آزمون آیلتس آنلاین در لیست آزمونهای مورد قبول برای مهاجرت به سوئد

منبع: ساعد نیوز

5

1402/9/27

13:20


برای اینکه بتوانید برای مهاجرت تحصیلی به سوئد، اقدام نمایید، براساس سایت رسمی پذیرش از سوئد (universityadmission) ارائه مدرک زبان انگلیسی الزامی است.

سوئد با هدف جذب دانشجویان و نیروی کار ماهر، شرایط بسیار خوبی را برای دانشجویان و تحصیل در این کشور در نظر گرفته است. از امکانات و مزایای تحصیل در سوئد، می توان به ارائه ویزای به صورت همزمان برای خانواده تحصیل رایگان در مدارس سوئد، تحصیل رایگان همسر دانشجو در دانشگاه و تحصیل رایگان زبان سوئدی برای همه اعضا خانواده اشاره کرد.

اما برای اینکه بتوانید برای مهاجرت تحصیلی به سوئد، اقدام نمایید، براساس سایت رسمی پذیرش از سوئد (universityadmission) ارائه مدرک زبان انگلیسی الزامی است.

آزمون آیلتس

یکی از معروف ترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی، برای تحصیل در سوئد و مهاجرت تحصیلی آزمون آیلتس است، این آزمون انواع مختلفی دارد، که در آخرین به روز رسانی آزمون آیلتس آنلاین به لیست آزمونهای زبان مورد قبول برای تحصیل در سوئد اضافه گردیده است.

نمره زبان آیلتس لازم برای تحصیل در سوئد چند است؟

مدرک آیلتس آکادمیک آنلاین، مدرک آیلتس آکادمیک کاغذی برای مهاجرت تحصیلی مورد قبول است و اگر می خواهید برای کارشناسی اقدام کنید، نمره آیلتس 6.0 لازم دارید و اگر هدف شما اقدام برای آیلتس 6.5 نیاز دارید.

مدرک آیلتس جنرال و IELTS Indicator مورد قبول برای پذیرش تحصیلی سوئد نیست.

آزمون تافل

آزمون تافل، آزمونی مشابه با آیلتس هست، که همانند آیلتس به صورت های مختلف برگزار می شود، گروه های مورد قبول آزمون تافل، برای مهاجرت تحصیلی به سوئد عبارتند از:

  • تافل آنلاین – TOEFL iBT

  • تافل هوم ادیشن - TOEFL iBT Home Edition

  • تافل کاغذی - TOEFL iBT Paper Edition

اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور سوئد را دارید میتوانید از موسسه eustudy مشاوره بگیرید.

آزمون PTE

همه کشورها برای پذیرش تحصیلی، آزمون PTE را قبول نمی کنند و لازم به ذکر است که این آزمون در ایران برگزار نمی شود، اما اگر هدف شما تحصیل در سوئد است، می توانید به جای آزمون آیلتس در آزمون PTE شرکت نمایید.

نتیجه گیری

با توجه به مزایای تحصیل در سوئد و مهاجرت به این کشور، ارائه مدرک آیلتس برای پذیرش تحصیلی الزامی است، و در حال حاضر (پاییز 1402)، آزمون آیلتس آنلاین در ایران برگزار می گردد و داوطلبین می توانند از طریق سازمان سنجش برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو