پایان مرحله نیمه نهایی عصر جدید+ زمان پخش فینال

پایان مرحله نیمه نهایی عصر جدید+ زمان پخش فینال


منبع: نمناک

1,097

1398/5/6

14:24


مرحله نیمه نهایی عصر جدید امشب با حضور سه شرکت کننده و نمایش استعدادهایی متفاوت روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

پایان مرحله نیمه نهایی عصر جدید+ زمان پخش فینال

آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی عصر جدید روی آنتن میرود

برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی یک برنامه استعدادیابی است که با رویکردی متفاوت و گسترده برای اولین بار روی آنتن تلویزیون رفت.

این برنامه که اولین قسمت آن اواخر بهمن ماه سال گذشته روی آنتن رفت امشب با پخش آخرین قسمت از مرحله نیمه نهایی به پایان میرسد و باید منتظر پخش فینال بزرگ این مسابقه بود.

پخش قسمت پنجم از مرحله نیمه نهایی عصر جدید

پنجمین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید که قسمت پایانی مرحله نیمه نهایی است امشب 6 مردادماه 98 ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما میرود.

فینال عصر جدید

پخش فینال مسابقه عصر جدید در آخرین روزهای مرداد

صفحه برنامه عصر جدید شب گذشته اعلام کرد که 23 روز تا برگزاری فینال مسابقه عصر جدید زمان باقی است و به احتمال زیاد فینال مسابقه عصر جدید 28 مرداد روی آنتن خواهد رفت.

عصر جدید

پخش آخرین قسمت مرحله نیمه نهایی عصر جدید

در آخرین قسمت از مرحله نیمه نهایی عصر جدید سه شرکت کننده با اجراهایی متنوع روی صحنه میروند و با اعلام نتایج این قسمت پنج فینالیست نهایی عصر جدید مشخص خواهند شد و فینال مسابقه عصر جدید با حضور 5 شرکت کننده پخش میشود.

محمد زارع

محمد زارع یکی از فینالیست های عصر جدید

پارسا خائف ، محمد زارع ، فاطمه عبادی و سعید فتحی روشن چهار فینالیست مرحله نیمه نهایی هستند که با انتخاب مردمی به مرحله فینال راه یافتند و با پخش برنامه امشب عصر جدید آخرین فینالیست این مسابقه هم مشخص خواهد شد.

داوران عصر جدید

رویا نونهالی و داوران مسابقه عصر جدید

اولین قسمت مسابقه استعدادیابی عصر جدید 27 بهمن ماه 97 با داوری رویا نونهالی ، امین حیایی ، سیدبشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد روی آنتن شبکه سه سیما رفت و با استقبال ویژه ای از سوی تماشاگران مواجه شد و بعد از اتمام پخش فصل اول با وقفه ای کوتاه مدت فصل دوم مسابقه عصر جدید روی آنتن میرود.

مرحله نیمه نهایی عصر جدید در ایستگاه پایانی+زمان فینال

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو