زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید مسابقه پنج ستاره با اجرای حمید گودرزی

منبع: کولاک

90

1398/11/5

14:13


زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید مسابقه پنج ستاره با اجرای حمید گودرزی مشخص شد. فصل جدید مسابقه «پنج ستاره» به تهیه‌کنندگی محمد قنبری احتمالاً پخش خودش را از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز می‌کند؛ گروه مقدمات کار را فراهم کرده‌اند تا ضبط برنامه از پنجشنبه آینده (دهم بهمن‌ماه) شروع شود.

پخش و تکرار فصل جدید مسابقه پنج ستاره

پخش و تکرار فصل جدید مسابقه پنج ستاره

قرار است فصل جدید «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن برود. این مسابقه در ۶۸ قسمت ۴۷ دقیقه‌ای تولید می‌شود که تعدادی از این قسمت برای پخش در نوروز ۱۳۹۹ خواهد بود.

مسابقه پنج ستاره ایده ناب و جدیدی بود که ابتدا با اجرای اشکان خطیبی در ایام نوروز ۹۷ روی آنتن شبکه پنج سیما رفت. اجرای این مسابقه در فصل بعدی به حمید گودرزی واگذار شد. پخش این برنامه با استقبال خوبی از سوی بینندگان شبکه پنج همراه بود تا اینکه بعد از اعتراضاتی در پی به وجود آمدن شائبه های “قمار” در این مسابقه، پخش آن متوقف شد.

همزمان شائبه‌هایی نسبت به برخی از مسابقه‌های تلویزیونی «جایزه محور» مثل «برنده باش» و نحوه پرداخت جوایز به شرکت کنندگان این برنامه‌ها مطرح شد. به نظر می رسد در سری جدید ساز و کاری صورت گرفته تا حواشی نحوه اجرای مسابقه و حضور شرکت کنندگان با سری قبل متفاوت باشد.

حمید گودرزی؛ مجری این برنامه و بازیگر سینما و تلویزیون ۲ آذر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. وی فارغ‌التحصیل بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. گودرزی فعالیت هنری را با بازی در نمایش «کشتی اسپرانزا» به کارگردانی محمد رحمانیان آغاز کرد. نخستین تجربه سینمایی او، بازی کوتاهی در فیلم «سهراب» به کارگردانی سعید سهیلی است.

 

 

 

 

 

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو