بهترین هتل های قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران

بهترین هتل های قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران


منبع: همگردی

364

1398/3/24

20:31


قزوین به پایتخت خوشنویسی ایران معروف است و مهمترین جاذبه گردشگری آن الموت و نگین آن بوده که دریاچه اوان نامیده می شود. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید، بد نیست که بهترین هتل های آن را بشناسید.

به گزارش خبرنگار همگردی، اگرچه قزوین دارای آثار باستانی و تاریخی بسیار زیادی است، اما شاید اکثر کسانی که به این شهر سفر می کنند، یکی از اهدافشان دیدن قلعه الموت باشد، چرا که بهشتی است در دل قزوین و ارزش یکبار دیدن را دارد. برای اقامت در قزوین و دیدن آثار با ارزش تاریخی، هتل های مناسبی وجود دارند تا مسافران با خیال آسوده به این شهر سفر کنند. در این گزارش 5 هتل برتر قزوین را از دیدگاه مسافران و کاربران سایت tripadvisor مورد بررسی قرار دادیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

الموت

هتل مرمر

هتل مرمر در سال 74 تاسیس شد و با 7 طبقه شروع به فعالیت کرد. این هتل در سال 94 به طور کامل بازسازی شد. هتل مرمر دارای 48 واحد اقامتی است که در طبقات دوم تا چهارم جای گرفته اند. موقعیت مکانی این هتل عالی بوده و در نزدیکی بیمارستان فوق تخصصی پاستور و مرکز شهر قرار دارد و به آثار تاریخی و باستانی شهر نیز نزدیک است. هزینه اقامت در این هتل از 298 تا 610 هزار تومان است.

هتل مرمر

هتل سنتی خانه بهروزی

اگر عاشق معماری سنتی هستید حتما هتل سنتی خانه بهروزی قزوین را انتخاب کنید، این هتل یادگار دوران قاجار است و بیش از 200 سال قدمت دارد. خانه بهروزی در اسفندماه سال 93 با حفظ معماری سنتی مرمت شد و در اختیار گردشگران قرار گرفت. این هتل دارای 12 باب اتاق با فضای سنتی است که در یک طبقه جای گرفته اند. خانه بهروزی در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این هتل بخش های مختلفی دارد که دربردارنده تمدن و فرهنگ بومیان این منطقه است. خانه بهروزی از لحاظ موقعیت مکانی در کوچه زرگرها واقع شده و به نقاط مختلف شهر دسترسی دارد. این هتل دارای حمام سنتی است و به گفته مسافران با توجه به معماری سنتی این هتل شما احساس خوب و صمیمی را در این فضای نوستالژیک تجربه می کنید. به عقیده مسافران به نسبت امکانات و فضایی که این هتل در اختیار شما می گذارد، هزینه اقامت در آن بسیار مناسب و از 164 هزار تومان شروع می شود و اتاق شش تخته آن 740 هزار تومان است.

هتل سنتی خانه بهروزی

هتل ایرانیان

هتل ایرانیان قزوین در سال 92 شروع به فعالیت کرد و در تابستان اتاق های بیشتری به آن اضافه شد. این هتل اکنون دارای 3 طبقه و 34 باب اتاق است. اگر به دنبال جایی برای آرامش و به دور از شلوغی در قزوین هستید، هتل ایرانیان در خارج از محدوده شهر و در شهرک هفت سنگان واقع شده است. به گفته مسافران این هتل از امکانات خوبی برخوردار است و کادر مجربی دارد. از طرفی هزینه اقامت در این هتل از 212 هزار تومان با توجه به امکانات مورد ارائه آغاز می شود.

هتل ایرانیان

هتل البرز

هتل البرز قزوین جز با سابقه ترین و قدیمی ترین هتل های این شهر است. این هتل در سال 1355 فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته طی این مدت رضایت میهمانان خود را جلب کند. بازسازی کلی هتل در سال 96به اتمام رسیده است. ساختمان هتل البرز در سه طبقه بنا شده و دارای 38 باب اتاق است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل با قرار گرفتن در مرکز شهر، امکان دسترسی آسان و سریع را به مراکز خرید و سایر خیابان های شهر برای میهمانان خود فراهم کرده است. این هتل جز هتل های ارزان قیمت قزوین به شمار می آید و هزینه اقامت در آن از 142 تا 309 هزار تومان است.

هتل البرز

هتل راژیا

هتل دو ستاره راژیا در بلوار میرزا کوچک خان شهر قزوین واقع شده است. این هتل در سال 95 به بهره برداری رسیده و جز هتل های تازه تاسیس قزوین به حساب می آید. هتل راژیا شامل یک طبقه، 20 باب اتاق، سالن صبحانه خوری و پارکینگ اختصاصی بوده، از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است و فاصله اندکی با کاخ چهل ستون و مراکز خریددارد که جز مزیت های این هتل محسوب می شود. در این دسته از هتل ها، هتل راژیا ارزان ترین هتل به شمار می آید و هزینه اقامت در آن از 105 تا 345 هزار تومان است.

هتل راژیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو