دیدنی های زوریخ سوئیس و جاذبه های گردشگری و توریستی آن

دیدنی های زوریخ سوئیس و جاذبه های گردشگری و توریستی آن


منبع: آرگا

110

1398/8/20

22:31


یکی از شهرهای مهم در کشور سویس که با وجود بانک های خود شناخته شده ات شهر دیدنی زوریخ است این شهر در حال حاضر یک قطب گردشگری است و به لحاظ توریستی از اهمیت بالایی برخوردار است که علاقه مندان در اینجا می توانند با این جاذبه ها و دیدنی های زوریخ بیشتر آشنا شوند.

دیدنی های زوریخ سوئیس و جاذبه های گردشگری و توریستی آن

زوریخ بزرگ ترین فرودگاه بین المللی را به خود اختصاص داده است به همین دلیل سالانه گردشگران زیای به این شهر سفر می کنند این شهر پاک با استفاده از بهره وری به روز به شهرت جهانی دست یافته است. دیدنی های زوریخ شامل چشم اندازهای طبیعی و تاریخی بسیار متعددی است و از جاذبه های دیدنی آن می توان به برج ساعت قدیمی اشاره کرد این شهر علاوه بر این یکی از مهم ترین مراکز دانشگاهی در رشته ادبیات و فرهنگ است دارای پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی نیز می باشد. با ورود به این شهر می توانید از جاذبه هایی همچون رستوران ها و مراکز تفریحی دیدن کنید که از جذابیت بالایی برای گردشگران برخوردار می باشند.

دیدنی های زوریخ برای علاقه مندان:

شهر زوریخ برای بیشتر گردشگران جذابیت دارد زیرا این شهر دیدنی های متنوع و باب سلیقه گردشگران دارد علاقه مندان در سفر خود به این منطقه از سوئیس می توانند از دریاچه ها، جاذبه های مدرن، دیدنی های تفریحی، جاذبه های تاریخی و فرهنگی متنوع دیدن کنند. در اینجا با زیباترین مکان های دیدنی زوریخ سوئیس آشنا می شود و می توانید در سفر خود از این جابذه ها دیدن کنید.

 

کوه اتیلبرگ زوریخ:

افرادی که به مناظر خاص و بکر علاقه مند هستند با بازدید از این کوه و چشم اندازهای فوق العاده آن می توانند سفری دلنشین داشته باشند با صعود به قله کوه و مناطق مرتفع آن می توانید چشم اندازی از شهر را نظاره گر باشید. برای بیشتر گردشگران هتل کوچکی که در بالای کوه قرار دارد جذاب است و کوهنوردان می توانند نهایت لذت را از این کوه ببرند.

آشنایی با دیدنی های زوریخ

دریاچه زوریخ:

این دریاچه نیز یکی از دیدنی های زوریخ است که سرچشم آن از کوه های آلپ سرازیر می شود در امتداد مسیر ۳ کیلومتری این دریاچه وجود چمنزارها و روزهای آفتابی فضا را بسیار دلنشین تر خواهد کرد. این منطقه محلی برای تفریحات و پیک نیک های خانوادگی است علاوه بر این می توانید از تفریحات خانوادگی همجون قایق رانی نیز در این دریاچه استفاده کنید که خالی از لطف نخواهد بود.

مکان های دیدنی زوریخ

گروس مونستر زوریخ:

نام این کلیسا در بسیاری از افسانه عنوان شده است بنای اصلی آن نز چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته است و به همین دلیل می توان به ارزش و اهمیت تاریخی آن پی برد. بنای این کلیسا با استفاده از شیشه کاری های زیبا تزیین شده است درهای برنز که حکاکی شده اند نیز از دیگر جذابیت های این کلیسا هستند.

بناهای تاریخی زوریخ

خیابان بانهوف زوریخ:

این خیابان در سال ۱۸۰۰ ساخته شده است و یکی از خیابان های به روز و مدرن این شهر است کافی شاپ ها و رستوران هایی که در اطراف این خیابان به چشم می خورند از دیدنی های زوریخ هستند.

آشنایی با مناطق زوریخ

از دیگر جاذبه های دیدنی شهر زوریخ می توان به التستاد زوریخ، موزه ملی سوئیس، کونستهاوس و … اشاره کرد که هر یک دارای دیدنی های خاص خود هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو