فیلم جدیدی که حتی مسعود فراستی هم از آن تعریف کرد!+عکس

72

1398/5/23

12:40


رضامیر کریمی حالا در جدیدترین فیلم سینمایی خود تمجید بخش زیادی از منتقدان را جذب کرده است.

فیلم جدیدی که حتی مسعود فراستی هم از آن تعریف کرد!+عکس

«قصر شیرین جز معدود فیلم‌هایی است که نگاه سالم دارد و رضا میر کریمی ادا در نمی‌آورد. خیلی سال بود که دو کودک در یک فیلم ‌انقدر به خوبی نقش بازی نکرده بودند.» این تعریف و تمجیدهای مسعود فراستی یکی از منتقدان سینما درباره فیلم قصر شیرین است که عموما روی خوشی به فیلم‌ها نشان می‌دهد.

فیلم جدیدی که حتی مسعود فراستی هم از آن تعریف کرد!+عکس

رضامیر کریمی حالا در جدیدترین فیلم سینمایی خود تمجید بخش زیادی از  منتقدان را جذب کرده است. در فیلم قصر رضا میرکریمی تهیه‌کننده و کارگردان است این فیلم به نویسندگی محسن قرایی و محمد داودی ساخته سال ۱۳۹۷ است. قصر شیرین برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شد و با نامزدی در هشت رشته، برنده دو سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن شد.اما درخشش اصلی فیلم در بیست و دومین جشنواره فیلم شانگهای رقم خورد که فیلم با حضور در بخش مسابقه اصلی،برنده ۳ جام طلایی بهترین فیلم،بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد از این فستیوال شد. این فیلم علاوه بر تحسین مخاطبان در جشنواره فیلم فجر، به عنوان فیلم محبوب منتقدان در مجله فیلم انتخاب شده است. این فیلم در حاضر اکران شده است و می‌تواند یکی از گزینه‌های برای تماشای یک فیلم خوب در سینما باشد.

خلاصه داستان:

جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌ است.

بازیگران:

حامد بهداد                جلال

ژیلا شاهی               نجمه

آزاده نوبهاری          نسرین

نیوشا علیپور           سارا

یونا تدین               علی         

مسعود فراستی:

بازی حامد بهداد در فیلم قصر شیرین خوب و کنترل شده است. با دیدن فیلم قصر شیرین می فهمیم که با دیدن این فیلم به ما توهین نمی‌شود. قصر شیرین جز معدود فیلم‌هایی است که نگاه سالم دارد و رضا میر کریمی ادا در نمی‌آورد. خیلی سال بود که دو کودک در یک فیلم ‌انقدر به خوبی نقش بازی نکرده بودند.

نقل از ایرنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو