دانلود بازی AI War 2 + Update v1.013-PLAZA برای کامپیوتر

دانلود بازی AI War 2 + Update v1.013-PLAZA برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

108

1398/9/18

19:38


AI War 2 یک بازی استراتژیک ترکیبی است که توسط المان های RTS عرضه شده است. در این بازی شما باید با کهکشانی روبرو شوید که توسط هوش مصنوعی کنترل می شود و به نوعی دنباله ای برای نسخه قبلی خودش محسوب می شود. آن اثر یکی از بهترین استراتژی های سال ۲۰۱۹ و توسط منتقدین مورد تحسین واقع شده بود. هوش مصنوعی بازی در این نسخه کامل تر شده است و می توانید یک بار دیگر کهکشان را به تسلط خود درآورید. شما باید راهی برای غلبه بر دشمنان خود پیدا کنید و از ناوگان و توانایی های دیگران هم کمک بگیرید. می توانید هوش مصنوعی آنان را هک کنید و آنها را تبدیل به نیروهای خودی بکنید.

AI War 2 PC-PLAZA

آپدیت بازی Update v1.013-PLAZA اضافه شد

دانلود-بازی-AI-War-2

بازی AI War 2 نکات برجسته و پرجزئیاتی دارد و می توانید از جناح های خود کمک بگیرید. چالش ها فرصت های بیشتری برای شما ایحاد می کنند و هوش مصنوعی بازی هم به راحتی قابلیت تعدیل و تغییر را ایجاد کرده است. با آنها متحد شوید و سعی کنید که مستخدمین بیشتری را در جهان بازی به کنترل درآورید. برای موفقیت باید استراتژی بهتری داشته باشید و امپراطوری خود را روز به روز گسترش دهید. اهداف خود را تعیین کنید و خیلی سریع به جلو پیش بروید. باید بیگانگان را متقاعد کنید که شما متکبر نیستید و برای تسلط بر آنها مسافرت نکرده اید. واحدهای اقتصادی خود را به کار بیاندازید و قوانین خود را در بازی پیاده بکنید. رهبران بازی باس هایی هستند که رحمی ندارند و در فضای کهکشان بسیار بزرگ و تاثیرگذار دیده می شود. طرفداران سری قبلی قطعا می توانند منعطف تر باشند و اهداف خود را دنبال کنید. کهکشان دیگر مثل قبل ساکت نیست و نیروهای مختلفی در ان مستقر شده اند و مثل یک دنیای بزرگ دیده می شود. با دور شدن آنها تبدیل به نقطه ای می شوند که نشان از طراحی عظیم سازندگان این بازی دارد.

info

AI War 2 is a grand strategy/RTS hybrid against a galaxy that has already been conquered by rogue artificial intelligence. It’s also “a sequel to [Arcen’s] enormo-space RTS AI War, which we called ‘one of this year’s finest strategy games’ back in 2009” (Tom Sykes, PC Gamer)

Face off against a more advanced version of the original AI, who once again has captured the entire galaxy leaving you only a tiny planet to yourself. Then strike out and find a way to cleverly outwit it nonetheless. All the new capturables, larger fleets, and hacking abilities are sure to help. (You’re going to need it.)

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8.1, or 10 64bit

Processor: Dual Core 64bit CPU (2.2+ GHz Dual Core CPU or better)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 510+, Radeon HD5900+, or Intel HD4000+

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Processor: Any Quad Core or 3.0+ GHz Dual Core CPU

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو