuperVOOC شارژ می‌شود. این دستگاه از استاندارد IP54 برخوردار بوده و در برابر پاشش آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

قیمت Realme C67

ریلمی C67 5G با قیمت های زیر در کشور هند عرضه خواهد شد:

نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۳,۹۹۹ روپیه (حدودا معادل ۱۷۰ دلار)

نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی: ۱۴,۹۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۱۸۰ دلار)

ردمی 13C 5G با تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند جدید ریلمی را در دو رنگ بنفش تیره و سبز تهیه کنند. اولین فروش این دستگاه از ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) آغاز خواهد شد. البته علاقه‌مندان می‌توانند Realme C67 5G را در یک «فروش زودهنگام ویژه» در ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) خریداری کنند.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید ریلمی چیست؟ آیا می‌تواند رقبای خود را به چالش بکشد؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو