بیوگرافی بازیگران تایتانیک نوستالژی نبرد عشق و ثروت

بیوگرافی بازیگران تایتانیک نوستالژی نبرد عشق و ثروت


منبع: آرگا

1

1402/11/1

11:08


تایتانیک نام یک کشتی و نام یک فیلم سینمایی است که در آن نقش های اصلی را کیت وینسلت و لوئناردو دی کاپریو ایفا می کنند. این فیلم در مورد شکل گرفتن یک عشق از دو طبقه متفاوت، یکی طبقه ثروتمند و دیگری طبقه پایین می باشد که هیچ چیزی نمی تواند نمی تواند از عشق هم بکاهد و در نهایت در آن دنیا به یکدیگر می رسند. در این مطلب شما را با بیوگرافی بازیگران تایتانیک آشنا می کنیم.

تایتانیک نامی آشنا که بارها و بارها آن را شنیده ایم و بعید می دانم کسی این فیلم را ندیده باشد، تایتانیک یک فیلم سینمایی محبوب و پرطرفدار محصول کشور آمریکا است که تلفیق عشق و اتفاق است، غرق شدن یک کشتی تاریخی و بزرگ به نام تایتانیک که فیلم در فاصله حرکت در آب ها و غرق شدن داستان زندگی عاشقانه دو نفر را روایت می کند. تهیه کننده، نویسنده و کارگردان این اثر بی نهایت موفق و بی نهایت محبوب جیمز کامرون می باشد که توانسته تاریخ حقیقی را با عشق و احساسات داستانی پیوند زده و شاهکاری دلچسب خلق کند. داستان جذاب در کنار بازی خوب هنرپیشگان آن نمایش دهنده تصویر خوب و قوی بوده، بنابراین با محبوبیت و بازدید بالای فیلم که در سال ۱۹۹۷ انتشار یافت بازیگران آن نیز مورد توجه قرار گرفتند. با گذشت زمان دست سرنوشت اتفاقات متفاوت و جدیدی را در زندگی آنها نقش زده که در این مطلب قصد مرور بیوگرافی بازیگران تایتانیک را داریم.

 بازیگران تایتانیک پر از نوستالژی چه کسانی هستند؟

فیلم سینمایی آمریکایی تایتانیک دارای ژانر حماسی عاشقانه محصول نوزدهم دسامبر ۱۹۹۷، هم در زمان انتشار و چندین سال بعد از آن از فیلم های محبوب و پرطرفدار بود و حتی در همان سال رکوردهای متعددی را شکست. این فیلم سینمایی نخستین فیلم سینمایی بود که نزدیک به میلیارد دلار فروش داشته و تا حال حاضر بسیاری از جایزه های اسکار را دریافت کرده است. این اثر هالیوودی با اختصاص فروش بیشتر از ۲ میلیارد دلار در تمام دنیا به عنوان پرفروش ترین فیلم سال ۱۹۹۷ و نیز سومین فیلم پرفروش دنیا تبدیل گردید. فیلم تایتانیک در ۲۰۱۷ برای ۲۰امین سالگرد نمایش خود مجددا انتشار یافت و به همین دلیل در ۲۰۲۳ با وضوح و نرخ فریم بالا مجددا اکران گردید. جالب است بدانید این فیلم سینمایی به دلیل اهمیت زیاد زیبایی شناختی، تاریخی و فرهنگی در کنگره ملی آمریکا ثبت و تحت محافظت می باشد.

زندگینامه بازیگران تایتانیک با عکس و بیوگرافی

نگاهی گذرا به داستان فیلم تایتانیک

بروک لاوت متجسس گنج که در پی الماسی معروف به اسم «قلب اقیانوس» در باقی مانده های کشتی غرق شده تایتانیک می باشد، یک صندوقچه در کشتی می یابد که در آن تصویر نقاشی شده از صورت یک زن جوان با الماس در گردن قرار گرفته دیده می شود که بعد از نشان دادن آن نقاشی در برنامه ای تلویزیونی یک زن پیر به نام رز دوویت بوکیتر مدعی می شود که این زن می باشد، وی را به مکان غرض گردیدن کشتی تایتانیک برده و از او می خواهند تا به متجسسان کمک نماید محل الماس را بیابد ولی در عوض این عمل وی داستان و چگونگی غرق گردیدن کشتی تایتانیک را تعریف می کند.

رز هفده سال داشته و از طبقه اشراف و متمول می باشد که سوار بر کشتی شده تا به آمریکا سفر نموده و در آمریکا با کال هاکلی به درخواست و اجبار مادرش ازدواج نماید. رز که مخالف این ازدواج بوده شبی می خواهد خودش را از بالای کشتی تایتانیک درون آب انداخته و غرق کند ولی یکی از مسافران به اسم جک داوسون که جوانی فقیر و بی سرمایه می باشد رز را نجات می دهد، جک نقاش است و با رفیق خود در بازی بوکر بلیط سفر را برنده شده اند. آشنایی تدریجی آن با یکدیگر یک عشق داغ و تاریخی را رقم می زند.

نگاهی به زندگی و سرگذشت بازیگران تایتانیک

مادرش و هاکلی تلاش دارند تا این دو از یکدگر جدا باشند و به یکدیگر نزدیک نشوند و برای این کار حتی برای جک پاپوش دزدی می دوزند و او را در طبقه پایینی به یک لوله با دستبند وصل می نمایند. تایتاینک به کوه یخی که در آب شناور است برمی خورد و آغاز به غرق شدن می نماید، تمامی مسافرها و کارکنان آن سعی دارند تا نجات پیدا کنند، بنابراین اول زنان و کودکان را درون قایق نجات می فرستند. رز برای نجات جک رفته و او را نجات می دهد. کشتی تایتانیک آرام آرام غرق می گردد و مسافرهای زیادی از مسافرها بر روی آب مانده و یخ می زنند، جک نیز رز را بر روی یک تکه چوب قرار می دهد و از او می خواهد که زنده بماند. رز زنده می ماند و جک می میرد، جک خودش را فدای عشق می کند. و اما بعد از ۸۴ سال رز خواب وصال خود و جک را می بیند، تصمیم سرنوشت این چنین بوده که آنان پس از مرگ با یکدیگر برای ابدیت با یکدیگر باشند.

آشنایی با بازیگران فیلم سینمایی محبوب تایتانیک

در فیلم تایتانیک چه هنرمندانی با چه نقشی بازی می کنند؟

نقش های اصلی این فیلم حکاکی شده در ذهن ها لئوناردو دی کاپریو با نقش جک و کیت وینسلت با نقش رز می باشند. در ادامه آرگا به بیوگرافی این دو هنرمند و نقش و بیوگرافی بازیگران تایتانیک می پردازد.

 بازیگران تایتانیک پر از خاطره چه کسانی هستند؟

لئوناردو دی کاپریو

دی کاپریو یکی از بازیگران این فیلم و در واقع نقش اصلی آن (جک داوسون) است. او به واسطه این نقش آفرینی توانست محبوبیت و شهرت زیادی را برای خود رقم بزند و در همه جهان مبدل به چهره ای مطرح گردد ولی با این وجود تا هجده سال پس از آن هم موفق نشد به جایز اسکار دست پیدا کند. و در نهایت در ۲۰۱۵ با بازی در فیلم های بسیار موفق شد اولین جازه اسکار برترین هنرپیشه مرد را کسب نماید. او همچنین با بازی در فیلم سینمایی «روزی روزگاری در هالیوود» همبازی برد پیت بود که توانست باز مورد توجه قرار بگیرد.

آشنایی با بازیگران فیلم سینمایی محبوب تایتانیک

کیت وینسلت

وینسلت بازیگر نقش «رز دوویت بوکاتر» از دیگر هنرپیشگان تایتانیک است، وینسلت نیز با وجود دریافت جایزه های متعدد فیلم تایتانیک موفق نشد جایزه اسکار را از آن خود کند. هرچند بعنوان نامزد برترین هنرپیشه زن برگزیده گردید. تا اینکه یازده سال پس از آن به واسطه ی ایفای نقش در فیلم سینمایی کتاب خوان موفق شد جایزه اسکار را از آن خود نماید. او تجربه سه ازدواج ناموفق دارد و با لئوناردو دی کاپریو دوست از همان زمان تا الان دوست است.

مرور بیوگرافی بازیگران تایتانیک و داستان آن

 بازیگران تایتانیک پر از خاطره چه کسانی هستند؟

بیلی زین

این هنرپیشه در فیلم سینمایی تایتانیک عهده دار نقش کالدون هاکلی (نقش منفی) است که غیر از این حضور در سریال و فیلم های متعدد دیگر نیز سابقه حضور دارد. او هم هنرپیشه و هم نقاش است که با کندیس نیل ازدواج کرده و ۲ فرزند دارند.

آشنایی با بازیگران فیلم سینمایی محبوب تایتانیک

آشنایی با بیوگرافی بازیگران تایتانیک فیلم عاشقانه تاریخی

فرانسیس فیشر

فرانسیس فیشر بازیگر نقش روت دوویت بوکاتر از دیگر هنرپیشه های فیلم سینمایی تایتانیک می باشد که در آن عهده دار کاراکتر مادر رز است. او ازدواج ناموفقی با هنرپیشه مطرح «کلینت ایستوود» داشته که ثمره آن فرزند دختری به اسم فرانسیسکا ایستوود است. از دیگر آثار سینمایی او می توان به مجموعه تلویزیونی فارگو در ۲۰۱۷ و فیلم سینمایی مسابقه را اجرا کنید در ۲۰۱۹ اشاره داشت.

زندگینامه بازیگران تایتانیک با عکس و بیوگرافی

کتی بیتس

کتی بیتس بازیگر نقش «مارگارت براون» در فیلم سینمایی تایتانیک است که می توان آن را به عنوان یکی از نقش های محبوب این فیلم دانست. برای مدتی از بیماری سرطان تخمدان و سینه رنج می برد که در نهایت به سلامتی آن را پشت سر گذاشت. کاترین دویل بیتس در بیست و هشتم ژوئن سال ۱۹۴۸ در آمریکا به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی نیز فعالیت دارد، همسرش تونی کامیسی می باشد که کار را از سال ۱۹۶۳ آغاز کرده و تاکنون به آن فعالیت دارد. کتی بیتس در فیلم سینمایی تایتانیک بازیگر کاراکتر مارگارت براون یک زن تازه به دوران رسیده داشت.

زندگینامه بازیگران تایتانیک با عکس و بیوگرافی

ویکتور گاربر

ویکتور گاربر بازیگر نقش توماس اندروز (طراح کشتی) از بازیگران فیلم سینمایی تایتانیک می باشد. وی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری در دنیای موسیقی نیز فعال است که ازدواج کرده و متاهل می باشد.

 بازیگران تایتانیک پر از خاطره چه کسانی هستند؟

برنارد هیل

برنارد هیل بازیگر کاراکتر کاپیتان ادوارد جیمز اسمیت در فیلم سینمایی تایتانیک می باشد، حضور در این فیلم موجب دیده شدن و شناخته گردیدن وی شد که باعث طی کردن پله های موفقیت برای وی گردید و پیشنهادات کاری زیادی را دریافت نمود. ناخدایی که قرار بود آخرین سفر کاری اش باشد.

جاناتان هاید

جاناتان هاید در فیلم سینمایی تایتانیک با نقش «جوزف بروس ایزمی» مقابل دوربین رفته است، این بازیگر و دوبلور علاوه بر بازی خوب در این فیلم در سایر فیلم ها و نمایش های تئاتر سابقه حضور دارد. او متاهل بوده و زندگی خوب و رضایت بخشی دارد.

جاناتان هاید بازیگر کاراکتر «جی بروس ایزمی» در فیلم سینمایی تایتانیک است، ایزمی مدیر عامل کمپانی وایت استار می باشد که یک فرد ثروتمند متمول ساکن در بخش درجه یک کشتی بوده و از آن سوء استفاده می نماید تا رضایت کاپیتان اسمیت را به دست بیاورد تا از راهی کوتاهتر تا نیویورک و با سرعتی زیادتر حرکت کنند و در نهایت پس از برخورد کشتی و وقوع اتفاق با قایقی نجات از آنجا می گریزد.

 بازیگران تایتانیک پر از خاطره چه کسانی هستند؟

یوان گریفید

ایوان گروفاد بازیگر نقش افسر پنجم به اسم هارولد لوو در فیلم تایتانیک است. او با «آلیس ایوانز» هنرپیشه ازدواج نموده که نتیجه این ازدواج ۲ فرزند دختر می باشد. او غیر از هنرپیشگی از موسسه خیریه حامی معلولین نیز حمایت می کند. او زا بازیگران چهار شگفت انگیز است که خبری مبنی بر درخواست طلاق منتشر شد.او ناجی رز می باشد که سوار بر یک کشتی نجات و پس از کاملا غرق شدن کشتی به منظور نجات بازمانده ها برمی گردد و اتفاقا رز را نیز نجات می دهد. او در ششم اکتبر سال ۱۹۷۳ در ولز به دنیا آمده است. فعالیت هنری اش را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرد و تا حال حاضر نیز به آن مشغول می باشد. او با بازیگر انگلیسی به اسم آلیس ایوانز ازدواج کرده است.

مرور بیوگرافی بازیگران تایتانیک و داستان آن

سوزی آمیس

سوزی آمیس در فیلم سینمایی تایتانیک با کاراکتر لیزی کالورت نوه رز مقابل دوربین می رود. او همسر جیمز کامرون کارگردان مطرح و کارگردان این فیلم است که نتیجه آن ۴ فرزند دارند. در واقع آشنایی آنها در طول بازی در فیلم سینمایی تایتانیک رقم خورد و در نهایت در سال ۲۰۰۰ ازدواج نمودند.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران تایتانیک فیلم عاشقانه تاریخی

یوان استوارت

یوان استوارت بازیگر کاراکتر افسر یکم به اسم «ویلیام مک مستر مورداک» فردی که هنگام وقوع این اتفاق کاپیتان موقتی کشتی تایتانیک بود که امداد بسیاری جهت در آب انداختن کشتی های نجات نمود. یوان استوارت بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در هشتم ماه اوت سال ۱۹۵۷ به دنیا آمده است. علاوه بر بازی در فیلم سینمایی تایتانیک از دیگر آثار او می توان به «آشپز»، «دزد»، «راب روی»، «توطئه»، «وکلای مدافع»، «در جبهه غرب خبری نیست» را نام برد.

زندگینامه بازیگران تایتانیک با عکس و بیوگرافی

اریک برادن

در بیوگرافی بازیگران تایتانیک به اسم اریک برادن برمی خوریم، او در سوم ماه آوریل سال ۱۹۴۱ در بردنیک – ایالت آزاد پروس – آلمان به دنیا آمده است و در لس آنجلس کالیفرنیا آمریکا به دنیا آمده است. او در سال ۱۹۶۰ شروع به فعالیت نمود و تا حال حاضر نیز به آن مشغول می باشد. دیل راسل همسر او است. اریک برادن در فیلم سینمایی تایتانیک در نقش «جان جیکوب آستور چهارم» مقابل دوربین می رود.

نگاهی به زندگی و سرگذشت بازیگران تایتانیک

برنار فاکس

آقای فاکس یکی دیگر از بازیگران فیلم سینمایی تایتانیک می باشد که در یازدهم ماه مه سال ۱۹۲۷ در بریتانیا به دنیا آمده است، او در چهاردهم ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ از دنیا رفت. او در فیلم سینمایی تایتانیک بازیگر کاراکتر «آرچیبالد گراسی چهارم» از مسافران درجه ۱ و پولداران کشتی می باشد. از دیگر آثار او می توان به «مومیایی» و «نجات دهندگان» اشاره داشت.

آشنایی با بیوگرافی بازیگران تایتانیک فیلم عاشقانه تاریخی

مارک لیندزی جیمن

او در فیلم سینمایی تایتانیک بازیگر نقش «افسر ارشد کشتی به اسم هنری تینگل وایلد» می باشد، سوتی که رز با استفاده از آن نجات پیدا می کند همان سوتی است که وی جهت بازگرداندن قایق های نجات به کار برده است. او در هشتم سپتامبر سال ۱۹۵۴ در انگلستان به دنیا آمده است.

جانی فیلیپس

جانی فیلیپس بازیگر نقش افسر دوم به اسم «چارلز لایتولر» است. جانی در پنجم سپتامبر سال ۱۹۶۳ در لندن – انگلستان به دنیا آمده است. وی متاهل و صاحب دو فرزند است. او از نجات یافتگان کشتی است.

ادوارد فلچر، اسکات چی اندرسون، مارتین ایست از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مرور بیوگرافی بازیگران تایتانیک و داستان آن

تایتانیک نام یک فیلم سینمایی محصول آمریکا دارای ژانرهای عاشقانه حماسی و بر اساس واقعیت غرق شدن کشتی RMS تایتانیک می باشد که در این مطلب به مرور بیوگرافی بازیگران تایتانیک پرداختیم. همچنین مروری بر داستان این فیلم داشتیم که امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو