جشن قهرمانی استقلال با تساوی مقابل پرسپولیس! VAR جنبه می خواهد!

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/24

10:58


ساعدنیوز: عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: استفاده از VAR جنبه می‌خواهد که بعضی از تیم‌ها این جنبه را ندارند. تیم حریف با هر اتفاقی آنقدر اعتراض می‌کردند تا داور را تحت فشار بگذارند.

جشن قهرمانی استقلال با تساوی مقابل پرسپولیس! VAR جنبه می خواهد!

به گزارش ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، حسین خبیری عضو هیئت مدیره پرسپولیس پس از تساوی این مقابل استقلال در دربی 102، اظهار داشت: وقتی استقلال گل مساوی را به ثمر رساند و جشن قهرمانی گرفت نشان داد که این تیم برای مساوی به میدان آمده بود. خدا را شکر پرسپولیس برتری خود را در زمین مسابقه نشان داد.

وی افزود: کادر و بازیکنان استقلال آنقدر به داور فشار آوردند که از VAR استفاده کند تا در نهایت یک صحنه‌ای که اصلا خطا نبود را پنالتی اعلام کرد. 200 نفر از کادر استقلال در کنار زمین حضور دارند و در زمان چک کردن صحنه توسط داور چند عضو از استقلال پشت سر داور حضور داشتند و داور را تحریک کردند و قطعا این فشارها روی تصمیم داور تاثیرگذار است.

بیری ادامه داد: بازی خوبی بود و داور نیز قضاوت خوبی داشت اما بحث من چیز دیگری است، استفاده از VAR جنبه می‌خواهد که بعضی از تیم‌ها این جنبه را ندارند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: تیم حریف وقتی گل تساوی را به ثمر رساند جشن قهرمانی گرفت و فرق ما با تیم حریف این است که ما با قهرمانی جشن می‌گیریم ولی آن‌ها با گل تساوی به پرسپولیس جشن قهرمانی می‌گیرند و این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو