دانلود TechSmith Camtasia 2019.0.9 Build 17643 – فیلم برداری از دسکتاپ

منبع: پی سی دی

65

1398/11/1

17:47


دانلود TechSmith Camtasia 2019.0.9 Build 17643 - فیلم برداری از دسکتاپ

TechSmith Camtasia یکی از قدرتمندترین برنامه هایی می باشد که تا به حال در زمینه ی فیلم برداری از دسکتاپ ساخته شده است. Camtasia قدرتمند به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی اقدام به ساخت ویدیوهای آموزشی کنید , آنها را ویرایش کرده و به آسانی آنها را به اشتراک بگذارید.

Camtasia قادر است تا بصورت حرفه ای فیلم های آموزشی تهیه کند و یا به آسانی تصاویر وبکم را ضبط کرده و از فایلهای پاورپوینت ویدیو تبدیل کنید بدون آنکه ویدیوهای ساخته شده مشکل داشته باشند و کیفیت خود را از دست بدهند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به قابلیت ویرایش ویدیوها مانند نوشته ها، عنوان ها، نسبت ها، بزرگ و کوچک کردن تصاویر، حرکت های گرافیکی , صدای افزوده شده. پهناوری و بزرگ بودن گزینه های بخش ویرایش این برنامه آنقدر بالاست که تمامی نیازهای شما را بر طرف خواهد کرد.

شما پس فیلمبرداری و ویرایش ویدیوها می توانید از آنها خروجی گرفته و آنها را بر روی Web ، CD و یا DVD به اشتراک گذاشته. حتی شما می توانید از هدایت کننده های ارائه شده، در انتخاب بهترین فرمت و تنظیمات برای قسمت اشتراک گذاری برای شنوندگانتان یاری گیرید. یا حتی شما قادر به کنترل کامل بر روی صدا ، کدک های ویدیویی , کیفیت تصاویر، سرعت انتقال تصاویر، عمق رنگ ها و غیره هستید.

تبلیغات
دانلود
دانلود

دانلود برنامه TechSmith Camtasia

#حجمسرور پی سی دی
1510MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود TechSmith Camtasia 2019.0.9 Build 17643 - فیلم برداری از دسکتاپ

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. با استفاده از فایل patch نرم افزار را کرک کنید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو