عکس های جدید وحید شیخ زاده و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید وحید شیخ زاده و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

355

1398/10/17

15:12


جدیدترین عکس های وحید شیخ زاده و همسرش به همراه بیوگرافی کامل وحید شیخ زاده و زندگی هنری و شخصی وی را در نمکستان ببینید.

نمکستان : وحید شیخ زاده بهمن ماه سال ۶۱ در تهران متولد شد. تماشاگران قدیمی سریالهای ایرانی، وحید شیخ زاده را با مجموعه زیبای بازی پنهان که اوایل دهه هشتاد از شبکه تهران پخش میشد به خاطر میاورند. او برادر سعید شیخ زاده مجری و دوبلور شناخته شده کشور است و در فیلمهای زیادی از جمله: شاخ گاو، آرایش مرگ، مثل شیشه و آخرین انتظار هنرنمائی کرده است. او سال قبل نیز در سریال دنیای گمشده جلوی دوربین رفت. نگاهی میندازیم با زندگی هنری و شخصی وی. با ما همراه باشید.

وحید شیخ زاده

زندگی خانوادگی :

او در یک خانواده پرجمعیت با چهار برادر و یک خواهر به دنیا آمد.خود او فرزند سوم خانواده است. فرزند اول خانواده خواهرش است و پس از آن سعید و فرید و نوید و شایان هستند. به جز او و برادرش سعید که هم بازیگر است و هم دوبلور و مجری، دو تن از برادرانش یعنی فرید و نوید نیز در چند فیلم حضور پیدا کردند اما چون علاقه چندانی به بازیگیری نداشتند دیگر آن را ادامه ندادند.

همسر وحید شیخ زاده :

او خیلی زود و زمانی که یک نوجوان نوزده ساله بود ازدواج کرد. به گفته وحید شیخ زاده او و همسرش در هنگام ازدواج آنقدر سن شان کم بود که تقریبا باهم بزرگ شدند و همه چیز را از صفر شروع کردند. همسر او که هم سن خودش است، شیما صاحب جمعی نام دارد و اصالتا اهل کرمانشاه می باشد. گرافیک خواند و یک سالن زیبائی را مدیریت میکند.

آنها یک فرزند پسر به نام سایمان دارد که پنج سالش است. وحید شیخ زاده از ازدواج خود بسیار راضی است و زندگیش را آرام و بدون دغدغه توصیف میکند. بنا به گفته او همسرش فعالیتهای هنری او را زیر ذره بین نقد خود قرار میدهد و همواره توشیقش میکند و مایه دلگرمی اوست.

همسر وحید شیخ زاده

باجناق فوتبالیست معروف :

وحید شیخ زاده با رضا شاهرودی بازیکن اسبق تیم ملی فوتیال ایران و نیز پرسپولیس رابطه خویشاوندی دارد. او و شاهرودی باجناق یکدیگرند.

چگونگی ورود به دنیای هنر :

در سال ۷۰ کیانوش عیاری فیلمی به نام آبادانی ها را ساخت که موضوعش در مورد یک مهاجر جنگ زده جنوبی بود که در تهران اتومبیلش به سرقت رفته. در این فیلم سعید برادر بزرگ وحید هم بازی میکرد و کارگردان به دنبال کسی بود که نقش برادر کوچک سعید را بازی کند.کیانوش عیاری این نقش را برای وحید در نظر میگیرد و او را زمانیکه ۹ سال بیشتر نداشت برای تست گرفتن به سر صحنه فیلمبرداری میبرند و بدین ترتیب وحید شیخ زاده رسما وارد دنیای بازیگری میشود.

در این فیلم هنرمند برجسته سینمای ایران سعید پور صمیمی نیز حضور داشت. وحید معتقد است وقتی وارد فعالیتهای هنری شد دیگر آن کودک پر شر و شور شیطان سابق نبود و کمی آرامتر و پخته تر از هم سن و سالهایش بود به طوریکه اطرافیانش معتقد بودند او بیشتر از سنش میفهمد.

چگونگی ورود به دنیای هنر وحید شیخ زاده

بازی در سریال بازی پنهان :

سریال بازی پنهان نقطه عطفی در کارنامه هنری وحید بود زیرا بیشتر مردم با این سریال بود که او را شناختند و بازی زیبای او در این سریال نیز نظر مخاطبان را بسیار به خود جلب کرد. سریال در مورد دو خانواده خویشاوند بود که به لحاظ فرهنگی و نیز وضعیت مالی و اقتصادی درست نقطه مقابل هم بودند.

وحید در این فیلم نقش یک پسر جوان از خانواده ای مرفه را بازی میکرد. نکته جالب توجه درباره این مجموعه تلویزیونی حضور برادر بزرگ وحید یعنی سعید بود. پس از تجربه مشترک بازیگری در آبادانی ها و شیخ مفید این سومین همکاری مشترک این دو برادر محسوب میشد.

بازی در سریال بازی پنهان

علائق و سرگرمی :

علایق و استعداد هنری وحید شیخ زاده تنها به عرصه بازیگری محدود نمی شود زیرا او دستی هم در موسیقی دارد. از آلات موسیقی با گیتار آشنائی کاملی دارد و کار با پیانو را هم کمی بلد است. وی با کمک دوستانش آلبومی هم تولید کرد که هیچگاه منتشر نشد. او برای سرگرمی، یک مغازه و باشگاه بیلیارد را نیز مدتی اداره میکرد و زمانی که مدتی از فعالیتهای بازیگری کناره گیری کرد در باشگاهش مشغول فعالیت بود، هرچند بعدها دلش برای بازیگری تنگ شد و به این نتیجه رسید بازیگری باید شغل اولش باشد.

او به شدت هم علاقه به ورزش دارد و عاشق مسافرت کردن است و زیاد به همراه خانواده اش به توچال و یا شمال کشور میرود. اگر وقت کند دوست دارد به همراه باجناق ورزشکارش رضا شاهرودی به ورزش برود و فوتبال بازی کند. در ضمن او شیفته اسنوکر نیز هست.

علائق و سرگرمی وحید شیخ زاده

صفحه اینستاگرام وحید شیخ زاده :

وحید شیخ زاده با آیدی vahidsheykhzadeh در اینستاگرام عکس های شخصی و کاری خود را دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

صفحه اینستاگرام وحید شیخ زاده

در ادامه با عکس های جدید وحید شیخ زاده همراه ما باشید.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده وحید شیخ زاده

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده وحید شیخ زاده

بیوگرافی وحید شیخ زاده

بیوگرافی وحید شیخ زاده

بیوگرافی وحید شیخ زاده و عکس های جدید

بیوگرافی وحید شیخ زاده و عکس های جدید

 عکس های جدید وحید شیخ زاده

همچنین ببینید: عکس و بیوگرافی وحید رهبانی

 عکس های جدید وحید شیخ زاده

عکس های جدید وحید شیخ زاده

عکس های جدید و زندگینامه کامل وحید شیخ زاده

عکس های جدید و زندگینامه کامل وحید شیخ زاده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو