ha24444an53663

فیلم ایرانی

در چند سال اخیر با پیشرفت اینترنت و ارائه سرویس های آن در سراسر کشور ، شاهد عرضه و دانلود فیلم ایرانی بصورت قانونی چه به صورت رایگان و چه به صورت فروشی و حلال و قانونی در ایران بوده ایم که مثل همیشه وبسایت آپ تی وی در این عرصه هم بصورت پیشتاز از رقبای خود پیشی گرفته و به ارائه فیلم چه ایرانی و چه خارجی و حتی انیمیشن و سریال بصورت پویا در این عرصه هنری بوده است و خواهد بود . که همانطور که شاهد آن هستیم روز به روز بر تعداد فیلم های فاخر ایرانی افزوده می شود و تهییه کننده و کارگردانان و بازیگران با اعتماد به این فعالیت ها از آن حمایت میکنند.

.

960x023113343

سریال مانکن

صوفیا مراسم عروسی میگره کاوه مجبور میشه که بره صوفیا مراسم خیلی خوبی برگزار میکنه دوستانش رو هم دعوت میکنه کاوه رو به همه معرفی میکنه میگه شرکت داره و خارج از کشور زندگی میکنه .همتا هم از دست نا پدریش میره کناره مادربزرگش زندگی کنه همتا خیلی از دست کاوه ناراحته ...بهاره به کاوه زنگ میزنه میگه بابا رو آوردیم بیمارستان حمله ی عصبی داشته سریع خودتو برسون کاوه به صوفیا میگه باید برم صوفیا میگه مراسم امشب خیلی برام مهمه پس بتمرگ سرجات تا بیشتر ازاین عصبانی نشدم .کاوه به دوستش بهرام زنگ میزنه میگه برو بیمارستان من یکم دیر تر میام برای دانلود سریال مانکن بصورت قانونی سری به آپ تی وی بزنید.

ha24444an5366345

فیلم تگزاس 2

ساسان وآلیس همسرش و بهرام که در تگزاس بودن تصمیم گرفتن به ایران برگردن  .سوری جون بعد فوت همسرش بدون اطلاع پسرش با پدر بهرام ازدواج میکند ساسان به شدت از دست مادرش عصبانی میشه ولی بهرام باخوشحالی میگه ازاین که داداشم شدی خیلی خوشحالمم ساسان میگه گمشو دفعه آخرت باشه به من میگه داداش ٫بهرام بهش میگه خاکبرسر ازخداتم باشه من داداشت باشم دیوانه  .وقتی تو فرودگاه بودن چمدوناشون بامال کسه دیگه ایی عوض میشه داخل چمدون پراز مجسمه های ماندلا بوده دانلود فیلم تگزاس 2 بصورت قانونی  .ساسان با آقابابک دعواشون میشه آلیس میگه چرا دعواشون میندازی کرم داری ساسان اینادرواز کجا یاد گرفتی سوری جون من یادش دادم همیشه دوست داشتم به بچه خارجی گیر بیارم بهش فحش یاد بدم.

انیمیشن

منظور از انیمیشن یا پویانمایی یعنی پخش سریع و پشت سر هم نقاشی هایی است که به صورت دستی و یا بصورت الکترونیکی کشیده شده است . از اولین انیمیشن های ایرانی می توان به عصر برنز نسبت داد. ظرف سفالی کشف شده در شهر سوخته در استان سیستان و بلوچستان متعلق به ۵٫۲۰۰ سال قبل گواهی بر این ادعاست، این ظرف سفالی شامل مجموعه‌ای از طراحی‌هاست که بزی را در حال پریدن بر روی درخت و خوردن برگ نشان می‌دهد. همچنین ظروف سفالی با تصاویر پیوسته را می‌توان در سراسر تاریخ ایران پس از اسلام نیز یافت.چنین طراحی‌هایی را می‌توان از اولین نمونه‌های پیشگام در تاریخ انیمیشن دانست. وبسایت آپ تی وی از ابتدا کار خودش رو با انتشار عنوان دانلود انیمیشن بصورت قانونی شروع کرده است.