عکس های خانوادگی پدرام شریفی + بیوگرافی کامل و زندگی خصوصی

منبع: نمکستان

371

1398/8/22

19:09


عکس و بیوگرافی پدرام شریفی

پدرام شریفی ، بیوگرافی پدرام شریفی ، عکس پدرام شریفی ، nvhl avdtd

نمکستانپدرام شریفی بازیگر جوان ایرانی در ۱۱ مرداد ماه ۱۳۶۶ شهر تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با تئاتر آغاز کرده است. این بازیگر در حال حاضر ۳۱ سال سن دارد و مجرد است. پدرام شریفی با فیلم سینمایی سال دوم دانشکده من در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

عکس های پدرام شریفی بازیگر ایرانی

همسر پدرام شریفی :

پدرام شریفی در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

سایقه فعالیت پدرام شریفی :

پدرام شریفی بازیگر جوان و با استعداد کشورمان فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با تئاتر آغاز کرد. وی با حضور در جشنواره فیلم کوتاه نهال با شهرام مکری کارگردان ایرانی آشنا شد و  آقای مکری برای دعوت در فیلمی شماره اش را گرفت که به گفته ی خودش از زمان شماره گرفتن تا دعوتش حدود هشت ماه فاصله دارد. در نهایت در سال ۱۳۹۲ برای ایفای نقش پدرام در فیلم سینمایی ماهی و گربه انتخاب شد و این اولین تجربه بازیگری اش در مقابل دوربین بود.

پس از فیلم ماهی و گربه دو سال بعد در فیلم سینمایی بادیگارد دیده شد . وی در این فیلم همبازی بازیگران مطرح سینما از جمله پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان بود. پس از آن در فیلم متولد ۶۵ نقش اصلی فیلم را بازی کرد و بعد از آن سیانور. این بازیگر با این سه فیلم در جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ در میان کارگردانان و مردم دیده و شناخته شد.

حضور پدرام شریفی در تلویزیون :

پدرام شریفی در سال ۱۳۹۵ در یک سریال تلویزیونی به نام ” گشت ویژه ” ساخته مهدی رحمانی ایفای نقش نمود. وی در این سریال نقش نیروی پلیس داشت و به خوبی از پس این نقش برآمد. حضور پدرام در تلویزیون باعث شد بیش از قبل در میان مردم شناخته شود.

پدرام شریفی

پدرام شریفی در فیلم متولد ۶۵ :

پدرام شریفی در زمان اکران این فیلم گفت : من فیلم «متولد ۶۵» را دوست دارم. البته از این آدم ها نیستم که چون توی آن پروژه بودم، تعصب بیخودی داشته باشم. کارهایی هم بازی کردم که دوست شان ندارم. این فیلم اثر شریفی است در بین همه آثاری که بازی کردم، این فیلم، فیلم محبوب من است و به عنوان بازیگر، تمام قد پشت آن می ایستم و پاسخ همه منتقدانش را هم می دهم. «متولد ۶۵» برگرفته از جامعه ماست، جایی که خیلی ها در آن یک شبه به جایگاهی رسیدند که حق شان نیست و بعضی با سال ها تلاش به هیچ جایی نرسیده اند.

به جز خود فیلم، شخصیت افشار هم برایم شخصیت جذابی است. کاراکتری که برای بیشتر مخاطبان فیلم ملموس است و مثل خیلی از جوان هایی است که دنیای فانتزی دارند. منتها او برای رسیدن به این فانتزی ها هر کاری می کند و انواع و اقسام دروغ ها را می گوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو