عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی + بیوگرافی و زندگی شخصی

عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی + بیوگرافی و زندگی شخصی


منبع: نمکستان

964

1398/6/28

00:08


عکس های نرگس محمدی و همسرش علی اوجی + بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی ، عکس نرگس محمدی و همسرش ، بیوگرافی نرگس محمدی ، kv's lplnd

نمکستان : نرگس محمدی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد و به گفته خود وی در یک برنامه تلویزیونی اصالتی سرابی دارد. نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم تنهایی باد بود.

زندگینامه نرگس محمدی

همسر نرگس محمدی :

نرگس محمدی در اردیبهشت ۱۳۹۶ با علی اوجی بازیگر، نویسنده و تهیه کننده موسیقی ازدواج کرد. وی قبل از ازدواجش سال ۱۳۹۵ در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری گفت : با کمال صداقت می گویم که خواستگار نداشته ام . چند ماه پس از پخش این برنامه خبر عقد نرگس محمدی و علی اوجی در فضای مجازی منتشر شد.

نرگس محمدی و همسرش علی اوجی

خانواده نرگس محمدی :

نرگس محمدی در خانواده ای ۵ نفره متولد شد. وی فرزند اول خانواده است و یک برادر و خواهر کوچکتر از خود دارد. برادرش محسن کارمند بانک بوده و خواهرش سارا فارغ التحصیل دکترای روانشناسی است. سارا به طور جدی به نقاشی می پردازد اما به دلیل علاقه اش به بازیگری در کلاس های آموزش بازیگری نیز شرکت می کند. برادرش محسن در یکی دو فیلم به طور مختصر بازی کرد اما به دلیل پر مشغله بودنش بازیگری را رها کرد.

نرگس محمدی در مورد مادرش می گوید : مادر، عزیزترین و بهترین نعمتی است که خداوند به بنده‌هایش مرحمت می‌کند، برای من هم عزیزترین موجود روی زمین، «مادرم» است که با تمام وجود دوستش دارم.

عکس نرگس محمدی و مادرش

علایق نرگس محمدی :

نرگس محمدی به خواندن کتاب و مطالعه علاقه زیادی دارد و اوقات فراغتش را با مطالعه می گذراند. وی همچنین عاشق سفر و رفتن به نقاط مختلف می باشد. او به خوردن غذا در رستورانهای مختلف علاقه زیادی دارد و به نوع غذا اهمیت می دهد.

عکس های نرگس محمدی

سابقه فعالیت نرگس محمدی :

نرگس محمدی بازیگر جوان و مستعد کشورمان همیشه به بازیگری علاقه داشت و به این خاطر دوست داشت در رشته هنر تحصیل کند اما روز آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما مشکلی برایش پیش آمد که باعث شد فرصت را از دست بدهد. پس از آن به سراغ رشته تجربی رفت و در دانشگاه پرستاری خواند. خوانواده اش نیز با موضوع بازیگری نرگس مشکلی نداشتند و وی با توجه به علاقه اش دوره های بازیگری را در آموزشگاه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی و رویا تیموریان گذراند.

نرگس محمدی پس از گذراندن دوره های آموزش بازیگری فعالیتش را با تئاتر آغاز کرد . وی سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم سینمایی تنهایی باد به کارگردانی وحید موسائیان اولین تجربه بازی مقابل دوربین را به دست آورد. وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و در میان کارگردانان شناخته شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو