خصوصیات منفی و مثبت زنان متولد دی ماه

خصوصیات منفی و مثبت زنان متولد دی ماه


منبع: تالاب

1

1402/9/27

19:05


عده ي زیادی از زنان متولد دی ماه اهل کار در بیرون از خانه هستند […]

خصوصیات منفی و مثبت زنان متولد دی ماه

عده ي زیادی از زنان متولد دی ماه اهل کار در بیرون از خانه هستند و شغل ثابتی دارند، از این نظر شاید تصور کنید کـه عشق و ازدواج برای انها در درجه دوم اهمیت قرار دارد، در مورد عشق شاید حق با شـما باشد ولی راجع به ازدواج نه..! ما دراین قسمت از مجله تفریحی تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد خصوصیات اخلاقی زنان متولد دی را منتشر کرده ایم.

 

جنبه‌ منفی شخصیت زنان متولد دی ماهی

بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌؛ حسود، بیش‌ از حد حراف‌؛ انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌؛ خشک‌؛ جدی‌ و سختگیر. زنان دی ماهی در کل افرادی سرد مزاج و بسیار محافظه کار هستند، ولی این سرد مزاجی در رفتار و اخلاق نشان ‌دهنده بی‌ اهمیت بودن دی ماهی‌ها نیست. بلکه برعکس اسـت و زنان دی ماهی برای اطرافیان خود اهمیت و ارزش زیادی قائل هستند، اما ترجیح می دهند همیشه احساسات خودرا بازرسی کنند.

 


مطالب مشابه: اس ام اس تبریک تولد دی ماه


 

عادت و اخلاق بد زن دی ماهی

عادت و اخلاق بد زن دی ماهی

یکی از نقطه ضعف زن دی ماهی چیست؟ این اسـت کـه این افراد به علت دانش زیادی کـه دارند، همواره دیگران را به علت کمبود اطلاعات مورد سرزنش قرار می دهند. یکی از عادت بد زن دی ماهی این اسـت کـه اگر در جمعی در بحث گروهی، فردی متوجه صحبتش نشود، سریعا عصبانی می شوند. زنان دی ماهی بهتر اسـت در برخی مواقع نیز احساسات خودرا بازرسی نکنند بلکه گاهی احساسشان را نشان دهند.

 

برای از دست ندادن دوستانشان ان‌ها را هر طور کـه هستند، بپذیرند. از دیگر نقطه ضعف زن دی ماهی، عدم اعتماد به نفس این زنان اسـت. زنان دی ماهی تصور میکنند کـه این وظیفه شوهر اسـت کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند. از دیگر عادت بد زن دی ماهی این اسـت کـه بسیار لجباز و زود رنج اسـت.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی نظم و انضباط قابل توجه آنهاست. انها افراد بسیار باهوش، سخت کوش و مصمم هستند. زنان متولد دی یا برج جدی خودکفا هستند. انها میتوانند خودشان را اداره کنند. انها به هیچکس دیگری نیاز ندارند کـه از انها مراقبت کند، انها را نوازش کند و انها را نجات دهد.

 

زن متولد دی، مدبر و مصمم، استانداردهای بالایی را برای خود و دیگران تعیین می کنند. انها از انتقاد صادقانه قدردانی می کنند. کسانی کـه میخواهند گوشه‌ها را کاهش دهند یا در مورد کیفیت مصالحه کنند، ممکن اسـت برای تطبیق با ماهیت این زنان دقیق و مصمم مشکل داشته باشند.

 

اگرچه زن متولد دی ماه ممکن اسـت به طور کلی رمانتیک ترین افراد نباشند، اما همان‌ گونه بسیار وفادار و سخاوتمند خواهند بود. انها ممکن اسـت عشق و قدردانی خودرا نسبت به کسی از طریق هدایا یا خدمات خدمت نشان دهند. او همچنین دارای حس شوخ طبعی قوی اسـت و به شوخی هاي‌‌ درونی علاقه زیادی دارد و دوست دارد کـه یک معشوقه یا دوستی با ان مطابقت داشته باشد.

 

ویژگی های اخلاقی زن متولد دی ماه

ویژگی های اخلاقی زن متولد دی ماه

  • بیشتر اوقات آراسته و خوش لباس ،جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج.
  • همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیتهای چشمگیر ؛ هدف نهایی اوست.
  • از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت می باشد.
  • زنان متولد دی ماه طبق معمولًً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و گاهی هنرمند واغلب در رفاه و آسایش هستند.
  • انها باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند وگرنه با مشکل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایل به برخورداری محبت و توجه دیگران هستند، باید به آنان محبت کنند.
  • با یاد خدا و توکل به او هموراه می‎توانند از خطرات عبور کنند.
  • لباس‎هایي با رنگ آبی و سبز متاسب با این افراد خواهد بود.

 

خصوصیت رهبری در زن متولد دی ماه

خصوصیت رهبری در زن متولد دی ماه

زن دی ماهی با نظم و اراده خاص خود میتواند سمت رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را بدست آورد. با هر شغلی می تواند خودرا تطبیق دهد. یعنی می تواند مسئول یک بخش از موزه یا خواننده اپرا یا فروشنده یک سوپر مارکت یا معلم یک مدرسه و یا زنی خانه دار با مشکلات باشد.

 

ظاهر دختر متولد دی ماه

ظاهر دختر متولد دی ماه

دختر و زن متولد دی ماه به سر و وضع ظاهری خود بسیار اهمیت می‌دهد، حتی اگر دختر یک کارگر ساده باشد، در هر بار ملاقات او با چنان سر و وضع و رفتاری از وی مشاهده میکنید کـه گویی دریک خانواده ثروتمند بزرگ شده ودر بهترین مدارس تحصیل کرده اسـت ،حتی اگر نیاز باشد تا با سیلی صورت خودرا سرخ کند. این خصوصیت بعد از ازدواج هم همراه او خواهد ماند.

 

دوستی با دختر متولد ماه دی

دوستی با دختر متولد ماه دی

در دوستی با یک دختر دی ماهی باید این نکته را درنظر بگیرید کـه هدف نهایی او همیشه تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت هاي‌‌ چشمگیر اسـت و تفاوتی برای او ندارد کـه این امکان را در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه داری کسب کند.

 

زن متولد ماه دی و کار و شهرت

زن متولد ماه دی و کار و شهرت

زن متولد دی ماه همیشه دوست دارد کـه همسرش بالاترین مقام در شغل خودرا بدست بیاورد. اگر خود نیز شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و علاقه دارد کـه در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. به همین دلیل برخی از زنان متولد دی به آهنگسازی و نقاشی و شاعری روی می آورند تا از این راه کسب شهرت بکنند.

 

علاقه به پیشرفت و جاه طلبی دراین زن خیلی زود باعث جلب توجه میشود چرا کـه همیشه تلاش می‌کند تا یک پله از مکانی کـه در ان قرار دارد، بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهایی برسد، اما در اینکار هرگز خودنمایی نمی‌کند ؛ در کمال آرامش و بدون سرو صدا هدف خودرا دنبال میکند.

 

دختر دی ماهی همه ی ي ي چیز را فدای جاه طلبی و شهرت پرستی خود نمیکند. اگر قبل از ازدواج به او خاطرجمعی دهید کـه پس از گفتن بله، اختیار کامل در منزل خواهد داشت، ان وقت خواهید دید کـه چطور حاضر می‌شود با کمترین شرایط کم پای سفره عقد بنشیند. پس از ازدواج نیز از همراهی همه ی ي ي جانبه زن دی ماهی برخوردار خواهید شد.

 

در زمان نیاز مالی حتی حاضر به انجام کارهایی می‌شود کـه خیلی پایین تر و بی اهمیت تر از شخصیت و استعداد اوست، او همیشه نهایت تلاش خودرا میکند تا شوهرش فردی موفق و آبرومند باشد.

 

مهربانی دختر متولد دی ماه

مهربانی دختر متولد دی ماه

زن دی ماهی همدردی شدیدی با درماندگان و بینوایان میکند و هر کجا کـه دردمندی به وجود او احتیاج داشته باشد، فورا به او کمک میکند و سازمان و جمعیت خیریه اي برای حمایت از دردمندان تاسیس میکند. او اصولا یک فرد تشکیلاتی اسـت و به اسانی میتواند رهبری در احزاب و سازمان هاي‌‌ مختلف سیاسی، اجتماعی و یا مذهبی را به عهده بگیرد و با کفایت و لیاقت تمام وظیفه خودرا انجام دهد.

 

پوست زن متولد دی ماه بسیار حساس اسـت و نباید زیاد آرایش کند زیرا این حساسیت ممکن اسـت وی را دچار مشکلات پوستی کند. البته همانگونه کـه گفتیم اصولا صورت بانمک او احتیاج زیادی به آرایش ندارد. یکی از نقاط ضعف زن متولد دی ماه، عدم اعتماد به نفس در آنهاست. این وظیفه شوهر اوست کـه وی را همراهی کرده و حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند.

 

یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت. اما خوشبختانه این رفتار همراه داد و فریاد و ایجاد عصبانیت نیست، او روی هم رفته زنی خود خور اسـت کـه خشم خویش را در درون می ریزد.

 

طالع بینی ازدواج متولد ماه دی با متولدین ماههای دیگر

فروردین :

درصورت ازدواج دختر دی ماهی با پسر متولد فروردین باید با تحمل و صبر و بردباری و خویشتنداری طرفین برطرف گردد تا کانون زندگی انها از هم نپاشد و قرین سعادت گردد.

 

اردیبهشت :

زندگی متولدین اردیبهشت با دی به دور از هر گونه کشمکش جدی خواهد بود.

 

طالع بینی ازدواج متولد ماه دی با متولدین ماههای دیگر

 

خرداد :

اگر انها از سر سازش با هم روبه‌رو شوند می توانند یک دیگر را کامل کرده و زندگی سعادت مندی را تجربه کنند.

 

تیر :

در حالت کلی پیوند زناشویی میان این دو ماه خوش یمن اسـت و انها میتوانند با قلب دلسوز و مهربان خود زندگی خوب و سعادت باری با یک دیگر داشته باشند.

 

مرداد:

روابط جنسی بین آن ها ارضا کننده اسـت و اگر بتوانند در حوزه روابط عاطفی نیز کمی با مدارا و ملاطفت با یک دیگر رفتار کنند کانون زندگی انها گرم و پر نشاط خواهد بود.

 

شهریور:

این دو ماه با هم رابطه اي استوار و محکم خواهند داشت و زندگی انها از چشم انداز خوبی برخوردار اسـت.

 

مهر:

مشکلات و موانع مختلفی در زندگی انها به وجود خواهد آمد.اما با این وجود انها میتوانند با هم زندگی خوبی داشته باشند. متولد مهر باید عقل و درایت خودرا به کار را به کار گیرد ؛ چهره عبوس متولد دی را کنار زده و شخصیت پنهان در پشت ان را کشف کند.

 

طالع بینی ازدواج متولد ماه دی با متولدین ماههای دیگر

آبان :

این دو با هم سازگار هستند و اعتماد و خاطرجمعی زیادی به یک دیگر دارند چون سرشار از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی می باشند.انها به خوبی یک دیگر را درک کرده و با درایت قادر به حفظ پیوند زناشویی خود می باشند.

 

آذر :

برای داشتن زندگی شاد و سعادتمند، زن دی ماهی باید کمی از سختگیری هاي‌‌ خود چشم پوشی کند و به متولد آذر آزادی عمل بیشتری بدهد.

 

دی :

این دو باید سعی کنند در زندگی زناشویی با یک دیگر از لاک خود بیرون آمده و احساسات و عواطف درونی خودرا بیشتر به یک دیگر ابراز کنندو نسبت به رفتارهای منفی هم دیگر صبور باشند.

 

بهمن :

رابطه زناشویی این دو سرشار از حس نوع دوستی اسـت ودر مورد نقاط ضعف یک دیگر با هم کنار می‌آیند.

 

اسفند:

ازدواج با مرد متولد اسفند چشم انداز امید بخشی را نوید می‌دهد.

 


مطالب مشابه: عکس نوشته درباره دی ماه + عکس پروفایل ویژه دی ماه


 

در پایان

قبل از هر چیز باید این موضوع را به شـما بگوییم کـه مثل زن متولد دی نمونه اي وجود ندارد، او ممکن اسـت مدیر بخش مهمی از یک کارخانه بزرگ باشد یا در رستورانی همبرگر و سیب زمینی سرخ کند، یا شاید مجری یکی از بزرگ ترین مجالس خیریه باشد، زن متولد دی بیش از آن چه تصور میکنید ظرافت هاي‌‌ زنانه دارد و به قدری جذاب و عشوه گر اسـت کـه به خوبی میتواند،

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو