ترفندهایی جالب برای بیشتر شدن جذابیت آقایان

منبع: نمناک

308

1398/3/24

12:56


برای جذابیت آقایان راه های زیاد و در عین حال ساده ای وجود دارد که رعایت آن ها از شما یک جنتلمن جذاب میسازد, با این روش ها آشنا شوید و جذاب باشید.

ترفندهایی جالب برای بیشتر شدن جذابیت آقایان

راه های افزایش جذابیت آقایان

همه آقایان دنبال راه های جذاب شدن هستند و دوست دارند از نظر همه جذاب باشند اما چگونه؟ جذاب شدن آقایان کار سختی نیست اگر یک سری نکات ساده را رعایت کنید جذابیت را در خود میبینید. طرز لباس پوشیدن میتواند بسیار تاثیرگذار باشد و باعث میشود شما در اولین نگاه یک مرد جذاب به نظر برسید پس در انتخاب لباس هوشیارانه عمل کنید.

جذاب شدن مردان

روش های جذاب شدن مردان

استایل شخصی داشته باشید

استایل شخصی تان را پیدا کنید زیرا جذابیت آقایان را افزایش میدهد, داشتن استایل شخصی شما را نسبت به دیگر افراد خاص تر میکند. باید طوری لباس انتخاب کنید که شانه هایتان را پهن تر نشان دهد زیرا اینطوری هیکل تان مردانه تر میشود و این خود جذابیت است.

داشتن اندام مناسب

داشتن اندام مناسب در جذابیت آقایان نقش مهمی دارد اگر شما اندام ورزشکاری داشته باشید یا به قول معروف سیکس پک داشته باشید باعث میشود توجه خانم ها را به خود جلب کنید و یک مرد جذاب باشید.

مرد جذاب

چگونه یک مرد جذاب باشیم؟

اعتماد به نفس داشته باشید

هر طور که شده اعتماد به نفس تان را افزایش دهید زیرا اگر خودتان جذابیت خودتان را باور نداشته باشید هرگز نمیتوانید این حس را در طرف مقابل تان ایجاد کنید. اعتماد به نفس به تنهایی میتواند باعث جذابیت آقایان شود.

داشتن شخصیت چند بعدی

سعی کنید تک بعدی نباشید و در شرایط مختلف از شخصیت چند بعدی تان استفاده کنید, خودتان را به یک ویژگی و یک شخصیت محدود نکنید. مثلا در یک شرایط خاص باید سرسنگین و مغرور باشید و یک شرایط دیگر شوخ و بامزه.

نکاتی برای جذاب شدن آقایان

  • داشتن صدای مردانه
  • عطر مناسب
  • مردانه خندیدن
  • مدل موی جذاب
  • طرز راه رفتن
  • داشتن ته ریش

نکاتی که جذابیت آقایان را صد برابر میکند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو