ساوتهمپتون 1 – 2 لیورپول ؛ پیروزی لک لک ها در شب درخشش مانه

منبع: آسمونی

75

1398/5/27

03:00


به گزارش ورزشی آسمونی ، روز گذشته دیدار دو تیم لیورپول و ساوتهمپتون در ورزشگاه سنت ماری برگزار شد که طی آن لک لک ها موفق شدند از سد حریف خود عبور کرده و با شش امتیاز به صدر جدول لیگ برتر جزیره برسند .

در این دیدار که هر دو تیم موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادند ، تیم لیورپول روی درخشش ستاره سنگالی خود موفق شد پیروز این میدان شده و گوی سبقت را از منچسترسیتی برباید .

نیمه اول مسابقه با حملات هر دو تیم همراه شد اما تیم ساوتهمپتون نتوانست دروازه آدریان را باز کند . در سوی مخالف نیز موقعیت های متعددی برای شاگردان کلوپ ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اینکه وینگر تیم لیورپول دست به کار شد .

در دقیقه 1+45 بود که سادیو مانه روی حرکت انفرادی و ضربه دیدنی اش موفق شد توپ را به تور دروازه ساوتهمپتون برساند و باعث شود که تیمش نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود .

در نیمه دوم تیم ساوتهمپتون برای جبران نتیجه پا به بازی گذاشت و کمی جلو تر بازی می کرد که این اتفاق موقعیت را برای شاگردان کلوپ در فرار ها و ضد حملات آسان تر می کرد .

در دقیقه 70 مسابقه بود که تیم لیورپول روی توپ ربایی سادیو مانه و پاس او برای رابرت فیرمینو به گل دوم رسید . حرکت عالی مانه و ضربه زمینی تمام کننده بابی فیرمینو کافی بود تا دروازه بان تیم ساوتهمپتون تسلیم شده و دروازه این تیم برای بار دوم باز شود .

اما تیم ساوتهمپتون عقب ننشست و به دنبال کاهش تفاضل گل بود . در دقیقه 83 هم این اتفاق رخ داد . پاس رو به عقب ویرژیل فن دایک با اشتباه آدرین در پاس دهی همراه شد تا توپ به برخورد به دنی اینگس وارد دروازه لیورپول شده و حساب کار 2 بر 1 شود .

در نهایت نیز بازی با نتیجه 2 بر 1 تمام شد تا شاگردان کلوپ به صدر جدول لیگ برتر تکیه بزنند .

0/5 ( 0 نظر )


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو