نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه مافیا شبکه سلامت+ آدرس اینستاگرام

منبع: کولاک

154

1398/11/5

15:17


نحوه شرکت و ثبت نام در مسابقه مافیا در این مطلب نوشته شده است. یکی از برنامه های تلویزیونی که بینندگان قابل توجهی را به خود اختصاص داده است، مسابقه تلویزیونی مافیا است. این مسابقه در فصل اول با اجرای بازیگر نام آشنا، بهنام تشکر و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله نخست، از شبکه سلامت سینما پخش شد.اجرای این مسابقه مهیج را علیرام نورایی بازیگر سینما بر عهده دارد.

شرکت و ثبت نام در مسابقه مافیا

شرکت و ثبت نام در مسابقه مافیا

بد نیست بدانید این شرکت‌ کنندگان از میان بیش از ۴۰۰ متقاضی و با رای هیات داوران در بازی‌ های مقدماتی انتخاب شده اند و در پنج مرحله به رقابت پرداخته اند. این برای اولین بار است که بهنام تشکر به عنوان مجری در یک برنامه‌ ی تلویزیونی حضور دارد!

مسابقه تلویزیونی مافیا در دکوری به مساحت ۳۰۰ متر، در ۳۲ مسابقه جذاب تولید شده است. هدف مسابقه تلویزیونی مافیا، افزایش قوه ی تشخیص است؛ در این مسابقه، فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر می‌ کند. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم می شوند و نبرد میان دو گروه آگاه و نا آگاه شبیه‌ سازی می‌شود.

در این مسابقه، افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می‌ شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می‌ کنند تا افراد مافیا را شناسایی نمایند و برای حذف آن ها، رای دهند. درباره ی تاریخچه بازی مافیا جالب است بدانید ایده ی اولیه بازی مافیا مربوط به کشور روسیه است؛ این بازی برای اولین بار در حدود ۱۳۳ سال پیش و در بخش روان‌ شناسی دانشگاه دولتی مسکو ابداع شده است!

همان طور که می دانید بازی مافیا از مدت‌ ها پیش در میان جوانان و عموم مردم رواج پیدا کرده بود و با ورود به تلویزیون، رنگ و بویی جدید پیدا کرد! جالب است بدانید یکی از بینندگان این مسابقه تلویزیونی در اینستاگرام بازی مافیا نوشت: “بالاخره بعد از مدت‌ ها مسابقه‌ ای متفاوت را دیدیم!”

در انتها بد نیست یادآوری کنیم مسابقه تلویزیونی مافیا، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه سلامت سینما پخش می شود؛ همچنین تکرار این مسابقه نیز ساعت ٢٣ می باشد.

عوامل مسابقه تلویزیونی مافیا عبارتند از: تهیه کننده: علیرضا سلطانی، کارگردان: افشین اربابی، مجری طرح: محمد رجایی

آدرس اینستاگرام مسابقه مافیا

 

http://www.instagram.com/mafia.tv.ir

 

 

امتیاز کاربران: ۴.۲۳ ( ۱۷ رای)

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو