بنزین 1500 تومانی به چرخه بازگشت

منبع: ساعد نیوز

1

1402/9/27

15:15


ساعدنیوز: معاون وزیر نفت از آغاز عرضه پایلوت و ایمن بنزین 1500 تومانی در برخی جایگاه‌ها خبر داد و گفت: تا 2 ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها به صورت آفلاین وارد مدار خواهند شد.

بنزین 1500 تومانی به چرخه بازگشت

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از تسنیم، جلیل سالاری اظهار کرد: تا این لحظه 1800 جایگاه عرضه سوخت از مجموع 4300 جایگاه، به‌مدار بهره برداری وارد شده‌اند و با توجه به سرعت گرفتن ورود جایگاه‌ها به مدار بهره‌برداری، تا 2 ساعت آینده تمامی جایگاه‌ها به صورت آفلاین وارد مدار خواهند شد.

وی افزود: مردم در سوخت‌گیری با نرخ 3000 تومانی بنزین که نرخ آزاد است هیچ مشکلی در سراسر کشور ندارند، اما با تمهیداتی که اندیشیده شده، عرضه بنزین 1500 تومانی در برخی جایگاه‌ها آغاز شده و مردم با کارت‌های سوخت خود در این جایگاه‌ها در حال دریافت بنزین 1500 تومانی هستند.

معاون وزیر نفت خاطرنشان کرد: با هماهنگی و تعامل وزارت نفت و سازمان پدافند غیرعامل، بازگشت سامانه هوشمند سوخت به مدار در دستور کار قرار گرفته و با توجه به ضرورت دقت نظر در این زمینه، ممکن است به تدریج و طی چند روز، سامانه هوشمند به وضعیت سابق بازگردد.

وی ادامه داد: علت بروز این رخداد در دست بررسی است و شرایط ایمن در کل نظام عرضه و توزیع سوخت کشور هم‌اکنون حاکم است، مردم هیچ نگرانی بابت کمبود یا قیمت عرضه سوخت نداشته باشند و تا زمان بازگشت سامانه هوشمند سوخت به روال سابق، بنزین بدون مشکل و بدون وقفه به مردم عرضه خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو