فیلم Wise Guys 2024 | جدیدترین فیلم رابرت دنیرو با نام جدید شوالیه‌های آلتو

فیلم Wise Guys 2024 | جدیدترین فیلم رابرت دنیرو با نام جدید شوالیه‌های آلتو


منبع: پلازا

4

1402/8/9

23:03


فیلم Wise Guys 2024 | جدیدترین فیلم رابرت دنیرو با نام جدید شوالیه‌های آلتو

فیلم بچه های عاقل ۲۰۲۴ محصول کمپانی برادران وارنر آمریکا است که در اواسط زمستان اکران می‌شود. فیلم Wise Guys 2024 توسط بری لوینسون (Barry Levinson) سازنده اثر موفق مرد بارانی (Rain Man) کارگردانی شد.

داستان این اثر سینمایی حوادثی واقعی، بین مافیای ایتالیایی تباران آمریکا در دهه 60 میلادی را روایت می‌کند. در این بازیگر بزرگی مثل رابرت دنیرو در دو نقش اصلی به نام‌های فرانک کاستلو و ویتو جنوویزه از سران مافیای نیویورک به ایفای نقش پرداخت است. در واقع حوادث فیلم Wise Guys زمانی اتفاق می‌افتد که ویتو دستور قتل فرانک را به زیردستانش می‌دهد. کمپانی برادران وارنر تغییری در نام فیلم از بچه‌های عاقل به شوالیه‌های آلتو (Alto Knights) دادند. آن‌ها ادعا دارند که نام جدید این فیلم را از باشگاه اجتماعی مشهور نیویورک گرفته‌اند. در ادامه این مقاله از وب‌سایت پلازا با معرفی و بررسی فیلم Wise Guys 2024 یا همان Alto Knights همراه شما مخاطبان محترم هستیم.

فهرست مطالب:

تاریخ اکران فیلم سینمایی بچه های عاقل

فیلم بچه‌های عاقل با نام جدید شوالیه‌های آلتو (Alto Knights) محصول کمپانی برادران وارنر آمریکا در اواسط زمستان به تاریخ در تاریخ 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) اکران می‌شود. از نکات جالب در فیلم گنگستری شوالیه‌های آلتو باید به نویسنده فیلمنامه‌اش نیکلاس پیلگی (Nicholas Pileggi) اشاره کرد. این فیلمنامه‌نویس مشهور آمریکایی پیش‌تر فیلمنامه رفقای خوب به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با نقش‌آفرینی رابرت دنیرو نوشته بود. بدون شک با توجه به سابقه درخشان کارگردن و نویسنده فیلمنامه‌ در کنار حضور بازیگری چون دنیرو، این اثر سینمایی پس از اکران با فروش بالایی در گیشه مواجه خواهد شد. مدت زمان فیلم بچه های عاقل ۲۰۲۴ یا همان شوالیه‌های آلتو 1 ساعت و 56 دقیقه است.

داستان فیلم شوالیه‌های آلتو

همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد، خلاصه فیلم سینمایی بچه های عاقل داستانی در دهه پنجاه میلادی دوران حکمرانی مافیای ایتالیایی در آمریکا را روایت می‌کند. درواقع، تمامی حوادث غیرقانونی آمریکا به این گروه‌ها و خانواده‌های مافیایی مرتبط است. همواره جنگ قدرت میان خانواده‌های بزرگ مافیایی وجود داشته و هر رئیس تلاش دارد تا عنوان پدرخوانده را از آن خود نماید.

ویتو جنوویزه در قدرت مافیا و سازماندهی خانواده‌های تبهکاران نقش مهمی دارد، سال 1957 دستور قتل آلبرت آناستازیا و فرانک کاستلو از سران بزرگ مافیا را با هدف تصاحب عنوان پدرخواندگی مافیای نیویورک صادر می‌کند. کاستلو در این حادثه جان سالم به‌در می‌برد، ولی در تلاش جهت رهایی از این مهلکه به شدت مجروح می‌شود که در نهایت تصمیم به بازنشستگی می‌گیرد و قدرت را به جنوویزه واگذار می‌نماید.

سال 1959 میلادی جلسه‌ای با حضور کلیه خانواده‌های تبهکاران جهت تاج گذاری جنوویزه برگزار می‌شود، اما دست برقضا جلسه مذکور با حمله نیروهای پلیس و دستگیری جنوویزه بلاتکلیف می‌ماند. ویتو جنوویزه به خاطر تعدد اتهاماتش به 15 سال حبس محکوم می‌شود.

هنرپیشه های فیلم سینمایی بچه های عاقل

در ادامه این مقاله با معرفی بازیگران فیلم شوالیه‌های آلتو (Alto Knights) همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم.

1. رابرت دنیرو (Robert De Niro)

رابرت دنیرو (Robert De Niro)

با نام کامل رابرت آنتونی دنیرو جونیور (Robert Anthony De Niro Jr) متولد 17 اوت 1943 در نیویورک ایالات متحده از بازیگران مستعد در سینمای جهان است. دنیرو منحصراً با دوست قدیمی و فیلم‌ساز خود یعنی مارتین اسکورسیزی بسیار همکاری داشته و تاکنون در حوزه بازیگری افتخاراتی چون دو جایزه اسکار، یک گلدن گلوب، جایزه سیسیل بی دمیل و جایزه یک عمر دستاورد هنری انجمن بازیگران فیلم در بدست آورده است. این بزیگر بزرگ و بسیار مستعد تاکنون در آثار پرمخاطبی چون پدرخوانده: قسمت دوم، راننده تاکسی، شکارچی گوزن، گاو خشمگین، تنگه وحشت و مرد ایرلندی بازی‌های درخشانی داشته است. دنیرو در فیلم شوالیه‌های آلتو (بچه‌های عاقل) در نقش فرانک کاستلو (Frank Costello) و ویتو جنوویزه (Vito Genovese) مقابل دوربین بری لوینسون قرار گرفت.

2. دبرا مسینگ (Debra Messing)

دبرا مسینگ (Debra Messing)

با نام کامل دبرا لین میسینگ (Debra Lynn Messing) متولد 15 اوت 1986 در نیویورک از بازیگران سینمای آمریکا است. وی تاکنون در آثاری چون عیسی، پایان هالیوودی، پیشگویی‌های مرد شاپرکی، و سپس پالی آمد، گارفیلد، تاریخ عروسی و… نقش آفرینی داشته است.

3. کاترین ناردوچی (Kathrine Narducci)

کاترین ناردوچی (Kathrine Narducci)

کاترین ناردوچی یکی دیگر از بازیگران فیلم بچه های عاقل ۲۰۲۴ بوده که متولد 22 نوامبر 1965 از بازیگران مشهور اهل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌هایی که کاترین در آن نقش‌های مهمی داشته می‌توان به آثار چون داستانی از برانکس، جادوگر دروغ‌ها و پسران نیوجرسی اشاره نمود.

4. کوسمو جارویس (Cosmo Jarvis)؛ از بازیگران فیلم بچه های عاقل ۲۰۲۴

کوسمو جارویس (Cosmo Jarvis)

با نام کامل هریسون کوسمو گریگوریان جارویس (Harrison Cosmo Krikoryan Jarvis) متولد 1 سپتامبر 1989 بازیگر، خواننده-ترانه‌پرداز، نوازنده و فیلمساز ارمنی‌تبار اهل ایالات متحده آمریکایی است که در بریتانیا متولید شد. کوسمو از سال 2009 میلادی فعالیت بازیگری خود را آغاز کرد و تاکنون در آثاری چون قاتل شکارچی، نابودی و مزرعه‌داری نقش‌آفرینی داشته است.

5. مت سرویتو (Matt Servitto)

مت سرویتو (Matt Servitto)

مت سرویتو متولد 7 آوریل 1965 بازیگر سینمای اهل ایالات متحده آمریکا است که از فیلم‌های مشهور وی می‌توان به آثاری چون بدون رزرو و بانشی اشاره کرد.

6. لوئیس موستیلو (Louis Mustillo)؛ از بازیگران فیلم بچه های عاقل ۲۰۲۴

لوئیس موستیلو (Louis Mustillo)

لوئیس موستیلو متولد 28 مه 1958 یک بازیگر آمریکایی است که بیشتر برای ایفای نقش وینسنت مورانتو در سریال Mike & Molly از سال 2010 تا 2016 شهرت دارد.

دیگر بازیگران فیلم Wise Guys 2024 عبارتند از:

  • بلمونت کاملی (Belmont Cameli)
  • کری لازار (Carrie Lazar)
  • جیمز سیکون (James Ciccone)
  • باب گلوبرمن (Bob Glouberman)
  • نوح بین گرت (Noah Bain Garret)
  • اد آماترودو (Ed Amatrudo)
  • برایانت کارول (Bryant Carroll)
  • ریچ ویلیامز (Rich Williams)

نقد فیلم بچه های عاقل ۲۰۲۴

فیلم Wise Guys 2024 همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، قرار است تا 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402) اکران شود. این اثر سینمایی با نام جدید شوالیه‌های آلتو از تولیدات کمپانی مشهور آمریکایی برادران وارنر است که با بودجه 45 میلیون دلاری ساخته شد. ژانر فیلم بچه های عاقل گنگستری، جنایی، درام و بیوگرافی است که رابرت دنیرو نقش‌های اصلی آن را برعهده دارد.

بری لوینسون کارگردان مشهور و قدیمی آمریکایی که بیشتر به ساخت آثار سینمایی کم هزینه شهرت دارد، فیلم بچه های عاقل ۲۰۲۴ را با فیلمنامه نیکلاس پیلگی کارگردانی کرد.

در فیلم شوالیه‌های آلتو (Alto Knights) رابرت دنیرو اسطوره‌ بازیگری سینمای جهان که تا کنون تجربه موفقی در ایفای نقش شخصیت‌های گنگستری دارد، در 80 سالگی به صورت همزمان در نقش دو تبهکار اصلی این اثر سینمایی ظاهر شده است. بدون شک شما تنها پس از تماشای تریلر فیلم Wise Guys 2024 یا همان شوالیه‌های آلتو ترغیب می‌شوید تا این فیلم را در اولین فرصت پس از اکرانش ببینید.

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد این فیلم در اواسط زمستان امسال به اکران در می‌آید و پس از آن شما می‌توانید تا جهت دانلود فیلم Wise Guys 2024 اقدام نمایید. در بررسی فیلم Wise Guys 2024 می‌توان به نقاط قوت این اثر سینمایی چون بری لوینسون، نویسندگی نیکلاس پیلگی و بازی درخشان رابرت دنیرو در نقش اصلی آن اشاره کرد.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا به معرفی جدیدترین اثر سینمایی کمپانی برادران وارنر به نام شوالیه‌های آلتو (Alto Knights) پرداختیم. این فیلم در ابتدا آدم‌های عاقل نام داشت که پس از مدتی کمپانی برادران وارنر تغییراتی در نام فیلم در زمان‌بندی اکران آن در زمستان امسال ایجاد کردند. در این اثر سینمایی ما بار دیگر شاهد بازی درخشان رابرت دنیرو در دو نثش گنگستر هستیم. نکته جالب اینجاست که دنیرو تا کنون بازی‌های ماندگاری در آثاری دیگر با شخصیت گنگستر داشته است. در پلازا به معرفی فیلم آدم های عاقل ۲۰۲۴ و بازیگران آن پرداختیم.

امید است مقاله فیلم Wise Guys 2024 برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفا پس از مطالعه کامل مقاله نظرات خود را درباره این اثر سینمایی که پس از اکران با ما در وب‌سایت پلازا به اشترک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو