دانلود بازی Lennas Inception برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Lennas Inception برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

100

1398/11/4

05:15


داستان بازی Lennas Inception از جایی شروع می شود که ابرقهرمان کشته شده است و نابسامانی عجیبی در سرتاسر امپراطوری شیوع پیدا کرده. شما قهرمانی بی میل هستید که باید سرتاسر این سرزمین را کاوش کرده، سر به سیاهچاله های خطرناک بگذارید و از هشت قلمرو این سرزمین علیه آشوب محافظت کنید. فضای بازی مملوء از المان های ماجراجویانه و نقش آفرینی است که با مبارزات جذاب ادغام شده که در کنار گرافیک پیکسلی این اثر می تواند جذاب باشد. وظیفه توسعه و انتشار بدست Bytten Studio بوده است. کاراکتر اصلی بازی که Lena نام دارد، بایستی در نجات جان پرنس این امپراطوری تلاش کند و آرامش را به امپراطوری بازگرداند.

از ویژگی های جالب بازی Lennas Inception می توان به قابلیت اجرا در دو حالت گرافیکی ۸بیتی و ۳۲بیتی در دو معماری ۳۲بیتی و ۶۴بیتی اشاره کرد که باعث می شود تمامی علاقه مندان بتوانند این اثر را تجربه کنند. قابلیت لوکال کوآپ نیز در این بازی طراحی شده که نفر دوم به عنوان “سایه” کاراکتر اصلی شناخته می شود و می توانید دونفره بر روی یک سیستم، بازی را پیش ببرید. گیم پلی بازی به صورت سندباکس می باشد و پایان های متعدد، باس های چالش برانگیزی که همواره تغییر می کنند و محیطی که به تدریج شکل می گیرید را شامل می شود. در ضمن، دقت کنید که همه چیز بازی در حالت سینگل پلیر قابل دسترس نیست و برای کشف تمامی بخش های بازی، بایستی یک بار هم که شده به صورت دونفره آن را تجربه کنید. چالش های روزانه نیز در سیاهچاله های بازی طراحی شده است که سرعت شما می تواند عامل موفقیت باشد. چالش های جذابی که هیچ شمشیری برای مبارزه نخواهید داشت و تنها ۳ قلب می تواند در اختیار شما باشد یا در فضای “تک ضربه ای” برای گیمرهای هاردکور بازی کنید که با خوردن یک ضربه شکست می خورید.

Lennas Inception x86/x64 PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Lennas-Inception

info

The Kingdom is glitching. The evil Chairman of the Banker’s Guild has captured the Prince, opening the way for destruction at the hands of the Archangels. With the Hero eliminated, and the world horribly unraveling, reluctant tutor Lenna must step up to save the kingdom. But it won’t be easy–all she has to guide her is the voice of the deceased elder, and he seems to know more than he’s letting on…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Dual Core, 2 GHz

Memory: 4096 MB RAM

Graphics: OpenGL 2

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای lennasinception.exe بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود نسخه 32بیتی بازی Lennas Inception x86-DARKZER0

—————–

دانلود نسخه 64بیتی بازی Lennas Inception x64-DARKZER0

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو