ببینید: فضای شهری خلاقانه با رنگ‍‌ها و ساختار مثلثی

ببینید: فضای شهری خلاقانه با رنگ‍‌ها و ساختار مثلثی


منبع: ایران آرت

125

1398/10/28

21:01


این فضای خلاقانه مکانی غیرقابل توصیف برای تفریح​​، تعامل با دیگران، استراحت، بازی و سرگرمی است.

ایران آرت: این فضای عمومی خلاقانه در کنار یک مرکز تجاری جدید و بین المللی در پودونگ (شانگهای)، با هدف تقویت سرگرمی و تعاملات اجتماعی طراحی شده است که این فضای رنگی با طراحی شاد و گیرا  می تواند برای همه بازدید کنندگان در گروه های سنی مختلف اعم از کودکان، جوانان و حتی بزرگسالان جذاب باشد.

با الهام از شکل مثلثی ساختارهای بلوری، این پروژه با ساختاری شش ضلعی و در ابعادی بزرگ شکل گرفته است که فضای خوبی برای سرگرمی و بازی ایجاد کرده است.

طراحی این فضای عمومی و خلاقانه با رویکرد خاصی صورت گرفته است که مدتی مورد تحقیق و آزمایش قرار گرفته و سرانجام در یک فضای عمومی و باز پیاده سازی شده است. فضای عمومی معلق که با آزمایش احساس نیروی گرانش به صورت روزانه روی افراد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

2

به گزارش دکوبوم، هر یک از ۶ مثلث این مبلمان خلاقانه شهری مجهز به یک تابع حلق آویز متفاوت است که برای تشویق و تقویت تعاملات اجتماعی در بین کاربران به صورت توپ های معلق ،تاب های مثلثی ، نوارهای لوله ای و پارچه های آویزان به فضا شکل داده‌اند.

شش ضلعی از گرافیک های موجود در کف بوجود می آید و با طرح و رنگ احساس منحصر به فردی به فضا بخشیده است. بودن در این مکان شهری یک تجربه همه جانبه برای نزدیک شدن به محیط اطراف و تعاملات بیشتر بین کاربران را سبب می شود ضمن اینکه با چشم نوازی برای رهگذرانهمینطور برای ساکنان برج های اطراف می تواند  جلوه گرافیکی بالایی داشته باشد.

3

 

این فضای خلاقانه مکانی غیرقابل توصیف برای تفریح ​​، تعامل با دیگران ،استراحت ، بازی و گذراندن زمانی سرگرم کننده را پدید آورده و همچنین سبب افزایش و بهبود عملکرد مجتمع تجاری با افزایش کاربران وجذب مخاطبین بیشتر به فضا می گردد.

4



5



6



7



8

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو