پوستر و تریلر جدید Mulan منتشر شدند

منبع: گیمفا

87

1398/9/15

00:32


پوستر و تریلر جدید Mulan منتشر شدند

دیزنی پوستر جالب و زیبا بازسازی لایو اکشن مولان را به همراه تریلر فیلم منتشر کرده که اقتباس جدیدی از مولان به کارگردانی نیکی کارو (Niki Caro) و بازی لیو ییفی (Liu Yifei) در نقش این قهرمان چینی است. دانی ین (Donnie Yen)، جت لی (Jet Li)، جیسون اسکات لی (Jason Scott Lee)، گانگ لی (Gong Li)، یاسون آن (Yoson An)، تی ما (Tzi M) و روزالیند کائو (Rosalind Chao) هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پوستر جدید مولان، به زیبایی پوستری است که اوایل امسال منتشر گردید. مولان در حالت کاملا اکشن به سر می‌برد، و عناصری در اطراف او قرار دارند که او را آماده‌ی استفاده از شمشیرش می‌کنند. شکوه جالبی در این پوستر وجود دارد، چیزی هنری و پیچیده. مولان نرم اما قوی است و آماده شده تا دشمنان‌اش را شکست دهد‌.

دشمنان زیادی هستند که مولان منتظر است تا در این لایو اکشن شکست‌شان دهد. این فیلم ترکیبی از داستان‌های فیلم انیمیشنی ۱۹۹۸ دیزنی با داستان چینی قدیمی است. مولان برای پدرش مثل یک پسر است و وقتی دشمن جدیدی، چین را تهدید می‌کند، وارد ارتش می‌شود. مولان که مدت زیادی منتظر مانده تا جنگجو شود، باید هویت خود را مخفی کند درحالیکه قبل از دفاع از چین آموزش دیده و قهرمان شده است.

مولان ۲۷ مارس ۲۰۲۰ اکران می‌گردد.

 

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو