بیوگرافی آنا د آرماس | حقایقی درباره بازیگر زیبای کوبایی

بیوگرافی آنا د آرماس | حقایقی درباره بازیگر زیبای کوبایی


منبع: پلازا

2

1402/8/8

12:40


بیوگرافی آنا د آرماس | حقایقی درباره بازیگر زیبای کوبایی

آنا د آرماس از بازیگران مطرح و زیبای جهان به‌شمار می‌رود که تاکنون در آثار زیاد و مهمی نقش آفرینی داشته است. از کارهای شاخص این بازیگر می‌توان به فیلم “جاسوسی زمانی برای مردن نیست” (2021) اشاره کرد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم تا شما مخاطبان محترم را با بیوگرافی آنا د آرماس آشنا نماییم.

آنا سلیا د آرماس کاسو یک بازیگر اهل کوبا و اسپانیا است. او در سال ۱۹۸۸ به دنیا آمد. حرفهٔ بازیگری خود را در کوبا با نقش اصلی در فیلم درام عاشقانهٔ “گل رز از فرانسه” در سال ۲۰۰۶ آغاز کرد. در سن ۱۸ سالگی به مادرید، اسپانیا نقل مکان و در طول شش فصل در سریال درام نوجوانانهٔ “مدرسه شبانه‌روزی” (2007-2010) بازی کرد.

پس از نقل مکان به لس آنجلس، آنا سلیا د آرماس در فیلم تریلر اروتیک “تق تق” (2015) و فیلم کمدی-جنایی “سگ‌های جنگی” (2016) نقش‌هایی را به زبان انگلیسی ایفا کرد. همچنین در فیلم ورزشی زندگی‌نامه‌ای “دست‌های سنگی” (2016) در نقش مکمل حضور یافت.

آنا سلیا د آرماس برای بازی در فیلم جنایی “چاقوکشی” (2019) نامزد جایزه گلدن گلوب شد. او در فیلم “جاسوسی زمانی برای مردن نیست” (2021) نقش یک باند گرل را ایفا کرد و در درام “بلوند” (2022) با شمایلی باورنکردنی از مریلین مونرو به تصویر کشیده شد. برای بازی در فیلم “بلوند”، آنا سلیا د آرماس نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شد. در ادامه با نوشتار بیوگرافی Ana de Armas همراه ما بمانید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی آنا د آرماس

بیوگرافی Ana de Armas

  • نام و نام خانوادگی: آنا سلیا د آرماس کاسو
  • تاریخ تولد: ۳۰ آوریل ۱۹۸۸
  • محل تولد: کوبا
  • پیشه: بازیگر
  • وضعیت تاهل: طلاق
  • صفحه اینستاگرام آنا د آرماس: ana_d_armas@

در ادامه تمام سعی خود را کرده‌ایم تا زندگی نامه آنا د آرماس و سوال اساسی شما با عنوان “آنا د آرماس کیست” را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

زندگی خصوصی آنا د آرماس

بیوگرافی Ana de Armas

در این بخش از مقاله بیوگرافی آنا سلیا د آرماس کاسو با زندگی این بازیگر از زمان تولد تا اخبار ازدواج و روابط او همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم‌.

آنا د آرماس، هنرپیشه اهل کوبا، در تاریخ ۳۰ آوریل ۱۹۸۸ در شهر هاوانا کوبا به دنیا آمد. او در حال حاضر در شهر لس آنجلس زندگی می‌کند و دارای دو خواهر و یک برادر کوچکتر از خودش است. در سن ۱۴ سالگی، آنا برای ورود به مدرسه ملی هنر در کوبا انتخاب شد و در رشتهٔ تئاتر تحصیل کرد. او از سن ۱۶ سالگی به صورت حرفه‌ای در حوزه بازیگری فعالیت کرد.

در سن ۱۸ سالگی، آنا برای پیشرفت در حوزهٔ بازیگری به مادرید، اسپانیا رفت و به مدت حدود ۸ سال در این کشور فعالیت هنری داشت. وی همچنین تابعیت اسپانیا را نیز دارد. در سال ۲۰۱۴، او از مادرید به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا با کارگردانانی مانند جاناتان کوبوویز، تاد فلیپس، الی راث و همچنین بازیگرانی همچون کریس ایوانز، دنیل کریگ، رابرت دنیرو، کیانو ریوز، ادگار رامیرز، جونا هیل، مایلز تلر، اسکات ایستوود و رایان گاسلینگ همکاری کرده است.

آنا دِ آرماس، هنرپیشه معروفی است که به خاطر نقش‌هایش در مدرسه شبانه‌روزی و افسانه هیسپانیا شهرت دارد. درمورد همسر آنا د آرماس باید بدانید که وی در یک مراسم خصوصی و محرمانه در کوستا براوا با مارک کلوتت ازدواج کرد. رابطهٔ این دو شخصیت با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بود. در نهایت، مارک کلوتت در مراسم فرش قرمز جوایز گویا، جدایی‌اش از آنا را اعلام کرد و به خبرنگاران گفت: “بله، ما رابطه‌مان را پایان دادیم. این یک توافق دوطرفه بود و من آرامشم را بازیافتم.”

پس از جدایی، آنا به زادگاهش در کوبا بازگشت و مدتی را در آنجا سپری کرد. او از اواسط سال ۲۰۱۳ تا اواسط سال ۲۰۱۴ در رابطه با دیوید ویکتوری، کارگردان و فیلمنامه‌نویس اسپانیایی، بود. سپس از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶، در یک رابطه کوتاه با فرانکلین لات، عامل استعدادیابی آمریکایی بود و در سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ با آلژاندرو پینیرو بلو، نقاش کوبایی، ازدواج کرد.

در پاییز ۲۰۱۹، آنا رابطه جدیدی با بن افلک، بازیگر و کارگردان هالیوودی، شروع کرد. آنها همدیگر را در پشت صحنه فیلم آب عمیق ملاقات کردند. اما در ژانویه ۲۰۲۱ جدا شدند.

زندگی شغلی انا د آرماس

بیوگرافی Ana de Armas

آنا دِ آرماس یک هنرپیشه معروف است که در سن ۱۶ سالگی در فیلمی به نام “گل رز” از فرانسه به همراه الکس گونزالس بازی کرد. سپس در فیلم‌هایی مانند “مادریگال” (۲۰۰۷) به کارگردانی فرناندو پرز و “بهشت گمشده” (۲۰۰۷) به کارگردانی اپرا ساچ نقش آفرینی کرد.

او بعدا در مجموعه تلویزیونی معروف به “مدرسه شبانه‌روزی” روی پرده‌ سینمای خانگی رفت و در نقش کارولینا لیل سولیس به شهرت رسید. این سریال در کانال آنتن ۳ پخش شد. سپس در فیلم “آواز عشق در باشگاه لولیتا” (۲۰۰۷) و “سکس، مهمانی و دروغ” (۲۰۰۹) باری دیگر بر سر زبان‌ها افتاد.

آنا در مجلات معروفی همچون FHM و Vogue اسپانیا به عنوان مدل به تصویر کشیده شد. همچنین در فیلم “سکس، مهمانی و دروغ” با فروش بالای ۴ میلیون یورو موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرد.

در سال ۲۰۱۷، در فیلم “بلید رانر ۲۰۴۹” به کارگردانی دنیس ویلنوو بازی کرد و در سال ۲۰۱۹ در فیلم “چاقوکشی” به همراه بازیگرانی مانند کریس ایوانز و دنیل کریگ حضور داشت. در سال 2023 هم با انتشار اخباری از فیلم جدیدش بنام بالرین این بازیگر زیبا باری دیگر بر زبان‌ها افتاده و طرفدارانش را تشنه‌ی دیدن او روی پرده‌ی سینما نگه‌داشته است.

به عنوان یک بازیگر پرطرفدار، آنا دِ آرماس در طول مسیر حرفه‌ای خود توانسته است در فیلم‌ها و مجموعه‌های مختلف موفقیت‌های قابل توجهی را بدست آورد. در ادامه توجه شما را به فیلم‌شناسی این بازیگر زیبای کوبایی جلب می‌کنیم.

فیلم های آنا د آرماس

سالعنواننقش
۲۰۰۶گل رز از فرانسهماری
۲۰۰۷مادریگالاستلا ماریس
۲۰۰۹سکس، مهمانی و دروغکارولا
۲۰۰۹و برای دسر چی؟دختر
۲۰۰۹آنیماژولیت
۲۰۱۱نابینای کوچهرزا/لورا
۲۰۱۲سگ چینیسابینا
۲۰۱۳فارادیاینما مورگا
۲۰۱۴به خاطر چند بوسهسول
۲۰۱۵آنابلکریس
۲۰۱۵تق تقبل
۲۰۱۶بی‌پناهایزابل د لا کروز
۲۰۱۶سگ‌های جنگیایز
۲۰۱۶دست‌های سنگیفلیکیداد ایگلسیاس
۲۰۱۷اوردرایواستفانی
۲۰۱۷بلید رانر ۲۰۴۹جوی
۲۰۱۸کورازونالنا رامیرز
۲۰۱۹چاقوکشیمارتا کابررا
۲۰۱۹خبرچینسوفیا کاسلو
۲۰۱۹دیروزرکسان
۲۰۱۹شبکه زنبورآنا مارگاریتا مارتینز
۲۰۱۹انترینگ ردآنا
۲۰۲۰متصدی شیفت شبآندریا ریورا
۲۰۲۰سرجیوکارولینا لاریرا
۲۰۲۱زمانی برای مردن نیستپالوما
۲۰۲۲آب عمیقمالیندا ون آلن
۲۰۲۲مرد خاکستریدنی میراندا
۲۰۲۲بلوندمریلین مونرو
۲۰۲۳روح‌شدهسیدی همچنین تهیه‌کننده اجرایی
TBAبالرینفیلم هنوز منتشر نشده‌است رونی پس‌تولید

سریال های آنا د آرماس

سالعنواننقشکانالتوضیح
۲۰۰۷بهشت گمشدهگلوریافیلم تلویزیونی
۲۰۱۰–۲۰۰۷مدرسه شبانه‌روزیکارولینا لیل سولیسآنتن ۳سریال تلویزیونی (۵۶ قسمت)
۲۰۰۸نازل شدهسریال تلویزیونی
۲۰۱۲–۲۰۱۰افسانه هیسپانیانریآنتن ۳سریال تلویزیونی (۱۷ قسمت)
۲۰۱۱بازیگر نقش اولمهمانکانال +مینی سریال تی وی (۲ قسمت)

جوایز و افتخارات آنا د آرماس

بیوگرافی Ana de Armas

از جمله افتخارات آنا د آرماس می‌توان به نامزدی کسب جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم “بلوند”، نامزدی دریافت یک جایزه گلدن گلوب و دو جایزه ساترن اشاره کرد.

حواشی آنا د آرماس

بیوگرافی Ana de Armas

علاوه بر ازدواج‌های متعدد این بازیگر زیبای زن که در بخش زندگی خصوصی این نوشتار به آن پرداختیم و ریشه‌ی روان‌شناختی هم دارد، باید بدانید که بعد از پخش فیلم بلوند، برخی او و کارگردانش را متهم کردند که مرلین مونرو را به شکلی وارونه و غیر واقعی به تصویر کشده‌اند. اما همه‌ی آن حواشی با جمله‌ای از کارگردان: “من روایت شخصی خود را داشته‌ام و به هیچ‌کس مربوط نیست.” به خواب زمستانی فرو رفت.

حقایق پنهان آنا د آرماس

حقایق پنهان آنا د آرماس

هر آن چیزی که درباره آنا د آرماس گفتیم را همه می‌دانند. آنا د آرماس از آن دسته از بازیگرانی است که نه تنها هیچ حقیقت پنهانی برای طرفدرانش نداشته، بلکه شعارش این است که همه چیز را تا وقتی زنده است در معرض نمایش می‌گذارد و چیزی را از هوادارانش پنهان نخواهد کرد.

آلبوم عکس های آنا د آرماس

کلام آخر – بیوگرافی Ana de Armas

آنا د آرماس یکی از بازیگران بسیار پرکار در حوزه سینما است که تاکنون در فیلم‌های زیادی نقش‌آفرینی داشته است. این بازیگر در حوزه سینما کارش را با فیلم گل رز از فرانسه آغاز نمود. در این مقاله از پلازا به بیوگرافی آنا د آرماس؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون پرداختیم.

امید است مقاله بیوگرافی آنا د آرماس برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفا پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات خود را درباره این بازیگر پرکار و دوست‌داشتنی با ما در پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو