بیوگرافی ویکتوریا بکهام و مشاهده عکس های خاص و جذاب وی در گذر زمان

بیوگرافی ویکتوریا بکهام و مشاهده عکس های خاص و جذاب وی در گذر زمان


منبع: آرگا

441

1398/9/12

21:37


در این مطلب از مجله آرگا بیوگرافی ویکتوریا بکهام خواننده، تاجر، مد، همراه با تصاویر خانوادگی و همسرش دیوید را مشاهده خواهید کرد. همراه ما باشید تا بیشتر با زندگی نامه ویکتوریا بکهام آشنا شوید.

ویکتوریا بکهام متولد ۱۷ آوریل ۱۹۷۴ در بیمارستان شاهزاده الکساندرا در هارلو اسکس انگلستان به دنیا آمده و در هرتفوردشایر بزرگ شد. او اولین فرزند خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام لوئیز و یک برادر کوچکتر به نام کریستین آدامز دارد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی ویکتوریا بکهام خواننده انگلیسی را تقدیم حضورتان کنیم.

آشنایی با بیوگرافی ویکتوریا بکهام

بیوگرافی ویکتوریا بکهام خواننده

ویکتوریا بکهام بازرگان، طراح مد، مدل، ترانه سرا و خواننده انگلیسی وی  متولد ۱۷ آوریل ۱۹۷۴ (چهارشنبه ۲۸ فروردین۱۳۵۳ ) وی هم اکنون ۴۵ سال سن دارد. ویکتوریا بکهام تا قبل ازدواجش فامیلش آدمز بود. او در یک خانواده ثروتمند و محیطی امن و آرام همراه با خواهر و برادرش بزرگ شده است که پدرش به نام آنتونی ویلیام آدامز، که به عنوان یک مهندس الکترونیک کار می کرد و مادرش به نام ژاکلین دورین (موسوم به کانن)، کارمند سابق بیمه و آرایشگر مو بود. آنها یک تجارت عمده فروشی الکترونیک تأسیس کردند و زندگیشان هرروز تر بهتر می شد.

عکس خاص ویکتوریا بکهام

تیپ جدید و زیبا ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام در سال ۱۹۸۰ در زمانی که ۶ سال سن داشت با تماشای فیلم موزیکال “شهرت” تصمیم گرفت شغل موسیقی را دنبال کند، پدر مادرش ( ژاکلین و آنتونی ) او را به مدرسه تئاتر ثبت نام کردند و در سال ۱۹۹۱ وقتی ۱۷ سال سن داشت وارد دانشگاه هنر تئاتر لاین در اپسوم در رشته رقص و مدلینگ به تحصیل پرداخت.

دنیای موسیقی

ویکتوریا بکهام در سال ۱۹۹۴ در سن ۲۰ سالگی به گروه پاپ spice giris (اسپایس گرلز) پیوست. او در کنار  اما بانتون، جری هالیول، ملانی براون و ملانی چیسهولم توانست شهرت زیادی دست یابد. این گروه از بهترین گروه های موسیقی دنیا شناخته شد و آلبوم هایش بیشترین فروش را در دنیا داشت.

ویکتوریا بکهام خوش اندام

بیوگرافی ویکتوریا بکهام

اما او در سال ۲۰۰۰ از این گروه جدا شد و به تنهایی یک آلبوم را منتشر کرد و در نهایت در سال ۲۰۰۴ موسیقی را برای همیشه کنار گذاشت.

ژست باحال ویکتوریا بکهام

استایل زیبا و جذاب ویکتوریا بکهام

دنیای مد و فشن

ویکتوریا بکهام پس از اینکه از موسیقی کناره گیری کرد  در سال ۲۰۰۰ به دنیای مد و فشن وارد شد وی در سال ۲۰۰۴ برای برند راک اند پابلیک خط مد به نام وی بی راکز طراحی کرد. سپس در سال ۲۰۰۷ خط تولید لوازم آرایش ویکتوریا بکام به نام V-Sculpt در توکیو راه اندازی شد و در سال ۲۰۱۱ به طور رسمی لباس های جین را با نام DVB style و برند عطر، لوازم آرایشی، تولید لباس و عینک آفتابی خود را با نام ویکتوریا بکام راه اندازی کرد. و در همین سال بهترین جایزه طراح لباس در جشنواره مد انگلیس شد.

گالری خانوادگی ویکتوریا بکهام

تصویر زیبا و جالب ویکتوریا بکهام کنار فرزندان و همسرش

ازدواج

ویکتوریا بکهام با فوتبالیست مشهور دیوید بکهام در سال ۱۹۹۷ ازدواج کرده‌است. و حاصل این ازدواج سه فرزند پسر بنام های بروکلین بکام متولد سال ۱۹۹۹، رومئو بکام متولد سال ۲۰۰۲، کروز بکام متولد سال ۲۰۰۵ و یک فرزند دختر به نام هارپر سون متولد سال ۲۰۱۱هستند.

تصاویر زیبا از ویکتوریا بکهام و همسرش

بیوگرافی ویگتوریا بکهام خواننده انگلیسی

عکس جالب و خاص ویکتوریا بکهام

عکس جالب و جذاب ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام خواننده و ترانه سرا انگلیس

گالری جدید و جذاب ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام فعالیت در مد و فشن

عکس شیک ویکتوریا بکهام

عکس عاشقانه و دوست داشتنی از ویکتوریا بکهام کنار همسرش

ویکتوریا بکهام خواننده اینگلیسی

عکس ویکتوریا بکهام کنار همسرش دیوید بکام

تصویر زیبا از ویکتوریا بکهام و همسرش

تصویر جالب و خواستنی ویکتوریا بکهام

عکس شخصی ویکتوریا بکهام

بیوگرافی ویکتوریا بکهام همراه با تصاویر

آلبوم جدید ویکتوریا بکهام

زندگی نامه جالب و خواندنی ویکتوریا بکهام

بیوگرافی ویکتوریا بکهام و عکس زیبا

آلبوم جدید و جالب ویکتوریا بکهام

عکس شیک ویکتوریا بکهام

دیوید بکام همسر ویکتوریا بکهام خواننده انگلیس

عکس خاص ویکتوریا بکهام

گالری شیک و جدید ویکتوریا بکهام

عکس جالب و بیوگرافی ویکتوریا بکهام

عکس متفاوت و خاص ویکتوریا بکهام

زندگی نامه خواندنی ویکتوریا بکهام

عکس لاکچری و زیبا ویکتوریا بکهام

شرح حال خواندنی ویکتوریا بکهام

عکس خاص و جالب ویکتوریا بکهام

زندگی نامه جالب ویکتوریا بکهام

بیوگرافی ویکتوریا بکهام

عکس ویکتوریا بکهام کنار پسرش

در این مطلب امیدواریم از خواندن بیوگرافی ویکتوریا بکهام خواننده و بازرگان کشور انگلیس و همچنین با تماشای تصاویر خانوادگی شخصی وی لذت برده باشید. و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو