معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی | یکی از زیباترین بازیگرهای سینمای هالیوود

معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی | یکی از زیباترین بازیگرهای سینمای هالیوود


منبع: پلازا

3

1402/9/12

08:24


معرفی بهترین فیلم های مارگو رابی | یکی از زیباترین بازیگرهای سینمای هالیوود

آیا تا به‌حال بهترین فیلم های مارگو رابی را تماشا کرده‌اید؟ مارگو رابی یکی از معروف‌ترین بازیگرانی است که در دنیای هالیوود زیباییش زبان زد خاص و عام است.

مارگو رابی (Margot Robbie)، ستاره‌ی سینمای استرالیا، نقش‌های بسیار متنوعی را در فیلم‌های مختلف بازی کرده است. او با بازی در نقش یک اسکیت‌باز حرفه‌ای تا حضور در آثار تاریخی و شخصیت‌های متنوع مانند باربی، زن شرور و یا یک ستاره‌ی هالیوود محکوم به فنا، همه را هیجان‌زده کرده است.

او یکی از بهترین بازیگران نسل خود به شمار می‌رود و با فیلم “گرگ وال استریت” به شهرت رسیده و از آن زمان در بالاترین سطح حضور داشته است. فیلم “باربی” به کارگردانی گرتا گرویگ به عنوان یکی از جدیدترین فیلم های مارگو رابی باعث شد تا باری دیگر این بازیگر محبوب بر سر زبان‌ها بیافتد. اگر کنجکاو شدید که مهم ترین فیلمهای مارگو رابی را ببینید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

آنچه در ادامه می‌خوانید:

آثار مارگو رابی

جدا از مهارت‌های بازیگری، او تعهد به این صنعت را با تأسیس شرکت فیلمسازی خود به نام LuckyChap Entertainment نشان داده است و با سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف، فیلم‌هایی مانند “زن جوان آتیه‌دار” و اخیراً “باربی” را تولید کرده است. مارگو رابی بازیگر توانمند و همه فن حریفی است که به نظر نمی‌رسد به زودی از این صنعت کناره‌گیری کند. او تا به حال نامزد دریافت جوایز اسکار برای فیلم‌های “من تونیا هستم” و “بامشل” شده و اعتماد به نفس بالایی در حرفه‌اش دارد.

جالب است بدانید که فیلم Babylon در کنار آخرین فیلم مارگو رابی، با عنوان باربی، توانست حضور متفاوتی از او را بر روی پرده سینما به تصویر بکشد و منتقدان را به سمت پتانسیل بالقوه و بالفعل این بانوی زیبای سینمای هالیوود در حرفه‌ی بازیگری، جلب کند.

این بازیگر از سال ۲۰۰۷ به صورت حرفه‌ای وارد دنیای سینما شد و نخستین نقش‌آفرینی‌هایش در فیلم‌های “ICU” و “Vigilante” بود. سال ۲۰۱۳ به عنوان یک سال بسیار خوب برای رابی تلقی می‌شود، زیرا او با بازی در فیلم “About Time” تجربه جدیدی کسب کرد و همچنین با بازی در فیلم “The Wolf of Wall Street” به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، موفق به کسب شهرت در هالیوود شد. این دو اثر او را به دنیای سینما معرفی کردند. از آن زمان، این هنرپیشه استرالیایی در پروژه‌های مختلف حضور یافته و در حال حاضر نیز در پروژه‌های بسیاری مشغول به کار است.

لیست بهترین فیلم های مارگو رابی

در ادامه بهترین فیلم های برتر Margot Robbie معرفی می‌کنیم.

1. گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2013
  • کارگردان: مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2
  • ستارگان: لئوناردو دی‌کاپریو، جونا هیل، مارگو رابی، متیو مک‌کانهی، کایل چندلر، راب راینر، جان فاورو و ژان دوژاردن

کمدی سیاه و جنایی اسکورسیزی بر اساس زندگی “جردن بلفورت”، دلال سهام نیویورک، ساخته شده است. این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های مارگو رابی و لئوناردو دی کاپریو، به نوعی نقدی به فساد مالی و اخلاقی و زندگی پرهیاهوی این کارگزار بورس است. “لئوناردو دی کاپریو” در نقش این ثروتمند عیاش به بهترین شکل ممکن بازی و “مارگو رابی” شخصیت زنی را بازی می‌کند که پس از ثروت اندوزی، وارد زندگی بلفورت می‌شود.

این نقش، مبتنی بر جذابیت‌های فیزیکی، در پرفروش‌ترین فیلم یکی از بزرگترین کارگردانان جهان، سکوی پرتابی برای این بازیگر ناشناخته در آن زمان به حساب آمد. او برای این نقش نامزد بهترین بازیگر زن نقش مکمل انجمن منتقدان فیلم جورجیا شد و بهترین عملکرد موفقیت آمیز جوایز ام تی وی و برنده جایزه امپایز بهترین بازیگر زن نوظهور معرفی شد. همچنین، این فیلم جایزه پیشرفت غیر منتظره در عملکرد سالیانه از جوایز گلدن گلوب را از آن خود کرد و با نامزدی در پنج جایزه اسکار، در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر IMDB قرار گرفت.

2. سرزمین رویایی (Dreamland)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: مایلز جوریس پیرافیته (Miles Joris-Peyrafitte)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9
  • ستارگان: مارگو رابی، تراویس فیمل، گرت هدلند، کری کندن و فین کول

رابی با بازی جذاب در نقش پیچیده‌ی یک سارق فراری بانک به نام آلیسون ولز، در فیلم درام و تاریخی “سرزمین رویایی”، آسیب‌پذیری این شخصیت و توانایی خود در ایجاد لایه‌های شخصیتی مختلف را کاملاً به رخ کشید.

او با استفاده از لهجه‌ی جنوبی خود، لحظات نفسگیر این درام تماشایی را با طنز ظریفی ترکیب کرده و توانسته به ساختار روایی فیلم قوت ببخشد. درخشش او و تلاش ویژه‌ای که برای اجرای هرجه بهتر نقش می‌کند، به راحتی در این فیلم درام کمتر دیده‌ شده قابل‌مشاهده است. همچنین، او بار دیگر ثابت می‌کند که یک بازیگر قدرتمند و شایسته‌ی توجه بیشتر در هالیوود است و توانایی ایفای نقش در طیف وسیعی از کاراکترهای مختلف را دارد.

3. آمستردام (Amsterdam)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: دیوید او. راسل (David O. Russell)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.1
  • ستارگان: کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، کریس راک، آنیا تیلور-جوی، زوئی سالدانیا و مایک مایرز

این اثر، شاید توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین فیلم های مارگو رابی در نظر گرفته نشود. داستان این فیلم در دهه ۳۰ میلادی روایت می‌شود، جایی که یک گروه از دوستان درگیر تحقیقات مرتبط با یک قتل می‌شوند. اغلب آثاری که با حضور هنرپیشه‌های معروف ارائه می‌شوند، به خوبی از پس انتظارات زیادی که از آن فیلم می‌رود، خارج نمی‌شوند. فیلم “آمستردام” هم از این قاعده مستثنی نیست. تیم بازیگری این فیلم با ستارگانی همچون کریستین بیل، جان دیوید واشنگتون، رمی مالک، آنیا تیلور-جوی و رابرت دنیرو تشکیل شده است، حتی سلبریتی‌هایی چون کریس راک و تیلور سوئیفت نیز در آن حضور دارند.

این اثر پس از اکران، به دفعات مورد انتقاد قرار گرفته و در باکس آفیس به موفقیت چندانی دست نیافته است. با این حال، همچنان می‌توان آن را در بین بهترین پروژه‌هایی قلمداد کرد که رابی در آن ایفای نقش کرده است. بازی هنرپیشه‌ها در این اثر مشکلی ندارد و همگی به خوبی کار خود را انجام داده‌اند. مشکل اساسی اینجاست که نوع روایت داستان و فیلم‌نامه موجب شده تا در نهایت تجربه‌ای با کیفیت از این اثر به دست نیاید.

4. جوخه‌ی انتحار (Suicide Squad)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: دیوید آیر (David Ayer)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.9
  • ستارگان: ویل اسمیت، جرد لتو، مارگو رابی، یوئل کینامان، وایولا دیویس و جای کورتنی

اگرچه «جوخه‌ی انتحار» از ضعیف‌ترین فیلم‌های دی سی به شمار می‌آید، اما نقش ایفای شده توسط مارگو رابی، یکی از قوی‌ترین نقش‌آفرینی‌های او به حساب می‌آید. در این فیلم، او بعنوان اولین هارلی کویین لایو اکشن معرفی شد و با بازی فوق‌العاده‌اش، توانسته نکات ظریفی که هارلی را به شروری متقاعدکننده و دل‌بسته ترسیم می‌کنند را به خوبی به تصویر بکشد.

داستان این فیلم، ماجراهای آماندا والر را روایت می‌کند که گروهی از بدنام‌ترین ابرشروران جهان، از جمله هارلی کویین، را برای انجام مأموریت‌های خطرناک در خدمت ایالات‌متحده آمریکا گرد هم می‌آورد. ساختار آشفته فیلم به گونه‌ای بود که نه تعداد زیادی از نقدها را جلب کرد و نه توانست نظر طرفداران دی سی را به خود جلب کند. خوشبختانه، این فیلم آخرین حضور مارگو رابی در نقش هارلی کویین نبود و فیلم‌های بعدی با کیفیت بهتری ساخته شدند.

5. بابیلون (Babylon)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2022
  • کارگردان: دیمین شزل (Damien Chazelle)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • ستارگان: برد پیت، مارگو رابی، دیگو کالوا، جین اسمارت، جوان آدپو و لی جون لی

در آخرین اثر دیمین شزل، که با یکی از جذاب‌ترین سکانس‌های آغازین اخیر در دنیای سینما شناخته می‌شود، مارگو رابی در نقش نلی لاروی به تصویر کلارا بو، یک بازیگر بلندپرواز اهل نیوجرسی که عاشق مهمانی‌ها و سرگرمی است، بازی می‌کند.

اجرای انرژی‌بخش و جذابیت بی‌نظیر مارگو رابی در این نقش، او را نامزد بهترین بازیگر زن از سوی منتقدان Critics Choice کرده است. او با سبکی منحصر به فرد و دلفریب دوران جذاب هالیوود را به تصویر کشیده است. بازی شجاعانه، متعهدانه، غم‌انگیز و به یادماندنی مارگو، همچون صحنه‌ای که اولین فیلم صامت سینما توسط یک کارگردان زن ضبط می‌شود، در این فیلم باز هم نشان می‌دهد که او به راحتی می‌تواند با هر نقشی که به او سپرده شود، ارتباط برقرار کند. برخی این فیلم را بهترین فیلم مارگو رابی و برد پیت می‌دانند که در چند سال اخیر ساخته شده است.

6. روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time… in Hollywood)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.6
  • ستارگان: لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، امیل هرش، مارگارت کوالی، تیموتی اولفینت و آستین باتلر

آخرین فیلم تارانتینو یک کمدی درام است که از چند داستان واقعی در هالیوود در دهه ۶۰ الهام گرفته شده و داستان بازیگری که در حال افت و خیز است (لئوناردو دی‌کاپریو) و تلاش او برای بازگشت به اوج حرفه‌اش را روایت می‌کند. همچنین داستان “شارون تیت” همسایه‌ی بازیگر و همسر “رومن پولانسکی”، کارگردان مشهور سینما، را نشان می‌دهد. این زن جوان باردار در یک مهمانی در خانه‌اش به قتل می‌رسد و مارگو رابی نقش این بازیگر فقید را ایفا می‌کند. این فیلم، تحسین بسیاری از منتقدان را بهمراه خود داشت و در جشنواره‌های جهانی از جمله کن، لوکارنو و جوایز انتخاب مردمی در آمریکا، درخشید.

7.فیلم ماری ملکهٔ اسکاتلند (Mary Queen Of Scots)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: جوزی رورک (Josie Rourke)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.3
  • ستارگان: سیرشا رونان، مارگو رابی، دیوید تننت، جک لودن، جو آلوین، برندن کویل و گای پیرس

تماشاگران مدرن سینما علاقه دارند داستان‌های مربوط به خانواده‌های سلطنتی بریتانیا را تجربه کنند. اگر شما نیز به این گروه از تماشاگران تعلق دارید، باید حتماً فیلم “Mary Queen Of Scots” را که یکی از برترین فیلم‌های مارگو رابی محسوب می‌شود، تماشا کنید. در این اثر، رابی در نقش “مری” ایفای نقش می‌کند و ما شاهد رقابت او با ملکه الیزابت اول – که با بازی سائورس رونان است – هستیم. ادوارد رونان و مارگو رابی در نقش‌های خود بسیار برجسته بوده و قطعا طرفداران این دو بازیگر با دیدنشان هیجان‌زده خواهند شد. جالب است بدانید که بازی شگفت‌انگیز آن‌ها باعث تعریف و تمجید بسیاری از منتقدان در سال ۲۰۱۸ شده است.

8. من تونیا هستم (I, Tonya)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2017
  • کارگردان: کریگ گیلسپی (Craig Gillespie)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5
  • ستارگان: مارگو رابی، سباستین استن، جولیان نیکلسون، بابی کاناوله و الیسون جنی

«من تونیا هستم» داستان واقعی زندگی اسکیت‌باز تونیا هاردینگ را به تصویر می‌کشد. تونیا (مارگو رابی) که در دهه ۹۰ به شهرت دست پیدا کرد، با اتهام حمله به رقیبش نانسی کریگان (کیتلین کارور) مواجه می‌شود. این حمله، که در واقعیت توسط همسرش برنامه‌ریزی شده است، منجر به آسیب‌های جدی در پای نانسی شده و باعث حذف او از رقابت‌ها می‌شود. این ماجرا زندگی حرفه‌ای و شخصی تونیا هاردینگ را برای همیشه تغییر می‌دهد و او به عنوان یکی از بدنام‌ترین اسکیت‌بازهای دنیا شناخته می‌شود. بازی مارگو رابی در این فیلم، نخستین نامزدی اسکار او را به دنبال داشت و آلیسون جنی، هم‌بازی او، جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد.

«من تونیا هستم» در همه‌ی جنبه‌ها موفق بود؛ با بیش از ۵۰ میلیون دلار فروش در باکس آفیس و با هزینه‌ی ساخت تنها ۱۱ میلیون دلار، این فیلم به عنوان یکی از موفق‌ترین‌ها درخشید. توانایی‌های بازیگران و توانایی فیلم در برانگیختن احساسات تحسین منتقدان را جلب کرد.

9. باربی (Barbie)

فیلم های مارگو رابی

  • سال ساخت: 2023
  • کارگردان: گرتا گرویگ (Greta Gerwig)
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7
  • ستارگان: مارگو رابی، رایان گاسلینگ، آمریکا فررا، کیت مک‌کینون، ایسا رای، رئا پرلمان و ویل فرل

گرتا گرویگ به کارگردانی یک فیلم فانتزی فمینیستی رنگارنگ باربی پرداخته است. داستان اصلی باربی، فیلم جدید مارگو رابی، حول محور یک شخصیت نوستالژیک بنام باربی می‌چرخد که ناگهان به یک بحران وجودی برمی‌خورد، و زندگی آرام او را در باربیلند به هم می‌ریزد. تمام تلاش‌های او برای یافتن پاسخ، او را به دنیای واقعی هدایت می‌کند.

مارگو رابی در نقش باربی عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کرده و بازی جدی و خاص خود را به نمایش گذاشته است. این فیلم یک تحقیق جالب درباره زنانگی و فمینیسم با استفاده از یکی از بزرگترین نمادهای زنانگی در فرهنگ پاپ است و رابی بهترین بازیگر برای زنده کردن این نقش به‌شمار می‌رود. این بازیگر در این نقش حقش بود که اسکار بگیرد. فیلم باربی به عنوان یکی از برترین آثار مارگو رابی تا سال ۲۰۲۳ تصویب شده است.

کلام پایانی

در این مقاله، با بهترین فیلم‌ های سینمایی Margot Robbie آشنا شدیم. در ابتدا به‌طور خلاصه یک بیوگرافی کوتاهی درباره او خوانید و سپس لیست کامل آثار او را مشاهده کردید. پس از آن با فیلم‌هایی که جز برترین فیلمهای مارگو رابی از نظر سایت IMDb است، آشنا شدیم. نظر شما درباره این ستاره سینما چیست؟ تمام فیلم های مارگو رابی را در ژانرهای مختلف تماشا کرده‌اید؟ به‌نظر شما فیلم کمدی مارکو رابی همان جذابیت فیلم‌های عاشقانه یا اکشن او را دارد؟ پرفروش ترین فیلم مارگو رابی در سال جاری کدام خواهد بود؟ به‌نظر شما بهترین فیلم مارگو رابی کدام است؟ اگر از این مقاله خوشتان آمد، حتما نظرات خود را برای ما بنویسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو