نحوه صحیح حالت دادن موی فر برای داشتن مدل موی فوق العاده

نحوه صحیح حالت دادن موی فر برای داشتن مدل موی فوق العاده


منبع: آرگا

1

1402/9/26

23:08


ساده ترین ترفندهای حالت دادن موی فر را می توانید در این قسمت مطالعه کنید. این تکنیک ها فوق العاده کاربردی و کم هزینه می باشند و در عین حال تاثیرات بالایی دارند.

یکی از مدل های پرطرفدار براق شنیون کردن، حالت دادن موی فر است که کاربردهای زیادی دارد. این مدل مو جذابیت های زیادی داشته و شما می توانید یک مدل موی فوق العاده و شیک داشته باشید. در ادامه با این دیزاین ها نیز آشنا می شوید.

موی فر برای مجلس

حالت دادن موی فر:

یکی از شیک ترین مدل های مو برای خانم ها که همواره ترند و زیبا است، مدل موی فر می باشد. اما در صورتی که می خواهیم مدل موی فر را حالت دهیم، باید چه کارهایی انجام دهیم تا مویی خوش حالت داشته باشیم. در این بخش می توانید با این تکنیک های ویژه آشنا شوید.

موی فر حالت دار

با توجه به اینکه یک مدل موی فر دارای حالت است و شما باید تکنیک های بیشتری برای آن داشته باشید در این بخش می توانید با این تکنیک ها نیز آشنا شوید. شما می توانید در لینک با موارد مراقبت از مو نیز آشنا شده و اطلاعات کسب کنید.

از انتهای مو شانه بزنید:

یکی از تکنیک هایی که موجب می شود تا مدل موی شما حالت بهتری داشته باشد و برای زیباتر شدن یک مدل موی فر کاربردی است، شانه کردن آن از انتهای مو می باشد. در صورتی که به سمت بالا مو را شانه می کنید، حالت ان تغییر کرده و وز می شود. در این صورت مو به شدت گره می خورد. به آرامی مو را از انتها شانه کرده و به سمت بالا بیایید.

حالت دادن موی فر

استفاده از شامپو مناسب:

یکی دیگر از تکنیک هایی که در حالت دادن موی فر و حالت گرفتن آن تاثیر دارد، استفاده از شامپوهایی است که وزی مو را رفع کرده و یا اینکه موجب نرمی و لطافت آن می شود. برخی از شامپوها نیز درخشندگی مو را دو چندان می کند. شما می توانید با توجه به نوع مو و یا تجویز پزشک از این انواع شامپوها استفاده کنید. اصول مراقبت از موی خشک نیز می تواند برای شما کمک کننده باشد.

کوتاهی و موخوره گیری:

در صورتی که می خواهید موی شما حالت بهتری داشته باشد، باید موخوره گیری کرده و وزی مو را از بین ببرید. شما می توانید ماهیانه یک موخوره گیری کوتاه داشته باشید و از کرم ها و سرم های مخصوص برای پیشگیری کردن از موخوره گیری استفاده کنید.

سرم مو:

می توانید از سرم مو برای حالت دادن به موی خود اسفاده نمایید. شما می توانید با توجه به جنس مو از انواع سرم ها نیز استفاده کنید. ابتدا مو را به تکنیکی که اشاره شد، شانه کرده و با سرم کمی آن را حالت دهید. شما می توانید از انواع روغن ها به ویژه روغن نارگیل هم استفاده کنید.

حالت گرفتن موی فر

شما می توانید از تکنیک های مراقبت از موی بلند هم استفاده کنید. این تکنیک ها ساده هستند و برای شما کاربردی می باشد. شما می توانید در لینک نیز تکنیک های بیشتری را دز این مطالعه بفرمایید.

به طور کلی سشت و شوی مناسب، استفاده از سشوارهای مخصوص موی فر و سرم های حالت دهنده برای بهتر شدن یک مدل موی فر به شما کمک می کند. شما می توانید از این تکنیک های فوق العاده استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو