خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا از خلیج فارس/ این ناو ‌از رزمندگان سپاه تمکین کامل داشت + فیلم و تصویر

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/25

09:36


ساعد نیوز: فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف و پایش مستمر نیروی دریایی سپاه بر ناو هواپیمابر آیزنهاور در منطقه، خروج این ناو از خلیج فارس و تنگه هرمز را خبر داد.

خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا از خلیج فارس/ این ناو ‌از رزمندگان سپاه تمکین کامل داشت + فیلم و تصویر

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از تسنیم، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ورود و خروج اخیر ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور از خلیج فارس و تنگه هرمز اظهار داشت: این ناوگروه کمتر از 20 روز در خلیج فارس حضور داشت که طی این مدت تحت اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه قرار داشتند.

دریادار تنگسیری در ادامه افزود‌: حضور این ناو تنها جنبه تبلیغاتی دارد و هیچ خاصیت عملیاتی برای آنها ندارد چرا که رزمندگان نیروی دریایی سپاه هوشمندانه، روزانه و لحظه ای تحرکات این ناو گروه را در سطح، بالای سطح و زیر سطح تحت نظر داشته‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: این ناوگروه هم در زمان ورود و هم در زمان خارج شدن از تنگه هرمز به تمامی سوالات و اطلاعاتی که مرکز کنترل باند تنگه هرمز نیروی دریایی سپاه لازم داشت پاسخ داد و نسبت به اقدامات کنترلی رزمندگان ما تمکین کامل کرد.

دریادار تنگسیری ادامه داد: حضور ناو آمریکایی‌ها در شرایط و وضعیت امروز منطقه تنها جنبه تبلیغاتی داشته و فقط نقش تنفس مصنوعی برای حضور ظالمانه آنها در این منطقه را دارد.

ناو هواپیمابر آمریکایی CVN69 به همراه رزم‌ناو CG58 و ناو پشتیبانی TA006 پنجم آذر ماه وارد خلیج فارس و 23 آذر ماه با کنترل کامل نیروی دریایی سپاه از خلیج فارس و تنگه هرمز خارج شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو