برقراری آرامش کامل در راسک

منبع: سیمرغ

2

1402/9/25

10:57


برقراری آرامش کامل در راسک

دستورات لازم به مرز‌ها برای جلوگیری از فرار تروریست‌ها داده شده است

سید مجید میراحمدی معاون سیاسی و امنیتی وزیر کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جزئیات حمله تروریستی پنجشنبه شب در مقر انتظامی راسک، گفت: وضعیت منطقه راسک در آرامش کامل است و نیرو‌های فراجا نیز در کلانتری مستقر هستند و در تعقیب تروریست‌های صهیونیستی هستند. در مرز‌ها هم دستور لازم داده شده است که از خروج این‌ها جلوگیری شود و به زودی شناسایی و دستگیر خواهند شد.

گزارش نگران کننده از وضعیت مجروحان نداریم

وی ادامه داد: درباره اینکه تروریست‌ها ایرانی بودند یا غیر ایرانی سازمان‌های اطلاعاتی در حال بررسی هستند و مسئولیت این جنایت را نیز جیش الظلم که وابسته به جریانات صهیونیستی و آمریکایی است برعهده گرفته است که قطعا پاسخ سختی دریافت خواهند کردند.

میراحمدی درباره تعداد شهدا نیز افزود: تعداد شهدا ۱۱ نفر است و مجروحان ۶ نفر هستند مگر اینکه وضعیت مجروحان به گونه‌ای باشد که به خیل شهدا بپیوندند که فعلا همچین گزارشی نگران کننده‌ای در این زمینه نداریم.

در هر نقطه‌ای تروریست‌ها را پیدا کنیم آن نقطه را مورد هدف قرار خواهیم داد

معاون وزیر کشور با اشاره به هلاکت دو نفر از تروریست‌ها بیان کرد: تعدادی که احتمال می‌دهند دستگاه‌های اطلاعاتی نزدیک به ۱۰ نفر تروریست بوده است. آمریکا و رژیم صهیونیستی که به شدت در جنایت‌هایی که در غزه انجام دادند تحت فشار قرار دارند همواره به دنبال نا امن سازی داخل ایران بوده اند و با چراغ سبز آمریکا و اسرائیل این اقدام انجام شده است. گروهک جیش الظلم دست پرونده آمریکاست و به دنبال این است که ثبات و امنیت داخلی ایران را برهم بزنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا ایران پاسخ سختی به این‌ها خواهد داد و مجاز است که در هر نقطه‌ای حتی فراتر از مرز‌ها آن‌ها را مورد هدف قرار دهد از کشور‌های همسایه نیز انتظار داریم که این افراد را که در آنسوی مرز‌ها لانه کرده اند از خاک خود طرد کنند و اجازه ورود این‌ها را به خاک خود ندهند. البته روابط ما با تمام همسایگان بسیار دوستانه و صمیمی است، اما خط قرمز ما این است که در هر نقطه‌ای تروریست‌ها را پیدا کنیم آن نقطه را مورد هدف قرار خواهیم داد. 



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو