عکس های جدید محمد متوسلانی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید محمد متوسلانی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

328

1398/10/26

00:44


جدیدترین عکس های محمد متوسلانی و همسرش به همراه بیوگرافی کامل محمد متوسلانی را در نمکستان ببینید.

نمکستان : محمد متوسلانی متولد مهرماه ۱۳۱۴ در تهران بوده و از جمله هنرمندان پیشکسوت و دوست داشتنی سینمای ایران است. این هنرمند شایسته احترام و تکریم است. بازی او در سریالهای در جست و جوی آرامش و نیز گاهی به پشت سر نگاه کن هنوزم هم در خاطر خیلی از مخاطبان تلویزیون، مانده است. مروری میکنیم بر زندگی هنری و شخصی این بازیگر محجوب.

محمد متوسلانی

دوران کودکی :

محمد متوسلانی در مصاحبه ای دوران کودکی خود و چگونگی شیفتگی اش به کارهای نمایشی از همان اوان کودکی میگوید: از بچگی من به کار بازیگری علاقه داشتم، فکر می‌کنم پنجم دبستان بودم که با پدرم خسرو، به تئاتر«محصلین کلک باز» رفتم و آن جا به قدری از تئاتر خوشم آمد که زمانی که به خانه برگشتیم من آن گفتگو ها را دوباره نوشتم و با دوستانم آن را اجرا کردیم و من به هرکسی می‌گفتم چه طور نقشش را بازی کند. بزرگتر شدم و متوجه شدم که نمایشنامه آن را از یک تئاتری به نام «خانه چارلی» اقتباس کردند و بعد هم من از آن یک فیلم ساختم به نام مادموازل خانه.

آغاز فعالیتهای هنری :

اولین فعالیت جدی و حرفه ای محمد متوسلانی در سینما زمانی بود که تنها بیست و سه سال سن داشت و در یک فیلم سینمائی به کارگردانی، کارگردان بزرگ سینمای ایران ساموئل خاچیکیان به نام طوفان در شهر ما به ایفای نقش پرداخت و به این ترتیب وارد دنیای بازیگری شد. او در این فیلم با بازیگرانی چون: روفیا سپهرنیا، منصور سپهرنیا، آراماییس وارطان یوسفیانس و حسین دانشور هم بازی بود و تجارب ارزنده ای را در زمینه بازیگری با بازی در این فیلم به دست آورد.

محمد متوسلانی

ازدواج :

اطلاعاتی در این زمینه به دست نیامده است و در بیوگرافی هایی که از محمد متوسلانی وجود دارد و نیز در بانک اطلاعاتی سوره هیچ اشاره ای به وضعیت تاهل این بازیگر نشده است.

همکاری با مازیار میری :

اعتماد متقابل مازیار میری و محمد متوسلانی باعث فعالیت مشترک این دو در سریال موفق گاهی به پشت سر نگاه کن شد او نیز با ابراز رضایت از همکاری با این کارگردان شهیر این کار را باعث طی کردن راهی متفاوت در دنیای بازیگری میداند. سریالی که بیشتر مخاطبان محمد متوسلانی را با او به یاد می آورند. او در این سریال با بازیگران به نامی چون: امین تارخ، نگار عابدی، هدایت هاشمی و سعید چنگیزیان هم بازی بود.

محمد متوسلانی

از تهیه کنندگی تا نویسندگی و کارگردانی :

فعالیت هنری محمد متوسلانی تنها به بازیگری محدو نمیشود، زیرا او در چندین و چند فیلم سینمائی و تلویزیونی، تهیه کنندگی کرده، فیلمنامه نوشته و کارگردانی نیز کرده است. جالب است که بدانیم فیلم محبوب و کورد علاقه و نوستالژیک،کفش های میرزا نوروز به بازی زیبای علی نصیریان را او کارگردانی کرده است و داریوش فرهنگ بازیگر و کارگردان شهیر ایرانی نیز فیلمنامه آن را به نگارش درآورده است. او در فیلمهایی نظیر: غارتگران،چنگک،ذبیح،سازش،شیادان و یک میلیونر و دو مفلس در مقام کارگردانی،فعالیت نموده است.

افتخارات :

وی در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۶۸ و زمانی که پنجاه و چهار سال سن داشت،در بخش سودای سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، نامزد شد.

محمد متوسلانی

فیلمهای ایرانی مورد علاقه :

وی طی گفتگویی با یکی از خبرگزاریهای داخلی،اعلام نموده آثاری چون: متری شیش و نیم،سرخپوست،مغزهای کوچک زنگ زده از فیلمهای مورد علاقه وی هستند که البته او از آنها به عنوان فیلمهای درخشان سینمای ایران یاد کرده است. وی بر این باور است که مجموعه ای از عوامل نظیر کارگردانی، بازی خوب بازیگران و فیلمنامه دست به دست هم داده تا چنین فیلمهای موفق و قابل قبولی در سینما ساخته شوند.

علت کناره گیری طولانی مدت از کارگردانی :

محمد متوسلانی، از تجربیات تلخی که طی آخرین فعالیت در زمینه کارگردانی داشته به این نتیجه رسیده که دیگر سراغ این کار نرود نرود و همین موضوع باعث غیبت طولانی مدت وی از فعالیتهای کارگردانی سینما و تلویزیون بوده. وی در اینباره میگوید: سال ۸۵ در فیلم هرچی تو بخوای از مجوز و پروانه ساخت گرفته تا مرحله تولید و اکران فیلم بسیار تحت فشار بودم و یک سری تغییرات در آن ایجاد شد که بدون موافقت من بود و با تصمیم‌های تهیه‌کننده این اتفاق افتاد.به همین دلیل حالا کار کارگردانی را انجام نمی‌دهم زیرا  احساس می‌کنم اعصابم دیگر قدرت تحمل آن فشارها را ندارد. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که برای کار کردن مجبور نباشیم آنقدر فشار عصبی را تحمل کنیم.

محمد متوسلانی

عکس های جدید و دیده نشده محمد متوسلانی

عکس جدید و دیده نشده محمد متوسلانی

عکس جدید و دیده نشده محمد متوسلانی

عکس جدید و دیده نشده محمد متوسلانی

عکس های محمد متوسلانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو