بیوگرافی سوگل طهماسبی و تصاویری از مراسم عقد و عکس های متفاوت وی

بیوگرافی سوگل طهماسبی و تصاویری از مراسم عقد و عکس های متفاوت وی


منبع: آرگا

434

1398/11/22

15:13


سوگل طهماسبی بازیگر محبوب و خونگرم سینما و تلویزیون می باشد وی با بازی های متعددی که داشته توانست خود را در دل مردم جای دهد و به شهرت برسد در بیوگرافی سوگل طهماسبی تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

در این مطلب زندگینامه سوگل طهماسبی بازیگر معروف سینما و تلویزیون کشورمان را همراه با فیلم شناسی وی مرور می کنیم. وی در خانواده ای خونگرم و هنری به دنیا آمده و زندگی می کند. یک برادر بنام سینا و دو خواهر بنام های ساغر و سحر دارد پدر سوگل استاد مینیاتور بود که متاسفانه فوت کرده است و اکنون سوگل تنها با مادرش زندگی را ادامه می دهد.

گالری خانوادگی زیبای سوگل طهماسبی

آشنایی با بیوگرافی سوگل طهماسبی

این بازیگر هنرمند و خونگرم خانم سوگل طهماسبی در ۲۵ بهمن ماه ۱۳۶۴ در شهر اهواز چشم به جهان گشود.

عکس های متفاوت و شخصی سوگل طهماسبی

این بانوی هنرمند که به تازگی در اوج شهرت است، در سن نوجوانی تصمیم می گیرد تا به تهران برود و همچنین تحصیلات خود را در شهر تهران در رشته گرافیک به پایان رسانیده است. وی یک اهوازی خونگرم و مهربان می باشد.

زندگینامه جامع سوگل طهماسبی

عکس جالب سوگل طهماسبی

متفاوت ترین تصویر سوگل طهماسبی

سوگل در سال ۱۳۷۲ زمانی که ۸ سال سن داشت کار تئاتر و بازیگری را شروع کرد و بعد از گذر زمان یعنی در سال ۱۳۸۸ به عنوان بهترین بازیگر زن جشنواره در استان اهواز انتخاب شد و داور وی جناب آقای کیانوش عیاری بوده است.

جذاب ترین عکس شخصی سوگل طهماسبی

تصویر زیبا و جالب سوگل طهماسبی در کنار برادرش سینا

گالری تماشایی و خانوادگی سوگل طهماسبی

عکس و ژستی لاکچری از خانم سوگل طهماسبی

عکس سوگل طهماسبی و زندگینامه وی

همچنین با توجه به سوابق و تجربه سوگل طهماسبی به این ترتیب وقتی که ۱۶ سال سن داشت با همکاری و دعوت جناب عیاری توانست در چند سکانس سریال روزگار قریب به تهران برود و بعد از آن در فیلمی بنام یوسف پیامبر انتخاب شد و به خوبی به ایفای نقش پرداخت.

آغاز شهرت

این بازیگر در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته و چهره ی وی در فیلم های بسیاری دیده شده است در سال ۱۳۸۹ در سریالی بنام فاصله ها حضور داشت آنگاه در سریالی بنام مهرآباد و بال های خیس به ایفای نقش پرداخت و از آنجا در فیلمی بنام کیمیا در نقش نرگس بازی کرد که بسیار چهره وی در تلویزیون شناخته تر شد و به شهرت خود رسید.

جالب ترین تصویر سوگل طهماسبی و بیوگرافی وی

بازی زیبا و دیدنی سوگل طهماسبی در سریال کیمیا

تصویر متفاوت و جالب سوگل طهماسبی

بازی متفاوت و زیبای سوگل طهماسبی در کنار فریبا متخصص

زیباترین عکس هنری سوگل طهماسبی

بازی جالب و دیدنی سوگل طهماسبی در یکی از سریال ها

عکس های دیدنی سوگل طهماسبی

ازدواج و همسر وی

این بانوی هنرمند و زیبا در نهایت در ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۸ ازدواج کرد و خبر آن را به صورت رسمی اعلام کرد به این ترتیب این بانوی هنرمند و مهربان به گروه متاهلان پیوست در فضای مجازی هنوز عکس و اطلاعی از داماد منتشر نشده است.

عکس های شخصی و جالب سوگل طهماسبی

تصویری زیبا و تماشایی سفره عقد سوگل طهماسبی

زیباترین تصویر سوگل طهماسبی

تصویر منتشر شده ازدواج سوگل طهماسبی در حرم مطهر امام رضا (ع)

گالری هنری و شخصی سوگل طهماسبی

حجاب طهماسبی در بازیگری

بنا به گفته های سوگل طهماسبی این بانوی خوش اخلاق و خونگرم بسیاری از نقش های خود را بخاطر داشتن مقنعه از دست داده است. همچنین سوگل با برخورد و اعتراضی که به کارگردان ها دارد این بود که کار غیر عادلانه ای که کارگردان ها در سینما دارند از حق هر بازیگر زن و در انتخاب پوشش خود دفاع کرد.

جالب ترین گالری هنری و خانوادگی سوگل طهماسبی

تصویر حجابی بازیگر سینما و تلویزیون سوگل طهماسبی

گالری خانوادگی جالب سوگل طهماسبی

ژست زیبا و لاکچری بازیگر سینما و تلویزیون

بیوگرافی سوگل طهماسبی

فیلم های سینمایی طهماسبی

۱۳۹۵ – چهل کچل، ۱۳۹۰ – چارسو (فرهاد نجفی)، ۱۳۹۰ – بزرگ‌مرد کوچک (صادق دقیقی)

متفاوت ترین عکس شخصی سوگل طهماسبی

بازی جالب و دیدنی بازیگر سینما و تلویزیون

تصاویر دیدنی و جذاب سوگل طهماسبی

تله فیلم های سوگل طهماسبی

۱۳۹۲ – سرزمین بارانی (جواد مزدآبادی)، ۱۳۹۱ – عاشقی در وقت اضافه (صمد یاری)، ۱۳۹۱ –نیمه‌شب (سیامک صرافت)، ۱۳۹۱ – لباسی برای خدمت (هادی شریعتی)، ۱۳۹۰ – کلاس سوم ب (غلامرضا رمضانی)، ۱۳۹۰ – دو خرمای نارس (سید مجید امامی)، ۱۳۹۰ – این هفت نفر (سیامک صرافت)، ۱۳۹۰ – گنجینهٔ پنهان (جواد مزدآبادی)، ۱۳۹۰ – کور گره (جمشید محمودی)، ۱۳۹۰ – بوسهٔ باد (حسین عامری)، ۱۳۹۰ – برهوت (شهرام شاه‌حسینی)،

بیوگرافی کامل و جامع سوگل طهماسبی

بیوگرافی سوگل طهماسبی و عکس های وی

جدیدترین گالری سوگل طهماسبی

۱۳۹۰ – گردنهٔ خان (حسین تبریزی)، ۱۳۹۰ – مردان نمکی (سامان سالور)، ۱۳۸۹ – سکوت مطلق (جواد مزدآبادی)، ۱۳۸۸ – رهایی از زمین (محمد قاسمی)، ۱۳۸۸ – دم زری (غلام‌رضا رمضانی)، ۱۳۸۸ – تنهایی رود (علیرضا رزازی‌فر)، ۱۳۸۷ – قبل از غروب (محمدجواد کاسه‌ساز)، کنارهم می‌خندیم

سریال های تلویزیونی سوگل طهماسبی

۱۳۹۵ – بازگشت (حسین عامری)، ۱۳۹۵ – گشت ویژه، ۱۳۹۵ – برادر (جواد افشار)، ۱۳۹۴ – کیمیا (جواد افشار)، ۱۳۹۱ – ستاره حیات (جواد ارشاد)، ۱۳۹۱ – بال‌های خیس (عباس رنجبر)، ۱۳۹۰ – مهرآباد (سید فرید سجادی حسینی)،

گالری جذاب خانوادگی سوگل طهماسبی

تصویر سوگل طهماسبی در کنار حمید گودرزی

تصویر زیبا و دیدنی سوگل طهماسبی

۱۳۹۰ – ساعت فراموشی (عباس رنجبر)، ۱۳۸۹ – فاصله‌ها (حسین سهیلی‌زاده)، ۱۳۸۸ – خانه بی پرنده (کاظم معصومی)، ۱۳۸۷ – مثل هیچ‌کس (عبدالحسین برزیده)، ۱۳۸۳ – زائرسرای ممتاز (حمید بهمنی)، ۱۳۸۳ – یوسف پیامبر (فرج‌الله سلحشور)، ۱۳۸۱ – روزگار قریب (کیانوش عیاری)

ورزش و تغذیه

سوگل طهماسبی بازیگر با انگیزه و مهربان به دلیل گریم های سنگین و متعددی که دارد سعی می کند در زندگی روزمره خود از لوازم آرایشی کمتر استفاده کند تا به پوستش اکسیژن برسد و پوستش کمی نفسی تازه بکشد.

عکس شخصی سوگل طهماسبی

خروج سوگل طهماسبی از باشگاه ورزشی

زیباترین گالری هنری سوگل طهماسبی

چهره ی زیبا و دوست داشتنی سوگل طهماسبی

سرگذشت خواندنی سوگل طهماسبی

گالری و ژست لاکچری بانوی هنرمند

شیک ترین عکس خانوادگی سوگل طهماسبی

گالری هنری بانوی هنرمند سینما و تلویزیون

بیوگرافی جامع و خواندنی سوگل طهماسبی

سوگل در کنار ورزش به تغذیه ی خود بسیار اهمیت می دهد وی در رشته بدنسازی فعالیت دارد و یکی از تفریحات و سرگرمی سوگل به حساب می آید بیشتر غذای این بانوی هنرمند هنگام ناهار و شام سبزیجات می باشد.

عکس های هنری و شخصی سوگل طهماسبی

سلفی های جالب بانوی هنرمند

جذاب ترین گالری سوگل طهماسبی

گالری تماشایی طهماسبی در کنار پرستو صالحی

زندگینامه شخصی رسوگل طهماسبی

عکس بازیگر تلویزیون در کنار علیرضا طلیسچی

جدیدترین بیوگرافی سوگل طهماسبی

ضمن سپاس از توجه شما و نگاه های پر مهرتان، امیدواریم از مطالعه بیوگرافی سوگل طهماسبی نهایت لذت را برده باشید همچنین برای مشاهده و آشنایی بیشتر با هنرمندان از جمله بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست ها می توانید با زدن یک کلیک از  بخش عکس بازیگران مجله آرگا دیدن فرمایید و لحظه ای سرشار از خوبی و شادی و موفقیت برای شما خوبان آرزومندیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو