ساعت پخش سریال شریک جرم از نماوا [+خلاصه داستان]

منبع: تکراتو

3

1402/9/12

19:20


شریک جرم به کارگردانی مازیار میری یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های نمایش خانگی است که به ‌زودی از نماوا منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال شریک جرم با ما همراه شوید.

ساعت پخش سریال شریک جرم از نماوا [+خلاصه داستان]

شریک جرم به کارگردانی مازیار میری یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های نمایش خانگی است که به ‌زودی از نماوا منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال شریک جرم با ما همراه شوید.

سریال جنایی، درام، خانوادگی و معمایی شریک جرم به قلم امیر عربی به نگارش درآمده است و همایون اسعدیان تهیه کنندگی این مجموعه را برعهده دارد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، شریک جرم در حال طی کردن مراحل اخذ مجوزهای قانونی است و قرار است که به‌زودی از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش شود.

سریال شریک جرم که در آغاز خواب خرگوش نام داشت، با تغییر نام به شریک جرم منتشر خواهد شد. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های معمایی و درام هستید، می‌توانید سریال شریک جرم را از هفته‌ی نخست آذر ماه 1402 از پلتفرم نماوا تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال شریک جرم و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال شریک جرم از نماوا

با قطعی شدن پخش مجموعه سریال شریک جرم از پلتفرم نماوا، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال شریک جرم کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال شریک جرم دوازدهم آذر ماه 1402 است. به این ترتیب سریال شریک جرم یکشنبه هر هفته ساعت 10:00 از شبکه نمایش خانگی نماوا منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

داستان سریال شریک جرم

ساعت پخش سریال شریک جرم از نماوا

جالب است بدانید که همایون اسعدیان و مازیار میری در مقام تهیه‌کننده و کارگردان چند فیلم مشترک داشته‌اند. آن‌ها در سال 1400 مجموعه‌ای با نام «خسوف» را برای پخش از پلتفرم «نماوا» وارد مرحله تولید کردند.

اسعدیان و میری در تولید این سریال شیوه‌ای نو را در پیش گرفتند و به جای دعوت از ستاره‌های سینما نقش‌های اصلی خود را به بازیگران جوان و کمتر شناخته شده دادند و نقش‌های دیگر را هم به بازیگران تئاتری و پیشکسوت سپردند.

فکر و ایده‌ی جدید آن‌ها در استفاده از ترکیبی نا تعارف برای یک مجموعه‌ی خانگی جواب داد و «خسوف» توانست به یکی از سریال‌های پربیننده‌ی پلتفرم«نماوا» تبدیل شود. در مجموعه‌ی شریک جرم هم بازیگرانی جوان در کنار هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون به ایفای نقش پرداخته‌اند. حالا باید دید آیا این شیوه در شریک جرم هم به نتیجه‌ی مثبت می‌رسد یا نه.

در سریال شریک جرم سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، علیرضا ثانی‌فر، المیرا دهقانی، سجاد بابایی، علیرضا ثانی فر، مهتاب ثروتی و محمدرضا مالکی ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان سریال شریک جرم

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال شریک جرم سراغ قصه‌ی این مجموعه معمایی درام خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی وکیلی خوش‌نام به نام میترا است که ناخواسته درگیر ماجرایی جنایی می‌شود.

 ساعت پخش سریال شریک جرم

سریال شریک جرم کی پخش می شود

در خلاصه داستان سریال شریک جرم آمده است: «میترا وکیل خوشنامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌برو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.»

کارگردان سریال شریک جرم

مازیار میری کارگردان سریال شریک جرم، در سیزدهم بهمن ماه سال 1352 در محله دربند تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته تدوین فیلم از دانشکده صدا و سیماست.

داستان سریال شریک جرم

میری در 22 سالگی در شبکه‌ دو سیما (واحد تدوین) مشغول به کار شد. وی پس از ساخت چند فیلم کوتاه، دستیاری در سینما و تدوین چند فیلم و سریال، در سال ۱۳۷۹ نخستین فیلم بلند سینمایی‌ خود، یعنی قطعه ناتمام را ساخت. سعادت‌آباد، کتاب قانون و حوض نقاشی از دیگر آثار او هستند.

مازیار میری علاوه بر فیلم‌ و سریال‌سازی و تدوین فیلم، از سال ۱۳۸۵با رای مجمع عمومی کانون کارگردانان سینمای ایران به‌ عنوان یکی از ۹ نفر شورای مرکزی کانون کارگردانان انتخاب شد. همچنین او مدیر اجرایی هفدهمین و هشتمین دوره جشن خانه سینما بوده است.

از افتخارات کارنامه هنری مازیار میری می‌توان به دریافت جایزه بهترین فیلم از دومین جشنواره فیلم شارجه و جایزه بزرگ یونسکو از هفتمین دوره جوایز آسیا پاسیفیک برای فیلم حوض نقاشی، همچنین کسب جایزه ویژه داوران از جشن تهیه کنندگان سینمای ایران برای فیلم سعادت آباد و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی از بخش بین‌‌الملل جشنواره فیلم فجر برای ساخت فیلم قطعه ناتمام اشاره کرد.

مازیار میری در 24 سالگی با رودی رفیعی ازدواج کرده است. آن‌ها صاحب دختری به نام ری‌ هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال شریک جرم نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این سریال سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، علیرضا ثانی‌فر، المیرا دهقانی، سجاد بابایی، علیرضا ثانی فر، مهتاب ثروتی و محمدرضا مالکی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سریال شریک جرم چند قسمتی است؟

این سریال که احتمالا 15 تا 20 قسمت دارد، به کارگردانی مازیار میری ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال شریک جرم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو