دانلود VMware Workstation Pro 15.5.1 + Lite + Player – مجازی سازی حرفه ای

منبع: پی سی دی

220

1398/8/22

03:08


دانلود VMware Workstation Pro 15.5.1 + Lite + Player - مجازی سازی حرفه ای

VMware Workstation نرم افزاری قدرتمند به منظور مجازی سازی به شکل حرفه ای می باشد ، بیش از 6 سال از عمر این نرم افزار می گذرد و VMware Workstation در طول این مدت ده ها جایزه مهم را نصیب خود کرده است. به همین علت بسیاری از برنامه نویسان برای توسعه و تست نرم افزارهای در کلاس سرور شبکه شده در حال اجرا روی ویندوز مایکروسافت و لینوکس به VMware Workstation اعتماد می کنند. امکانات مهم و حیاتی ای مانند شبکه سازی مجازی، عکس برداری زنده، Drag & Drop و پوشه های به اشتراک گذاشته شده و پشتیبانی از PXE ، VMware Workstation را به یکی از قدرتمندترین ابزار برای مدیران سیستم و برنامه نویسان IT تبدیل کرده است.

ویژگی های VMware Workstation :

–    دسترسی در هر مکان و زمان:

VMware Workstation راهی یکپارچه برای دسترسی به تمامی ماشین های مجازی مورد نیاز شما را بدون توجه به جایی که آنها در حال اجرا هستند، برایتان فراهم می کند. اتصال از راه دور به ماشین مجازی در حال اجرا روی VMware vSphere، ESXi یا دیگر کپی های ایستگاه کاری VMware از قابلیت های مهم نرم افزار است. رابط کاربری ایستگاه کاری وب به شما امکان دسترسی محلی و دسترسی به سروری که توسط ماشین مجازی میزبانی می شود را از روی کامپیوتر، گوشی های هوشمند، تبلت یا هر نوع دستگاه با یک مرورگر مدرن را می دهد.

–    اجرای سیستم ابری روی کامپیوتر شما:

ایستگاه کاری به شما امکان ساخت یک سیستم ابری روی لپ تاپ را به شما می دهد. شما می توانید Micro Cloud Foundry نرم افزار VMWare و دیگر زیربناهای ابری مانند OpenStack آپاچی را اجرا کنید. همچنین می توانید نرم افزار حجیم اطلاعاتی از شرکت هایی مانند Cloudera شامل نرم افزار Apache™ Hadoop™ را اجرا کنید.

–    بازدهی بالاتر:

این نرم افزار امکان اجرا روی سیستم عامل های مختلف شامل لینوکس، ویندوز و امکان اجرا بیشتر در یک زمان روی یک کامپیوتر بدون راه اندازی مجدد را دارد. توسعه و تست سیستم عامل های جدید، نرم افزارها و Patch ها در محیط مجزا از کاربردهای نرم افزار است. نمایش نرم افزارهای پیچیده روی یک لپ تاپ توسط VMware Workstation امکان پذیر است. یکپارچگی کامل با Visual Studio، Eclipse و SpringSource Tool Suite امکان تست نرم افزارها روی پلتفورم های مختلف را ساده می کند. تنها با کشیدن و رها کردن ماشین های مجازی می توانید جا به جایی آنها بین کامپیوتر و VMware vSphere را انجام دهید.

–    VMware Workstation :

از جدیدترین سخت افزارها برای جور ساخت محیط های دستکاپ و سرور استفاده می کند. ساخت ماشین های مجازی با بیش از ۸ پردازنده مجازی یا ۸ هسته مجازی، ۲ ترابایت دیسک مجازی و بیش از ۶۴ گیگابایت حافظه برای هر دستگاه مجازی برای اجرای نرم افزار سنگین بسیار کاربردی می باشد. علاوه بر این، VMware Workstation از صدای HD به کیفیت ۷٫۱ فراگیر، SuperSpeed USB (USB 3.0) و بلوتوث نیز پشیبانی می کند.

–    به اشتراک گذاری دستگاه های مجازی:

به اشتراک گذاری ماشین مجازی سریعترین راه برای به اشتراک گذاری و تست نرم افزارها با تیم و گروه تان می باشد. اجرای VMware Workstation به عنوان یک سرور برای به اشتراک گذاری دستگاه های مجازی با همکاران، دپارتمان یا سازمان ها بسیار کاربردی است. VMware Workstation کنترل کاملی روی دسترسی کاربر را برای شما ایجاد می کند.

–    بهترین گرافیک ۳ بعدی:

VMware Workstation برای اولین بار از گرافیک های ۳ بعدی در محیط مجازی شامل رابط کاربری Microsoft Windows Aero کاملا پشتیبانی می کند. اجرای نرم افزارهای ۳ بعدی با پشتیبانی برای DirectX 9.0c Shader Model 3 و گرافیک های ۳ بعدی OpenGL 2.1 در دستگاه های مجازی لینوکس و ویندوز از قابلیت های جدید نرم افزار است.

 


دانلود VMware vSphere ESXi


دانلود

 دانلود برنامه VMware Workstation Pro + کرک

نسخهحجمسرور پی سی دی
VMware Workstation Pro v15.5.1505MBDOWNLOAD
VMware Workstation Lite v15.1.0166MBDOWNLOAD
VMware Workstation Player v15.5.0132MBDOWNLOAD

توجه: این نرم افزار تنها بر روی ویندوزهای نسخه 64 بیت قابل اجرا می باشد.

– رمز فایل: www.p30day.com

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. به کمک فایل Serial.txt و یا Keygen شماره سریال نرم افزار را بدست آورده و برنامه را فعال کنید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو