ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم‌ نت [+خلاصه داستان]

ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم‌ نت [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

3

1402/9/12

11:49


فصل دوم رئالیتی شوی «ناتو» با اجرای محمدرضا علیمردانی به‌زودی از شبکه خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود. برای اطلاع از جزئیات و ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم با ما همراه شوید.

ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم‌ نت [+خلاصه داستان]

فصل دوم رئالیتی شوی «ناتو» با اجرای محمدرضا علیمردانی به‌زودی از شبکه خانگی فیلم‌نت منتشر می‌شود. برای اطلاع از جزئیات و ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم با ما همراه شوید.

فصل نخست مسابقه‌ی «ناتو» با حضور هنرمندان مطرح و به تهیه‌کنندگی مهدی صفی‌یاری در اردیبهشت ماه 1402 از فیلم‌نت پخش شد و مورد توجه بینندگان قرار گرفت. با استقبال از فصل اول رئالیتی شوی ناتو، فصل دوم این مسابقه به کارگردانی مهدی صفی‌یاری برای شبکه خانگی فیلم نت ساخته شده و آماده‌ی پخش است.

اگر از علاقه‌مندان مسابقه‌هایی با فضای کارآگاهی معمایی هستید، می‌توانید سریال رئالیتی شوی ناتو را از روز دوشنبه (13 آذر ماه 1402) از پلتفرم فیلم‌نت تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش فصل دوم ناتو و خلاصه داستان این رئالیتی شو را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم‌ نت

با قطعی شدن پخش فصل دوم مسابقه ناتو از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند مسابقه ناتو کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش مسابقه ناتو فصل دوم 13 آذر ماه 1402 ساعت 8 صبح است. به این ترتیب بینندگان رئالیتی شوی «ناتو» دوشنبه هر هفته ساعت 08:00 می‌توانند آن را از شبکه نمایش خانگی فیلم نت تماشا کنند.

ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم نت

ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم‌ نت

خلاصه داستان رئالیتی شوی «ناتو»

پس از پرداختن به ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از شبکه نمایش خانگی فیلم نت سراغ شیوه بازی و قوانین این مسابقه‌ی معمایی می‌رویم که در ژانر بازی‌های استدلالی ـ استنتاجی قرار می‌گیرد.

در چکیده داستان مسابقه ناتو آمده است: «در رئالیتی شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش ناتو را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.»

فصل دوم مسابقه ناتو

ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم نت

شرکت کنندگان فصل دوم مسابقه «ناتو»

در فصل دوم مسابقه ناتو که شامل ۸ قسمت است، همچون فصل نخست آن، بازیگرانی مطرح حضور دارند و به رقابت می‌پردازند.

شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی، مجید آقاکریمی، فقیهه سلطانی، رزیتا غفاری، ایمان صفا، کامران تفتی، علی صبوری، امیرحسین مدرس، نصرالله رادش، هادی کاظمی و وحید آقاپور از جمله شرکت کنندگان فصل دوم «ناتو» هستند.

مجری فصل دوم مسابقه «ناتو»

محمدرضا علیمردانی در یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵در تنکابن به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی کارشناسی تئاتر است. علیمردانی فعالیت هنری خود را از سال 1370 آغاز کرد و برای اولین بار در مجموعه نوروز 76 ساخته داریوش کاردان مقابل دوربین رفت و حالا بیش از 40 کار تصویری در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم از فیلم نت

مسابقه ناتو کی پخش می شود ؟

نوروز ۷۶، آشتی‌کنان، روز رفتن، تاوان، گل یا پوچ، مأمور بدرقه و پایتخت برخی از آثاری هستند که او در آن‌ها به عنوان بازیگر حضور داشته است.

علیمردانی به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌های پربیننده حضور داشت. او همچنین راوی پویانمایی محبوب دیرین دیرین بود. او علاوه بر گویندگی و بازیگری، اجرای سه برنامه چهل تیکه (۱۳۹۸–۱۳۹۹)، شب‌های مافیا (۱۳۹۹) و ناتو (۱۴۰۲-تااکنون) را در کارنامه هنری خود دارد.

محمدرضا علیمردانی که پیش از اجرای فصل نخست مسابقه ناتو، گردانندگی «شب‌های مافیا» با کارگردانی سعید ابوطلب را بر عهده داشت، حالا با گروهی جدید از بازیگران مطرح وارد اجرای فصل دوم رئالیتی شوی ناتو خواهد شد.

جالب است بدانید محمدرضا علیمردانی با بیماری لارنژیت متولد شده و تا 14 سالگی قادر به حرف زدن نبود. در حالیکه پزشکان از درمانش ناامید شده بودند، او با مطالعه سرگذشت یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و پس از یک ماه سکوت درمان می‌شود.

محمدرضا علیمردانی چهار خواهر و یک برادر دارد. او سال‌هاست ازدواج کرده و یک دختر به نام سارا دارد.

سوالات متداول

شرکت کنندگان فصل دوم ناتو کدام بازیگرها هستند؟

شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی، مجید آقاکریمی، فقیهه سلطانی، رزیتا غفاری، ایمان صفا، کامران تفتی، علی صبوری، امیرحسین مدرس، نصرالله رادش، هادی کاظمی و وحید آقاپور از جمله شرکت کنندگان فصل دوم ناتو هستند.

مسابقه ناتو چند قسمتی است؟

فصل دوم ناتو در 8 قسمت به کارگردانی مهدی صفی‌یاری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش مسابقه ناتو فصل دوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو