فصل دوازدهم سریال Curb Your Enthusiasm فصل آخر آن خواهد بود

منبع: فیگار

1

1402/9/24

13:49


قسمت اول فصل 12 سریال Curb Your Enthusiasm در تاریخ 4 فوریه 2024 (15 بهمن 1402) پخش خواهد شد و این به معنای پایان کار «لری دیوید» با این مجموعه…

فصل دوازدهم سریال Curb Your Enthusiasm فصل آخر آن خواهد بود

قسمت اول فصل 12 سریال Curb Your Enthusiasm در تاریخ 4 فوریه 2024 (15 بهمن 1402) پخش خواهد شد و این به معنای پایان کار «لری دیوید» با این مجموعه است.

شبکه HBO اعلام کرده است که فصل دوازدهم، فصل آخر از سریال زیاد ذوق زده نشو خواهد بود و قسمت آخر سریال در تاریخ 7 آوریل 2024 (19 فروردین 1403) پخش می‌شود. این سریال کمدی از دو دهه قبل آغاز شده و این سریال بین فصل‌های 8 و 9 به مدت شش سال توقف متوقف شد. «لری دیوید» به شبکه HBO اعلام کرده است که قصد دارد برای همیشه از Curb Your Enthusiasm خداحافظی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اخرین فصل سریال Curb Your Enthusiasm

درباره این اتفاق، «لری دیوید» بیانیه جالبی منتشر کرده است که در آن می‌گوید:

Curb Your Enthusiasm به پایان می‌رسد، اکنون این فرصت را خواهم داشت که در نهایت شخصیت «لری دیوید» را کنار بگذارم و به شخصی تبدیل شوم که خدا از من خواسته است؛ انسانی متفکر، مهربان، دلسوز و با ملاحظه‌ای که قبل از بازی در نقش این شخصیت بدخیم بودم. برای کسانی از شما که مایلند با من در تماس باشند، می‌توانند با من در پزشکان بدون مرز تماس بگیرند.

سریال Curb Your Enthusiasm

علاوه بر «لری دیوید»، بازیگران دیگری نیز نظیر «جف گارلین»، «سوزی اسمن»، «جی. بی اسموو»، «شریل هاینز»، «ریچارد لویس»، «وینس وان» و «تد دنسن» در سریال حضور داشته‌اند. سریال «Curb Your Enthusiasm» طی 11 فصل موفق شد 51 نامزدی جایزه امی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال پرطرفدار Curb Your Enthusiasm چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو