نقش خولی در سریال مختار نامه

نقش خولی در سریال مختار نامه


منبع: گهر

568

1398/6/27

19:37


یکی دیگر از بازیگران سریال مختار که نقش خولی بازی کرده از هنرمندان قدیمی در سریال مختار نامه می باشد که در این مطلب از بیوگرافی و صحبت های ایشان در این خصوص می نویسیم، با ما همراه باشید…

 

نقش خولی در سریال مختار نامه

178060 Gahar ir نقش خولی در سریال مختار نامه

بیوگرافی صدرالدین حجازی و همسرش با عکس های صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی و داستان زندگی شخصی و هنری اش را در سایت گهر می خوانید.

 

بیوگرافی صدرالدین حجازی

صدرالدین حجازی متولد ۱۳۲۷ در اصفهان، بازیگر است

فارغ التحصیل رشته هنرهای دراماتیک از دانشگاه هنر می باشد فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و بعد از انقلاب فعالیت اش را در قاب تلویزیون و سینما ادامه داد.

 

شروع از تئاتر

در سال ۱۳۴۸ وارد دانشگاه شد و در طول دوران دانشجویی با نمایش های تله، صیادان و … خوش درخشید و از سال ۱۳۵۲ وقتی ۲۵ ساله بود حرفه ای روی صحنه تئاتر رفت.

 

از جایزه تا سرپرستی

در سال ۱۳۵۶ وقتی ۲۹ ساله بود بعنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد در عرصه تئاتر شناخته شد و جایزه اسب طلا را از آن خود کرد .

آقای حجازی بعد انقلاب از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۳ به مدت ۴ سال سرپرست مجتمع دانشسرای هنر بود، سپس از سال ۱۳۶۴ به مدیریت تالار آبگینه نائل گردید.

نقش خولی در سریال مختار 

277454 Gahar ir نقش خولی در سریال مختار نامه

ورود به سینما و تلویزیون

در سال ۱۳۶۳ اولین بار در سریال بهار تا بهار به کارگردانی یدالله شیراندامی وارد قاب تلویزیون شد و سال ۶۴ با فیلم زنجیرهای ابریشمی در سینما بازی کرد

از مهمترین بازی های وی می توان به سریال کوچک جنگلی سال ۶۳، سریال روزی روزگاری در سال ۷۰، سریال تنهاترین سردار سال ۷۴ و تفنگ سرپر سال ۷۷ اشاره کرد

 

ازدواج و فرزندان

استاد حجازی مدتی بعد از انقلاب با همسرش ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام یلدا و سه پسر بنام های کسری، سینا و پارسا می باشد

کسرا ساکن آمریکا بوده و سینا حجازی خواننده می باشد.

نقش خولی در سریال مختار 

216565 Gahar ir نقش خولی در سریال مختار نامه

صدرالدین حجازی در نقش خولی

نقش خولی توسط «صدر الدین حجازی» بازی شده و «آهو خرمند» در نقش زن کوفی و «رامونا شاه» در نقش همسر شامی خولی در این بخش ایفای نقش کرده اند.

 

خولی در سریال مختار نامه

 

790237 Gahar ir نقش خولی در سریال مختار نامه

علاقه به نقش های منفی

تمایل بیشتری به نقش منفی دارم، چون ابعاد مختلفی دارد، پیچیده است و چالش دارد، بازی در نقش های منفی همیشه برایم لذت بخش است.

 

مردم را دوست دارم

مردم خیلی به من لطف دارند و نمی دانید چه می کنند و چقدر محبت دارند، البته من هم مردم را دوست دارم، آنها تظاهر را می فهمند.

من مخلص مردم هستم و از صمیم قلب دوستشان دارم.

 

نقش خولی در سریال مختار

302679 Gahar ir نقش خولی در سریال مختار نامه

نقش در مختارنامه

شخصیت خولی در سریال مختارنامه را از همه بیشتر دوست دارم چون برای نقش زحمت کشدیم و خوب از کار درآمد، داوود میر باقری هم در خوب درآمدن نقش موثر بود.

221188 Gahar ir نقش خولی در سریال مختار نامه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو