دانلود سریال های شبکه خانگی/ سریال مانکن دل و کرگدن

در سال جاری روند تولید سریال­های شبکه نمایش خانگی رونق گرفته است و مخاطبان نیز استقبال خوبی از سریالهای بخش خصوصی داشته­ اند. کیفیت نازل سریال­های صدا و سیما، محدودیت­های حضور برخی چهره­ ها یا پرداخت دستمزدهای پایین باعث شده است هر روز کارگردانان بیشتری به سوی ساخت آثار خود در شبکه نمایش خانگی روی بیاورند و بازیگران مطرح­ تری نیز به بازی در این آثار بپردازند. در این مطلب قصد داریم شما را با سریال­های جدید شبکه نمایش خانگی پرمخاطب آشنا کنیم.

سریال مانکن

im434256ge1

«مانکن» اثری پرستاره ساخته حسین سهیلی زاده به تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی بابک کایدان که تاکنون 9 قسمت از آن وارد بازار شده است از جمله سریال های موفق و پربیننده ی این روزهاست.

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده ‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند.سریال «مانکن» به نابرابری اقتصادی طبقه‌های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه و همتا رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند..

محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه نژاد، شبنم قلی خانی، نفیسه روشن از بازیگران این مجموعه هستند.

شما می­توانید تمامی قسمت­های این سریال را از سایت حلال­ دانلود دریافت کنید و همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سریالهای شبکه نمایش خانگی و فیلم های ایرانی مطلع شوید.

برای دانلود سریال مانکن با کیفیت­های مختلف اینجا کلیک کنید.  

سریال دل ساخته­ ی منوچهر هادی

im434256ge1edf

منوچهر هادی کارگردان جوانی است که پس از فروش بالای فیلمهایش من سالوادور نیستم، آینه بغل، رحمان 1400 و سریال عاشقانه خیلی زود جای خودش را در سینمای ایران پیدا کرد. ایرج محمدی تهیه کننده  و بابک و میثم کایدان نیز نویسنده این مجموعه هستند. بالاخره انتظارها به پایان رسید و قسمت اول این مجموعه وارد بازار شد.

در خلاصه داستان سریال دل آمده است: جهان دل، جهان ناشناخته ای است. از تاریکی و نور تا کینه و بخشش و از عشق و تنفر تا شوق وصال و حسرت و جدایی در آن رفت و آمد می کنند و گاه «دل» را تصاحب می کنند و … قصه سریال «دل» در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است. داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و

با حضور بازیگرانی همچون بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر و همچنین موفقیت سریال قبلی منوچهر هادی (عاشقانه) انتظار می­رود این سریال نیز از پرفروش ­ترین های شبکه نمایش خانگی شود.

در ابتدا قرار بود محمدرضا گلزار نیز در این سریال بازی کند اما کمی بعد خبر جدایی محمدرضا گلزار از این پروژه منتشر شد. منوچهر هادی در اینستاگرامش درباره عدم حضورمحمدرضا گلزاردر سریال دل نوشت :

«پس از وقفه طولانی که در ساخت پروژه دل بوجود آمد و شروع پیش تولید جدید سریال دل به اطلاع میرسانم که رضای گلزار عزیز به دلیل مشغله کاری و شروع کنسرتها و سفرهای در پیش رو متاسفانه در این سریال با ما همراه نیست. جناب رضای گلزار عزیز امیدوارم برنامه ها و کارهای شما مثل همیشه با موفقیت همراه باشد و بزودی در پروژه دیگری در کنارت باشم و اثر دیگری را خلق و ثبت نماییم. خاطره زیبای همکاری با شما در کارهای قبلی همیشه در ذهن من باقیست و جزء افتخارات پرونده کاری من است.»

شما می­توانید تمامی قسمت­های این سریال را از سایت حلال­دانلود دریافت کنید و همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سریالهای شبکه نمایش خانگی و فیلم های ایرانی مطلع شوید.

برای دانلود سریال دل با کیفیت­های مختلف اینجا کلیک کنید. 

سریال کرگدن

im434256ge1htjtj

در خلاصه داستان سریال کرگدن آمده است: ۵ پسر جوان به واسطه مهارت­هایی که دارند وارد چالش کرگدن می­شوند و این شروع رفاقت بین این چند جوان می­باشد. اما چالش کرگدن از سوی یک مافیای بزرگ و پرقدرت طراحی گشته است و باعث ایجاد ماجراهای غیر قابل پیش­بینی برای این جوانان می­شود.

سریال کرگدنبه کارگردانی کیارش اسدی­ زاده و به نویسندگی مشترک علی اصغری و مهرداد کورش­ نیا  اثری پرستاره است که در ژانر اجتماعی و اکشن به شبکه نمایش خانگیمی­ آید. طبق اخبار منتشر شده قرار بود این سریال از اواخر مهرماه توزیع شود که احتمالا با تاخیر از اوایل آبان ماه پخش خواهد شد.

سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته­ آ پناهی­ ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، مصطفی زمانی، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا و مهدی کوشکی بازیگران «کرگدن» هستند. همچنین صادق یاری تهیه ­کننده این اثر است.

شما می­توانید تمامی قسمت­های این سریال را از سایت حلال­ دانلود دریافت کنید و همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سریالهای شبکه نمایش خانگی و فیلم های ایرانی مطلع شوید.

برای دانلود سریال کرگدن با کیفیت­های مختلف اینجا کلیک کنید. 

سریال خواب­ زده ساخته­ی سیروس مقدم

 

1182015523511

«خواب زده» یکی از آثار پربازیگر شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی سعید نعمت­ الله ساخته شده است. این سریال که اولین تجربه مقدم در شبکه نمایش خانگی است، فضایی عاشقانه و ماورایی دارد و تقابل میان انسان و شیطان را به تصویر می کشد. سیروس مقدمپس از سال‌ها کارگردانی در تلویزیون و سینما، که حاصل آن ساخت چند سریال چون «پایتخت»، «علی البدل»، «نرگس»، «پلیس جوان»، «اغماء»، «تا ثریا» و… بود، در نخستین تجربه کارگردانی در شبکه نمایش خانگی به سراغ داستانی در ژانر وحشت رفته است.

نقش های اصلی این سریال را به ترتیب لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری، امیرعلی دانایی، سیما بابایی و مهدی سلطانی بازی می­کنند. همچنین پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

در حالیکه به گفته­ ی الهام غفوری تهیه­ کننده سریال، فیلمبرداری فصل دوم در اواخر تابستان به اتمام می­ رسید و قرار بود فصل اول از مهرماه پخش شود خبر درگذشت طراح صحنه جوان این سریال بر سر حادثه آتش سوزی در لوکیشن همگان را متاثر کرد. با توجه به اینکه آثار سیروس مقدم همیشه جزو پرمخاطب­ ترین سریال­های تلویزیونی بوده پیش بینی می­شود این سریال هم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد.

شما می ­توانید تمامی قسمت­های این سریال را از سایت حلال­ دانلود دریافت کنید و همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سریالهای شبکه نمایش خانگی و فیلم های ایرانی مطلع شوید.

برای دانلود سریال خواب زده با کیفیت­های مختلف اینجا کلیک کنید.  

سریال قورباغه ساخته­ ی هومن سیدی

im434256ge1trjrj

هومن سیدی بازیگر و کارگردان جوان سینما  که هیچکس فکرش را نمی کرد اینقدر زود آثار دیدنی و موفق بسازد این بار به سراغ ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی رفته است. سریالی به نام قورباغه که مانند بقیه کارهای سیدی نام عجیب و غریبی دارد. سریال قورباغه اولین سریال هومن سیدیدر نمایش خانگی است که با حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون مدتی است جلوی دوربین رفته است.

نوید محمدزاده ، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی و نوید پورفرج در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

در شرح داستان این سریال آمده است :دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می کنم دارم خفه می شم. احساس می کنم همه جا بسته است و من نمی تونم نفس بکشم...

زمان پخش دقیق این سریال هنوز اعلام نشده و گویا این سریال هنوز در مرحله ­ی فیلمبرداری است.

شما می­ توانید تمامی قسمت­های این سریال را از سایت حلال­ دانلود دریافت کنید و همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سریالهای شبکه نمایش خانگی و فیلم های ایرانی مطلع شوید.

برای دانلود قانونی سریال قورباغه با کیفیت­ های مختلف اینجا کلیک کنید.  

سریال عاشقانه 2  ساخته­ ی منوچهر هادی

im434256ge1nttt

این سریال در واقع ادامه ­ی مجموعه محبوب و پرطرفدار عاشقانه است که تولید آن از خیلی وقت پیش آغاز شده و مخاطبان بسیاری در انتظار پخش این مجموعه هستند. احتمالا در زمستان شاهد پخش این سریال خواهیم بود و مشخص است که از سریال های پربیننده و پرفروش شبکه خانگی خواهد بود.

هومن کبیری تهیه‌ کننده فصل دوم سریال عاشقانه است.

هنوز اسامی قطعی بازیگران این پروژه اعلام نشده است اما انتظار می­رود همان کست فصل اول حفظ شده باشند. محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری، هومن سیدی، فرزاد فرزین، بهاره کیان افشار، مسعود رایگان، حمیدرضا پگاه، پانته آ بهرام، مهناز افشار، یکتا ناصر، علیرضا زمانی نسب و سارا رسول زاده از جمله بازیگرانند.

شما می ­توانید تمامی قسمت­های این سریال را از سایت حلال­ دانلود دریافت کنید و همچنین از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به سریالهای شبکه نمایش خانگی و فیلم های ایرانی مطلع شوید.

برای دانلود سریال عاشقانه 2 به سایت www.halaldownload.com  مراجعه کنید.