ساعت پخش سریال آوای باران از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال آوای باران از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]


منبع: تکراتو

2

1402/9/13

21:58


مجموعه‌ی آوای باران ساخته‌ی حسین سهیلی‌زاده، به‌زودی از شبکه آی‌ فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال آوای باران از آی‌ فیلم با ما همراه شوید.

ساعت پخش سریال آوای باران از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

مجموعه‌ی آوای باران ساخته‌ی حسین سهیلی‌زاده، به‌زودی از شبکه آی‌ فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال آوای باران از آی‌ فیلم با ما همراه شوید.

سریال‌ آوای باران به قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی به نگارش درآمده و اولین بار در سال ۱۳۹۲ از شبکه سه سیما پخش شده‌ است. آوای باران یکی از بهترین سریال های ایرانی است که در زمان پخش با استقبال خوب بینندگان تلویزیون روبه‌رو شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های اجتماعی هستید، می‌توانید سریال آوای باران را از روز شنبه (18 آذر ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال آوای باران ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال آوای باران از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال آوای باران از شنبه 18 آذر ماه هر شب ساعت 22:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 06:00 و 14:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال آوای باران از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال آوای باران

سریال آوای باران 40 قسمت دارد و به تهیه‌کنندگی سید محمد هاشمی اصل ساخته شده است. در این مجموعه‌ی خوش‌ساخت بازیگران مطرحی از جمله حمیدرضا پگاه، الهام چرخنده، سام درخشانی، ثریا قاسمی، آزاده زارعی و مهران احمدی به نقش‌آفرینی پرداختند.

نیلوفر پارسا، سیاوش خیرابی، سپیده خداوردی، مهران رنجبر، علی تقوا زاده، امیر دژاکام، آرزو افشار، جواد زیتونی، مبینا سادات آتشی، ناهید محمودی، شایان جلالی، نادیا فرجی، علی اصغر رضایی، مرجان شکوفکی، پارسا مشیری، بهنام داوری، علی فتاحی، محمد مهدی احدی، یاس نوروزی، علی یعقوبی و ملیکا شعبان دیگر بازیگران سریال آوای باران هستند.

خلاصه داستان سریال آوای باران

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال آوای باران از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه درام اجتماعی می‌رویم که روایتگر زندگی یک تاجر دارو به نام طاها ریاحی است که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد.

زمان پخش تکرار سریال آوای باران از آی فیلم

زمان پخش تکرار سریال آوای باران از آی فیلم

خلاصه داستان سریال آوای باران آمده است: « طاها ریاحی یک تاجر دارو است که پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد و به دنبال دختر گمشده خود می‌گردد و متوجه می‌شود که نادر و زیور، خواهرزاده و همسر خواهرزاده‌اش، نتوانسته‌اند از دخترش نگهداری کنند و دخترش از خانه به دلیل آزار و اذیت آن‌ها فرار کرده و میان گروه‌های تکدی‌گری سر درآورده است. زیور و نادر سعی دارند دختر خودشان که بیتا نام دارد را جای باران، دختر طاها، جا بزنند اما اوضاع آنطور که باید پیش نمی‌رود.»

کارگردان سریال آوای باران

حسین سهیلی‌زاده کارگردان سریال آوای باران، در سال 1343 در اهواز به دنیا آمده است. وی در سال ۱۳۶۹ به عنوان دستیار کارگردان فیلم سفر جادوئی به کارگردانی ابوالحسن داودی وارد سینما شد.

زمان پخش تکرار سریال آوای باران از آی فیلم

سریال مستند داستانی گام اول، عنوان نخستین مجموعه تلویزیونی بوده که سهیلی ‌زاده آن را در سال ۱۳۷۶ ساخته است. ایشان در این سال‌ها تنها یک فیلم سینمایی ساخته که نیلگون نام دارد و تولید سال 1398 است.

سهیلی زاده با کارگردانی سریال مانکن وارد شبکه نمایش خانگی شد. این مجموعه پربیننده، داستان جذابی داشت و مخاطب را با خود همراه می‌کرد. تا پیش از عقرب عاشق، سریال ملکه گدایان آخرین ساخته این کارگردان مطرح برای شبکه نمایش خانگی بود.

حسین سهیلی‌زاده مجموعه‌های پرطرفداری را برای تلویزیون ساخته است. از آثار کارنامه‌ی هنری او می‌توان به سریال‌های آخرین بازی، فاصله‌ها، آخرین دعوت، آخرین گناه، هست و نیست، دلنوازان، مرز خوشبختی، دختران حوا، رانت خوار کوچک، عشق گمشده، روزهای اعتراض، آوای باران، پریا، ترانه مادری و سه پنج دو اشاره کرد.

عوامل سریال آوای باران

  • نویسندگان: علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی
  • کارگردان: حسین سهیلی زاده
  • تهیه کننده: سیدمحمد هاشمی
  • مدیر تصویربرداری: محمد افسری
  • آهنگساز: علیرضا کهن دیری
  • خواننده: احسان خواجه امیری
  • منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه
  • جانشین تولید: امید حسن پور
  • دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی
  • مدیر تولید: پوریا عطابخشی
  • طراح صحنه و لباس: آنیتا جواهرچی
  • ناظر کیفی: سیدمجید موسویان
  • عنوان بندی: نوید توحیدی و مهدی صفوی
  • مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر سلیمانی
  • مدیر صدابرداری: مهدی آزادی
  • طراح گریم: نوید فرح مرزی
  • تدوین و صداگذاری: امین عابدی
  • مدیر تدارکات: شهرام اسلامی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال آوای باران نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، آزاده زارعی، نیلوفر پارسا، سیاوش خیرابی، سپیده خداوردی، ثریا قاسمی، مهران رنجبر، علی تقوا زاده، امیر دژاکام، آرزو افشار، جواد زیتونی، مبینا سادات آتشی، ناهید محمودی، شایان جلالی، نادیا فرجی، علی اصغر رضایی، مرجان شکوفکی، پارسا مشیری، بهنام داوری، علی فتاحی، محمد مهدی احدی، یاس نوروزی، علی یعقوبی و ملیکا شعبان نقش‌آفرینی کردند.

سریال آوای باران چند قسمتی است؟

این سریال در 40 قسمت 60 دقیقه‌ای، به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال آوای باران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو