ترفندهای طلایی و بسیار موثر برای از بین بردن بوی سوختگی برنج

منبع: نمکستان

105

1398/6/23

19:54


بوی سوختگی برنج را با این چند ترفند از بین ببرید

بوی سوختگی برنج را با این چند ترفند از بین ببرید.

نمکستان : حتما برای شما هم پیش آمده که مهمان داشته اید و یک لحظه غفلت باعث شده که برنجتان بسوزد و بوی سوختگی کل برنجتان را بگیرد. در این موارد که معمولا فرصت دیگر برای پخت دوباره برنج نیست، همگی به دنبال راه کاری هستند تا بوی بد و سوختگی داخل برنج از بین برود. بر خلاف تصور همگان از بین بردن این بوی سوختگی خیلی هم آسان است.

ما در بخش خانه داری نمکستان به شما آموزش میدهیم که چگونه با چند ترفند خیلی ساده بوی سوختگی را از برنج بگیرید. لطفا با ما همراه باشید و ادامه ی مطلب را مطالعه بفرمایید :

ترفند اول

میتوانید چند حبه قند را لا به لای برنج بگذارید تا بوی بد سوختگی برنج را بگیرد.

ترفند دوم

یک گلوله پبنه بردارید آن را آغشته به آب لیمو کنید، پنبه را داخل یک برگه ی دستمال کاغذی بکذارید و سپس آن را داخل قابلمه قرار دهید، بعد از چند دقیقه متوجه خواهید شد که بوی بد سوختگی به کل از بین رفته است.

ترفند سوم

یک دمکش روی قابلمه بگذرید و سپس چند تکه ی بزرگ نان را روی برنج بگذارید. نان موجود روی برنج بوی سوختگی برنج را کاملا از بین خواهد برد. موقع کشیدن برنج نان ها میتوانید بردارید.

ترفند چهارم

روش ساده ی دیگر برای از بین بردن بوی سوختگی برنج، استفاده از پیاز است. یک پیاز بزرگ را کاملا پوست بکنید و داخل قابلمه و لای برنج بگذارید. بعد از چند دقیقه پیاز تمام بوی سوختگی را به خود خواهد گرفت و بوی آن از بین خواهد رفت.

با استفاده از این ترفند های ساده شما میتوانید مهمانی تان را با خیال راحت بگذرانید و برنجتان را بکشید.

بوی سوختگی برنج را با این چند ترفند از بین ببرید.

از بین بردن بوی سوختگی برنج در خانه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو