احتمالا اقتباس سینمایی از بازی Cyberpunk 2077 ساخته خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

118

1398/4/16

15:47


احتمالا اقتباس سینمایی از بازی Cyberpunk 2077 ساخته خواهد شد

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، یکی از مهمترین و مورد انتظار ترین بازی های سال 2020 به احتمال زیاد تبدیل به فیلم خواهد شد. خالق بازی Cyberpunk 2077 از احتمال ساختن فیلمی بر اساس این بازی صحبت هایی داشته است. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

در جدیدترین اخبار مایک پانداسمیت سازنده بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرده که به دلیل حضور کیانو ریوز در خط داستانی این بازی، به احتمال زیاد در آینده شاهد ساخت فیلمی بر اساس آن خواهیم بود. قطعا بازی Cyberpunk 2077 مهمترین بازی است که در سال 2020 منتشر می شود و طرفداران دنیای بازی های ویدیویی بی صبرانه منتظر انتشار این بازی هستند. حال خالق و سازنده این بازی در مصاحبه با VGC اعلام کرده که ساخت فیلمی بر اساس این بازی غیرممکن نیست. او در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت:

من اکنون واقعا نمی‌توانم خیلی چیز زیادی در مورد احتمال ساخت فیلمی براساس بازی Cyberpunk 2077 بگویم، اما حضور کیانو ریوز در این بازی باعث شده تا این موضوع خیلی بیشتر از یک احتمال باشد.

همان طور که احتمالا بدانید، در چند سال اخیر شاهد ساخت فیلم های زیادی بر اساس بازی های ویدیویی بوده ایم که از جمله آن ها می توان به سری فیلم Tomb Raider، فیلم Assassin's Creed و فیلم Warcraft: The Beginning اشاره کرد که هیچ کدام از آن ها نتوانست نمرات خوبی از طرف منتقدان دریافت کنند و در گیشه نیز فروش نسبتا پایینی را تجربه کرده اند. اما شاید در رابطه با بازی Cyberpunk 2077 این اتفاق رخ ندهد، چرا که داستان این بازی بسیار غنی است و به احتمال زیاد بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. گفته شده که کیانا ریوز بازیگر فیلم سینمایی John Wick (جان ویک) نیز در نسخه سینمایی Cyberpunk 2077 حضور دارد و نقشی مهم را ایفای می کند. باید گفت یکی از دلایل مهمی که باعث موفقیت فیلم Cyberpunk 2077 خواهد شد، همین حضور ریوز است. چراکه در چند سال اخیر ریوز با بازی در فیلم های موفق توانسته نظر مردم را جلب کند و هم اکنون جز بازیگرانی است که کارگردانان زیادی به دنبال جذب او برای فیلم های خود هستند.

طبق اطلاعاتی که از قبل منتشر شده، بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ 28 فروردین 1399 (16 آوریل 2020) برای چند کنسول منتشر شود. در آخر لازم به ذکر است که جدیدترین فیلم با بازی کیانا ریوز، Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) نام دارد و بعد از آن ریوز قرار است در فیلم جان ویک 4 ایفای نقش داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو